در اکثر بازی های کامپیوتری از جمله Monster Hunter: World وقتی که شما شخصیتتان را برای بازی انتخاب می کنید و عوامل مختلف مثل حالت چشم و دهان و جزئیات صورت و بدن را به سلیقه خودتان تغییر می دهید, میشود گفت تا آخر بازی گرفتارش هستید, گرچه می توانید جزئیاتی مثل زره یا لباس شخصیت را تغییر دهید. اما بعد از اینکه شخصیتتان را انتخاب کردید اگر بخواهید ظاهرش, مثل شکل صورت یا قد و اندازه را تغییر دهید دیگر راهی ندارید.
همین مسأله در بازی اخیر استودیو Capcom یعنی Monster Hunter: World مشهود است. اما خبر خوب اینکه Capcom تغییراتی را برای Monster Hunter: World در نظر دارد. طی آخرین مصاحبه تهیه کننده بازی آقای Ryozo Tsujimoto با Game Watch از طریق سایت خبری Siliconers مشخص شد که اگر درخواست برای قابلیت شخصی سازی کاراکتر بعد از خلقش به حد نصاب برسد این قابلیت را در آینده برای بازی در نظر خواهند گرفت.
Tsujimoto متذکر شد: «شما نمی توانید که شخصیت خودتان را در بازی به کل متحول کنید, و در این انتخاب اولیه تان باید توجه کافی داشته باشید, اما شاید بتوانید جزئیات ظاهری شخصیتتان را تا حدودی تغییر دهید. اگر درخواست طرفداران زیاد باشد اضافه کردن این قابلیت برای بازی Monster Hunter: World را در آینده مد نظر قرار می دهیم.». احتمالا این مسأله به دنبال اعتراض بسیاری از بازیکنان شکل گرفته شده که زمانی طولانی برای خلق شخصیت مورد نظرشان صرف کرده اند و هنگامی که وارد روند بازی می شوند متوجه می شوند از لحاظ انیمیشن حرکتی و صورت و نورپردازی چهره با چیزی که در نظر داشتند خیلی تفاوت دارد.
در نظر داشته باشید که بنا به گفته های آقای Tsujimoto در مورد بازی Monster Hunter: World هیچ ضمانتی برای انتشار صد درصد این تغییرات وجود دارد و اگر شما قصد دارید بازی را تازه شروع کنید پیشنهاد می کنم روی خلق شخصیتتان حسابی وقت بگذارید تا در میانه راه به دلیل اینکه چیزی که میخواستید نشده است از دیدنش خسته نشوید و به این تغییرات مجدد ظاهر شخصیت در بازی دلخوش نکنید.
بازی Monster Hunter: World در تاریخ 26 ژانویه برای پلتفرم های XBOX ONE, PS4 و PC منتشر شد و هم اکنون در دسترس بازیکنان می باشد.