مایکل موری که تهیهکننده بازی محبوب Tekken 8 بوده اخیرا در گفتگویی با IGN توضیح داده است که Unreal Engine 5 چگونه استاندارد گرافیکی جدیدی را برای این فرنچایز ایجاد کرد زیرا تمام شخصیت های بازی از 0 توسط این موتور گرافیکی توسعه یافته اند.
فهرست مطالب
رشد چشمگیر فرنچایز تیکن از زمانی استارت خورد که طراحی و توسعه آن با استفاده از موتورهای گرافیکی آنریل انجین شکل گرفتند. اولین نسخه از محصول Bandai Namco Entertainment تحت عنوان تیکن در سال 1994 منتشر شد که از همان زمان استانداردهای گرافیکی خوبی برای بازی درنظر گرفته شد.
وفاداری شرکت Bandai Namco Entertainment به آنریل انجین سبب شد تا برای ساخت تیکن 8 به سراغ جدیدترین نسخه از این موتور گرافیکی بروند که همین مورد سبب شد تا شاهد دیدگاه بصری جدیدی باشیم که سبب ارتقاء کلی بازی نیز شد. مایکل موری در این زمینه اعلام کرده که تیم توسعه دهنده شخصیت تا تمامن 32 کاراکتر بازی را از پایه بازسازی نموده اند و این مورد با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 انجام گرفته است.
امروزه نه تنها Bandai Namco Entertainment بلکه شرکت های مطرح بسیاری برای ساخت بازی های گرافیکی به سمت این موتور روی آورده اند که همین امر سبب تقویت صنعت دنیای گیم نیز شده است.
بازی تیکن 8 محصول شرکت Bandai Namco Entertainment بوده که در ژانویه 2024 قرار است به صورت رسمی برای پلتفرم های پلیاستیشن ۵، اکسباکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز منتشر شود.
