Bitpro Nexus Bitpro Nexus Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

فرمت TS چیست و چگونه می‌توان آن را به MP4 تبدیل کرد؟

فرمت ts
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم فرمت‌های ویدیویی بسیاری وجود داشته است که یکی از متفاوت‌ترین آنها فرمت TS می‌باشد که در این زمینه تصمیم داریم به اطلاعات مهم درخصوص آن و روش‌های تبدیل آن به فرمت MP4 اشاره داشته باشیم.

اگر به هر دلیلی به سراغ دانلود ویدیو از سایت‌های فیسبوک یا یوتیوب رفته باشید حتماً با این فرمت مواجه شده‌اید که امکان پخش آن از طریق پلیرهای رایج وجود نداشته است و از این طریق باید به دنبال تبدیل فرمت آن به فرمت‌های دیگری نظیر ام پی فور باشید. این مقاله از سایت پلاز مربوط به تبدیل فرمت TS به MP4 می‌باشد که در این زمینه به نرم‌افزارهای مختلفی در کنار سایت‌های آنلاین اشاره خواهیم داشت که پیشنهاد می‌شود پلازا را تا انتهای مقاله همراهی نمایید.

فهرست مطالب

فرمت TS چیست؟

فرمت TS یک نوع فرمت اجرایی و ویدیویی است که زمانی یک ویدیو را از سایت‌های اشتراک گذاری فیلم نظیر یوتیوب و فیسبوک دانلود می‌کنید با این فرمت مواجه می‌شوید. در حقیقت فرمت تی اس برای پخش آنلاین ویدیوها کارآمد بوده است تا کاربران قادر به دانلود آن نباشند اما به هر طریقی اگر با فرمت تی اس مواجه شده‌اید و تصمیم دارید که آن را به فرمت جهانی ویدیو یعنی ام پی فور تبدیل نمایید کافی است که در ادامه نوشته با ما همراه باشید زیرا تصمیم داریم به ابزارهای مختلفی در کنار سایت‌های آنلاین تبدیل فرمت TS به این پی فور اشاره داشته باشیم.

فرمت ts

نرم افزارهای تبدیل فرمت TS به MP4

امروزه فناوری‌های موجود در نرم‌افزارها به شدت افزایش یافته است و در کنار این موضوع شاهد روی کار آمدن این فناوری‌ها در قالب سایت‌های آنلاین نیز هستیم. در این زمینه اگر تصمیم دارید که فرمت ویدیویی TS را به فرمت‌های دیگر تبدیل کنید کافیست که در ادامه با ما همراه باشید؛ زیرا امروزه نرم‌افزارهای مختلفی هستند که با نصب آنها دیگر نیازی به صرف اینترنت بابت دانلود ویدیو با فرمت‌های دیگر را از شما منع می‌کند و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید هر فیلمی که در اختیار دارید را به فرمت‌های متنوعی تبدیل نمایید. همچنین باید بدانید که در این زمینه سایت‌های آنلاین نیز فعالیت دارند که با آپلود ویدیو و دانلود مجدد آن می‌توانید از شر فرمت TS خلاص شوید و ویدیو خود را با فرمتی که مد نظر دارید دانلود نمایید.

1. نرم افزار Movavi Video Converter

فرمت ts

نرم افزار Movavi Video Converter یک مبدل ویدیویی قدرتمند است که با استفاده از آن می‌توانید روی فرمت‌های مختلفی تمرکز داشته باشید و از این طریق به دنبال تغییر دادن فرمت آنها باشید. اگر تصمیم دارید که در بخش ورودی این نرم افزار فایل‌های تصویری خود را به صورت درگ وارد کنید باید بدانید که در کنار فرمت TS، می‌توانید فرمت‌های دیگری نظیر AVI, DV AVI, MPEG 1,2, MP4, WMV, ASF, 3GP, 3GPP, 3GPP2, MOV, QT, VOB, IFO, MOD, DAT, M2T, MTS, MKV, VRO, FLV را وارد کنید که در این زمینه محدودیتی از سوی نرم افزار Movavi Video Converter برای شما اعمال نخواهد شد. از دیگر مزایای این برنامه می‌توان به پشتیبانی از فرمت‌های رایج ویدیویی و صوتی در بخش خروجی اشاره داشت. سرعت عمل بالا درکنار رابط کاربری ساده و ارائه تنظیمات مفید و کلیدی از دیگر مزایای نرم افزار Movavi Video Converter بوده است.

2. نرم افزار AVS Video Converter

فرمت ts

در رتبه دوم نرم افزارهای تبدیل TS به MP4 نرم افزار AVS Video Converter حضور داشته است که باید بدانید این مبدل قدرتمند یکی از بهترین ابزارهای ساخته شده ازسوی شرکت AVS بوده است. یکی از اصلی‌ترین مزایای این ابزار سرعت عمل مناسب آن می‌باشد که در بخش ورودی نرم افزار AVS Video Converter می‌توانید با خیال آسوده به سراغ وارد نمودن فایل‌های تصویری بروید.

بدنیست بدانید در این زمینه فرمت‌های VCHD, MPEG-2 HD, WMV HD, TOD, MOD, M2TS, M2T, MTS, HDV توسط برنامه پشتیبانی می‌شود. امکان ساخت فایل‌های تصویری آموزشی از طریق این نرم افزار وجود داشته است که بدنیست بدانید در این زمینه می‌توانید محتواهای مختلفی را به صورت Flash SWF, Real Video and WMV video بسازید. رابط کاربری ساده درکنار ارائه ابزارهای کلیدی می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید که پیشنهاد می‌شود نرم افزار AVS Video Converter را از دست ندهید.

3. نرم افزار VLC

فرمت ts

برنامه VLC Media Player یک مبدل ویدیویی نیست بلکه یک پلیر قدرتمند ویدیویی بوده است که مدت زمان بسیاری از انتشار اولیه آن گذشته است. درحقیقت با استفاده از این پلیر به آسانی می‌توانید فایل‌هایی که با فرمت TS همراه هستند را اجرا کنید و در کنار این موضوع بدون محدودیت خاصی بتوانید به تماشای آنها بپردازید. این برنامه از فرمت‌هایی نظیر MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg و حتی DVD و VCD پشتیبانی می‌کند که در چنین شرایطی دیگر نیازی به تبدیل فرمت TS به MP4 نخواهید داشت.

امکان نصب VLC روی ویندوز و مک وجود داشته است که باید بدانید شرکت سازنده آن امروزه این برنامه را برای پلتفرم‌های موبایل یعنی اندروید و آیفون نیز منتشر نموده که با یک سرچ ساده می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

4. نرم افزار FFmpeg

فرمت ts

نرم افزار FFmpeg یک اپ اندرویدی بوده است که با نصب آن روی گوشی اندرویدی خود می‌توانید به آسانی و بدون محدودیت یا مشکل خاصی به سراغ تبدیل فرمت‌های ویدیویی بروید. براساس بررسی‌های به عمل آمده نرم افزار FFmpeg امکان تبدیل فرمت Ts به mp4 را داشته است که در این زمینه نیازی به در اختیار داشتن کامپیوتر نخواهید داشت و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید به انجام کاری که مدنظر دارید بپردازید. سرعت تبدیل بالا درکنار رابط کاربری ساده شمارا از هرگونه آموزش بی نیاز خواهد ساخت.

سایت های تبدیل TS به MP4 به صورت آنلاین

اگر تصمیم دارید بدون نصب نرم افزار در این زمینه به سراغ تبدیل فرمت تی اس به ام پی فور بروید کافیست که از سایت‌های زیر اقدام نمایید:

1. سایت CloudConvert

فرمت ts

این سایت آنلاین از روش مناسبی برای تبدیل استفاده می‌کند. بد نیست بدانید در بخش ورودی و خروجی می‌توانید فرمتی که مدنظر دارید را مشخص کنید. CloudConvert قادر است فایل‌های ویدیویی شما را به صورت آنلاین تبدیل کند تا نیازی به نصب نرم افزار نداشته باشید. در میان بسیاری از سایت‌های دیگری که در این زمینه فعالیت داشته‌اند، سایت CloudConvert از MP4 WEBM و AVI پشتیبانی می‌کند که می‌توانید روی بخش‌های مختلفی از ویدیو تنظیمات خود را اعمال کنید.

2. سایت FreeConvert

فرمت ts

سایت FreeConvert تنظیمات و ابزارهای مفید بسیاری را در این زمینه برای شما قرار داده است که با اعمال نمودن تنظیمات مدنظر خود، می‌توانید شاهد تبدیل فرمت TS به MP4 باشید که در این زمینه محدودیتی مانع شما نخواهد شد؛ زیرا این برنامه در مدت کوتاه و مناسبی می‌تواند بسته به حجم ویدیو و سرعت شما، روند تبدیل را انجام دهد. امکان تبدیل ویدیو به همراه زیرنویس نیز از طریق این سایت امکان پذیر بوده است که پیشنهاد می‌شود دیدگاه خود نسبت به سایت ذکر شده و دیگر روش‌های نامبرده را برایمان ارسال کنید.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید به ابزارها و سایت‌های مختلفی در این زمینه اشاره شد که شما عزیزان برای تکمیل شدن این مقاله می‌توانید با ما همراه باشید و دیدگاه خود نسبت به گزینه‌های نام برده را برایمان به اشتراک بگذارید. در کنار این موضوع می‌توانید سایت‌های دیگری که می‌تواند در این زمینه مفید واقع شود را برای کاربران ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402