Bitpro Nexus Bitpro Nexus Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

معرفی بهترین بازی‌های مشابه هیتمن Hitman

بازی مثل هیتمن
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در دنیای بازی‌های ویدیویی شخصیت Hitman یکی از محبوب‌ترین کاراکترهایی بوده که می‌توان به آن اشاره داشت. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت بر بازی‌های مثل هیتمن که پیشنهاد می‌شود آنان را از دست ندهید.

اگر جزو گیمرهایی هستید که به ژانر اکشن علاقه‌مند می‌باشید حتما نام مامور ۴۷ را شنیده‌اید. شخصی که به Hitman نیز معروف است و همین امر سبب شده تا استودیوهای بسیاری برای اینکه بازی‌شان بهتر دیده شود به سراغ بکارگیری مواردی رفته‌اند تا محصول خود را شبیه به سری بازی‌های Hitman کنند. به همین دلیل لیستی از بهترین بازی‌های مشابه هیتمن را برایتان آماده سازی کرده‌ایم که در آن می‌توانید با گزینه‌های برجسته‌ای که قادر به سرگرم نمودن شما هستند، آشنا شوید.

فهرست مطالب

بازی‌های مثل هیتمن

توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی خوب می‌دانند که تشابه گیم پلی به هیتمن چه اندازه می‌تواند روی محبوبیت و حتی فروش بیشتر آثار آنها تاثیرگذار باشد. در همین میان، آثاری روانه بازارهای جهانی شد که شاید در نگاه اول هیچ تشابهی نسبت به این سری قدرتمند نداشته‌اند اما با کمی بررسی متوجه خواهید شد که ماهیت اصلی آنان دقیق مانند Hitman است. برای شناخت بازی های مخفی کاری مثل هیتمن کافیست در ادامه با وب سایت پلازا همراه باشید.

1. بازی Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist

بازی Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist

  • پلتفرم‌ها: GeForce Now، مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳، وی یو

مهندسان، یک گروه بسیار ماهر و سازمان یافته، شروع به انجام حملات خود با دقت و کارایی می‌کنند. از بمباران شهرهای بزرگ گرفته تا ترورهای هدفمند مقامات دولتی، فهرست سیاه ترس را در دل آمریکایی‌ها در همه جا ایجاد می‌کند. با ادامه تشدید حملات، دولت ایالات متحده در حال تلاش برای یافتن راهی برای متوقف کردن مهندسان قبل از انجام مرگبارترین حمله خود است. با بالا گرفتن تنش‌ها و پایین آمدن ساعت، یک نیروی ویژه برای ردیابی تروریست‌ها و پایان دادن به حکومت وحشت آنها تشکیل می‌شود. به رهبری سم فیشر باهوش و مصمم، یک عامل سابق با رده سوم که اکنون منحل شده است، گروه ضربت باید از میان شبکه‌ای از دروغ، فریب و خیانت عبور کند تا هویت واقعی مهندسان را کشف کند و قبل از اینکه خیلی دیر شود جلوی آنها را بگیرد. بازی‌های مثل هیتمن کم نیستند و در عناوین مختلف همانند این بازی می‌توانیم اثراتی را مشاهده کنیم که می‌بایست همانند این عنوان برخی ماموریت‌ها را بی‌صدا انجام دهید و اهدافی که سپرده می‌شوند را به سرعت از بین ببرید. همانطور که تیم برای جلوگیری از یک حمله فاجعه بار در خاک ایالات متحده با زمان رقابت می‌کند، آنها همچنین باید با معضلات اخلاقی و عواقب اقدامات خود دست و پنجه نرم کنند. در شرایطی که سرنوشت کشور در حال تعلیق است، فشار برای متوقف کردن لیست سیاه و کشاندن مهندسان به عدالت یک بار برای همیشه ادامه دارد.

2. بازی Assassin’s Creed Revelations

بازی Assassin's Creed Revelations

  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز

بازی‌های مخفی کاری مثل هیتمن دارای جذابیت‌های خاص خود هستند و این ویژگی را در سری بازی‌های Assassin’s Creed می‌توانیم مشاهده کنیم. سبک مخفی کاری خاص که باید از مسیرهای متنوع عبور کنید و با انواع مختلف دشمنان و یکسری هدف‌های خاص به مبارزه بپردازید. همانطور که اتزیو با گذشته خود روبرو می‌شود و اسرار پنهان را کشف می‌کند، باید تنش‌ها و رقابت‌های سیاسی شهر را نیز کنترل کند و در عین حال با دشمنان قدرتمند روبرو شود و حقیقت درگیری بین قاتلان و تمپلارها را کشف کند. اما هدف نهایی اتزیو فراتر از انتقام‌جویی و غلبه بر دشمنان، درک هدف بزرگ‌تر مبارزه مادام‌العمر خود است. او به دنبال کشف اسرار مصنوعات باستانی به نام Pieces of Eden و کشف حقیقت در مورد اولین تمدن مرموز است که آنها را خلق کرده است. اتزیو در تلاش برای کسب دانش و درک باید از انتقام‌جویی‌های شخصی خود فراتر رفته و با چالش تبدیل شدن به یک استاد واقعی برادران قاتل روبرو شود. در طول مسیر، او اتحادهای جدیدی را ایجاد می‌کند، با شیاطین درونی خود مقابله می‌کند و در نهایت با ماهیت واقعی قدرت و مسئولیت‌های ناشی از آن مقابله خواهد کرد. در پایان، سفر اتزیو فقط برای مبارزه با نبردها و شکست دادن دشمنان نیست، بلکه برای کشف جایگاه خود در تاریخ و تحقق سرنوشت خود به عنوان نگهبان صلح و آزادی است.

