بی ام و سری 8 کوپه با طراحی AC اشنیتزر تهاجمی تر ظاهر می شود

بی ام و سری 8 کوپه با طراحی AC اشنیتزر/ BMW 8 Series Coupe AC Schnitzer
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کمپانی AC اشنیتزر تیونینگ جدیدی را برای کوپه بی ام و سری 8 به ارمغان آورده است که علاوه بر قدرت موتور بالاتر، به‌روزرسانی‌های دیگری را از بهبود سیستم تعلیق گرفته تا ظاهر تهاجمی و اسپرت در بر دارد.

BMW سری 8 / BMW 8 Series Coupe AC Schnitzer8

بی ام سری 8 خودرویی است که در دو مدل (840d xDrive و M850 iDrive) توسط بی ام و تولید می‌شود. این خودرو قرار است به تازگی به کیت بدنه جدید و همین‌طور ویژگی‌های جدیدی در قسمت فنی مزین شود که حاصل دستاورد کمپانی AC اشنیتزر خواهد بود.

همان‌طور که گفتیم قرار است بی ام و سری 8 جدید با تیونینگ AC اشنیتزر در نمایشگاه موتور Essen در ماه دسامبر برای اولین بار رونمایی می‌شود. جالب است بدانید طراحی جدید این محصول بی ام و در مراحل مطالعاتی قرار دارد و هنوز نمونه‌ای آماده با این ویژگی‌های جدید تولید نشده است.

بی ام و سری 8 / BMW 8 Series Coupe AC Schnitzer8

این در حالی است که بی ام و سری 8 در هر دو نسخه موجود دستخوش تغییرات و بروزرسانی جدیدی توسط AC اشنیتزر خواهد شد. به‌طوری‌که در مدل M850 iDrive شاهد یک موتور تویین توربور 4.4 لیتری V8 خواهیم بود که قدرت آن تا 591 اسب بخار (441 کیلووات) ارتقا خواهد یافت و گشتاور 850 نیوتن متری را نیز به ارمغان می‌آورد. جالب است بدانید در نسخه کنونی شاهد قدرت 523 اسب بخاری (390 کیلووات) و گشتاور 749 نیوتن‌متری هستیم.

از طرف دیگر مدل 840d xDrive از یک موتور 3 لیتری تویین توربو خطی بهره می‌برد و قدرت 315 اسب بخاری آن به 374 اسب بخار ارتقا خواهد یافت. همچنین گشتاور تولیدی این مدل نیز از 680 نیوتن متر کنونی به 780 نیوتن متر می‌رسد.

بی ام و سری 8 کوپه با طراحی AC اشنیتزر/ BMW 8 Series Coupe AC Schnitzer

علاوه بر ارتقای موتور، این کمپانی آلمانی در حال توسعه اگزوز جدیدی برای بی ام و سری 8 است. این اگزوز جدید از دو قسمت تشکیل شده و صدای بهتری را نسبت به نسخه کنونی تولید خواهد کرد. اندازه اگزوز جدید نیز 105 میلی‌متر بوده که در تیپ کربنی چهره اسپرت و زیباتری را برای کوپه بی ام و سری 8 رقم خواهد زد.

علاوه بر مواردی که بیان کردیم، کمپانی AC اشنیتزر بازبینی دیگری را نیز در جهت فراهم آوردن سواری روان‌تر مدل‌های یاد شده خواهد داشت؛ به طوری که در نسخه جدید کیت فنرهای سیستم تعلیق بهبود می‌یابند و این موضوع باعث می‌شود که ارتفاع خودرو از سطح زمین به میزان 20 تا 25 میلی‌متر و در عقب خودرو نیز به اندازه 10 تا 15 میلی‌متر کاهش یابد. همچنین این موضوع به دینامیک خودرو و توانایی آن جهت عبور از جاده‌های پرپیچ‌ و خم کمک قابل توجهی خواهد کرد. از طرف دیگر همان‌طور که گفتیم به دلیل بازنگری در سیستم تعلیق و کمک فنرها، راننده رانندگی روان‌تری را نیز تجربه خواهد کرد.

در بخش بدنه نیز صاحبان جدید بی ام و سری 8 شاهد لباس تازه‌ای بر بدنه این دستاورد آلمانی خواهند بود. با این حساب ظاهر بیرونی این کوپه به قطعات فیبرکربنی مزین خواهد شد. شایان ذکر است این تغییر شامل اسپلیترهای جلوی کربنی، باله‌های جانبی و همین‌طور پوشش‌های کربنی روی ورودی هوا خواهد بود. همین‌طور در عقب خودرو نیز بال مسابقه‌ای و دیفیوزری از جنس فیبر کربن به چشم می‌خورد که هم به زیبایی خودرو افزوده و هم اینکه به ویژگی‌های آیرودینامیکی آن کمک خواهد کرد. از دیگر تغییرات ظاهری بی ام و سری 8 کوپه با طراحی کمپانی AC اشنیتزر می‌توان به رکاب‌های جانبی آن اشاره کرد که تغییرات جدیدی را نیز تجربه کرده‌اند.

سخن پایانی

گفتنی است که AC اشنیتزر هنوز درباره طراحی داخلی و تغییراتی که در بی ام و سری 8 به وجود می‌آورد، حرفی نزده است اما این شرکت وعده داده که مجموعه‌ای از تریم‌های آلومینیمی زیبا را در داخل کابین خودرو به ارمغان آورد. نظرات خود را در پلازا با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها