سامسونگ باز هم در تبلیغات خود مشکلات باتری گوشی موبایل آیفون را مورد تمسخر و مزاح قرار داد. این کمپانی کرهای از سال 2011 هر بار که اپل مدل جدیدی به بازار ارائه می دهد، آن را در تبلیغات خود مورد اشاره قرار میدهد.
شرکت سامسونگ بار دیگر در یک تبلیغ سر به سر اپل گذاشته و این بار مشکلات باتری آن را به تمسخر گرفته تا گلکسی S9 و S9 پلاس را تبلیغ کند. تصمیم اپل برای کاهش سرعت پردازندههای گوشیهای قدیمی خود به دلیل باتریهای مشکل دار، سوژه اختلاف نظرهای بسیار در صنعت موبایل در سال 2017 شده بود و همین مسئله منجر به تنظیم موجی از دادخواستها و شکایتها بر ضد سازندگان گوشی های اندروید شد. بسیاری معتقد بودند که اپل باید ضعف باتری محصولات خود را برطرف کند.
از این رو، تبلیغ جدید سامسونگ نمایش دیگری از این کمپانی کرهای است که در آن، یکی از کاربران وفادار به اپل در نهایت به این نتیجه می رسد که به جای ارتقا دادن گوشی اپل خود به آیفون 10، از آخرین مدل پرچمدار سامسونگ استفاده کند. ویدیویی که این ویدیو بحث و جدل های داغی در شبکه های اجتماعی برانگیخته و باعث شده تا بیش از دو ماه بعد از عرضه رسمی مدل های سری گلکسی S9 همچنان کاربران در مورد آنها صحبت کنند. سامسونگ سابقهای طولانی در سر به سر اپل گذاشتن دارد و این کار را از سال 2011 با تبلیغات گلکسی S شروع کرد که در آنها، مشکلات آنتن دهی گوشی آیفون 4 را هدف قرار داده بود. از آن زمان تاکنون هر بار که یک مدل آیفون و یا آیپد جدید به بازار آمده، از سوی سامسونگ در تبلیغات مورد هدف قرار گرفته است.
سامسونگ اعلام کرده که از عملکرد تجاری ابتدایی گوشیهای جدید خود امسال رضایت دارد، اما هنوز این رقم فروش جای افزایش دارد. گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در اواسط ماه مارس عرضه شدند و به عنوان قدرتمندترین و مناسبترین مدل از نظر عملکرد تا امروز معرفی گردید. عرضه مدل بعدی این کمپانی کره ای در اواخر تابستان روی میدهد که احتمالا در نمایشگاه IFA 2018 خواهد بود و تاکنون سامسونگ اعلام کرده که مدل گلکسی نوت 9 را در همان زمان عرضه مدل قبلی این سری در سال گذشته، ارائه می کند.