3. بازی Mafia III: Definitive Edition

بازی Mafia III: Definitive Edition

  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، سیستم‌عامل‌های مکینتاش، سیستم عامل مک کلاسیک

بدون شک مجموعه مافیا نیز در دسته بندی بازی‌های مخفی کاری قرار خواهد گرفت، در عنوان بازی‌های مثل هیتمن باید گفت که گیم Mafia III نیز دارای مراحل زیادی است که باید به صورت مخفی کاری ماموریت را تکمیل نمایید تا دردسر کمتری ایجاد کنید. بازی‌های همانند هیتمن دارای چندین ویژگی و خاصیت هستند، در ابتدا درگیری‌های خشن و کشتار به روش مختلف است و دومین ویژگی سیستم مخفی کاری که با رعایت این دو موضوع یک بازی می‌تواند تا حدودی شبیه به عنوان هیتمن عمل کند. بازی مافیا که تا به امروز در سه قسمت عرضه شده دارای این دو ویژگی بوده می‌تواند یک بازی عالی در سبک مخفی کاری باشد.

داستان لینکلن کلی داستان رستگاری، انتقام و در نهایت، جستجوی حس تعلق جدید است. همانطور که او قصد دارد مافیای ایتالیایی را در نیو بوردو از بین ببرد، با دیگر جنایتکاران و طردشدگانی که دشمن مشترکی دارند، متحد می‌شود. لینکلن با آموزش نظامی و عزم بی‌رحمانه‌اش تبدیل به نیرویی می‌شود که می‌توان روی آن حساب کرد و ترس را در دل کسانی که فکر می‌کردند می‌توانند او را ساکت کنند، ایجاد کرد. او در طول مسیر با شیاطین خود روبرو می‌شود و با سنگینی اعمال خود مبارزه می‌کند، اما در نهایت می‌داند که باید ماموریت خود را تا پایان ادامه دهد. با افزایش انتقام لینکلن علیه مافیا، او باید برای اطمینان از امنیت خانواده جدیدش تصمیمات سختی بگیرد و فداکاری کند. در طول مسیر، او درس‌های ارزشمندی در مورد وفاداری، اعتماد و معنای واقعی خانواده می‌آموزد.

4. بازی Styx: Shards of Darkness

بازی Styx: Shards of Darkness

  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، GeForce Now، مایکروسافت ویندوز

در عنوان بازی Styx: Shards of Darkness خودتان را آماده انجام یک بازی ماجراجویی و مخفی کاری کنید، در این گیم سری ماموریت‌های جذاب وجود داشته که قادر هستید هم به صورت مخفی کاری و هم به صورت جنگی وارد میدان شوید و دشمنان را به سرعت از بین ببرید. بازی تکه‌های تاریکی یکی از بازی‌های مشابه هیتمن به حساب می‌آید. به عنوان Styx، بازیکنان در سطوح پیچیده طراحی شده حرکت می‌کنند و از سایه‌ها و پوشش به نفع خود برای جلوگیری از شناسایی استفاده می‌کنند. با توانایی‌های جدیدی مانند نامرئی و انتقال از راه دور، بازیکنان می‌توانند دشمنان خود را گول بزنند و با دقت بازی‌های مرگباری را انجام دهند. این بازی دارای انواع مختلفی از دشمنان جدید خواهد بود که هر کدام رفتارها و نقاط ضعف منحصربه فرد خود را دارند که بازیکنان باید به دقت مشاهده کرده و از آنها سوء استفاده کنند. از نگهبانان زره پوش سنگین گرفته تا قاتل‌های حیله‌گر، استایکس با طیف وسیعی از چالش‌ها روبرو خواهد شد که مهارت‌های او را در معرض آزمایش قرار می‌دهد. علاوه بر گیم پلی مخفیانه، بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار کشف اسرار پنهان، قفل ارتقاءهای جدید و کشف رازهای دنیای اطراف خود را داشته باشند. با داستانی غنی و همه جانبه، بازیکنان به دنیای تاریک و پر پیچ و خم Styx کشیده خواهند شد.

5. بازی Sleeping Dogs: Definitive Edition

بازی Sleeping Dogs: Definitive Edition

  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس وان

شاید در عنوان بازی محبوب سگ‌های خفته نتوانیم ماموریت‌هایی که می‌بایست بطور مخفیانه انجام دارد را زیاد مشاهده کنیم! اما باید گفت سیستم درگیری و مبارزه‌ای دقیقا همانند بازی‌های مثل هیتمن است و بازیکنان می‌توانند از توانایی‌ها و سلاح‌های خود برای از بین بردن دشمنان استفاده کنند. در هر ماموریت باید مبارزه‌های سنگینی را انجام دهید تا پیروز میدان شوید به ماموریت بعدی برسید. در خیابان‌های پر جنب و جوش هنگ‌کنگ مشغول انجام ماجراجویی شوید و به جای وی شن، یک پلیس مخفی که وظیفه دارد سه‌گانه‌های بدنام را از بین ببرد، قدم می‌گذارید. با کشف اسرار تاریک دنیای زیرزمینی جنایتکار، دنیای باز گسترده و پر از بازارهای شلوغ، خیابان‌های آغشته به نئون، و کوچه پس کوچه‌های پنهان را کاوش کنید. نسخه Definitive با گرافیک پیشرفته، نورپردازی بهبود یافته و بافت‌های به روز شده، هنگ کنگ را مانند قبل زنده می‌کند. سیستم آب و هوای پویای شهر، با خیابان‌های غرق باران و شب‌های مه آلود که به فضای این دنیای پر از جرم و جنایت می‌افزاید، تجربه‌ای واقعاً همه‌جانبه ایجاد می‌کند. در حالی که در دنیای خطرناک Triad‌ها حرکت می‌کنید، برای شرکت در نبردهای دلخراش، تعقیب و گریز هیجان انگیز با ماشین، و تیراندازی‌های شدید را انجام دهید. از ترکیبی از مهارت‌های هنرهای رزمی، سلاح‌های مرگبار و تاکتیک‌های مخفی کاری استفاده کنید تا دشمنان خود را از بین ببرید تا به عضوی مخوف و مورد احترام دنیای زیرین جنایتکار تبدیل شوید.

6. بازی The Faction

بازی The Faction

  • پلتفرم‌ها: مایکروسافت ویندوز

بدون شک عنوان The Faction را می‌توانیم یکی از گزینه‌های برجسته در زمینه بازی‌های مخفی کاری مثل هیتمن بدانیم! همانطور که در کمپ حرکت می‌کنید، با موانع و چالش‌های مختلفی مانند گشت زنی محافظان دشمن، دوربین‌های امنیتی و درهای قفل شده مواجه خواهید شد. شما باید از پنهان کاری برای عبور از آنها بدون به صدا درآوردن زنگ خطر استفاده کنید. در سرتاسر کمپ، منابع و اقلامی مانند مهمات، بسته‌های بهداشتی و نارنجک‌ها را نیز پیدا خواهید کرد که می‌توانند در انجام ماموریت به شما کمک کنند. شما باید این منابع را به دقت مدیریت کرده و تصمیم بگیرید که چه زمانی و کجا از آنها استفاده نمایید تا شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانید. همانطور که در کمپ پیشرفت می‌کنید و اهداف خود را کامل می‌کنید، اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌ها و انگیزه‌های جناح رقیب و همچنین پیشینه و انگیزه‌های خود قهرمان خواهید یافت. در نهایت، انتخاب‌ها و اقدامات شما نتیجه بازی را تعیین می‌کند و بر اساس تصمیمات شما به چندین پایان مختلف منجر می‌شود. این به شما بستگی دارد که از مهارت‌ها، هوش و سلاح‌های خود برای زنده ماندن در اردوگاه خطرناک و رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی‌های مشابه هیتمن Hitman پایان یافت در این مقاله به ۶ تا از بین عناوین اشاره شد که هر کدام به نوعی شبیه به بازی هیتمن هستند. سری بازی‌های محبوب و فوق العاده هیتمن دارای ویژگی‌های خاص خود است که باید یکسری از گیم‌ها نیز این ویژگی‌ها را دارا می‌باشند، برای مثال سیستم مخفی کاری فوق العاده که در این مورد قادر هستید بدون ایجاد توجه و سروصدا دشمنان را به سادگی از بین ببرید. یا روش‌های متنوع برای از پای در آوردن هدف‌ها که بسیار عالی و خلاقانه طراحی شده‌اند تا گیم برایتان بصورت یکنواخت پیش نرود. در کل عناوینی که یاد شد دارای ویژگی‌هایی همانند عنوان هیتمن هستند که می‌توانید آنها را نیز تجربه نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402