Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet. Vavada casino зеркало

فیسبوک محدودیت های بیشتری بر تبلیغات ناخواسته اعمال میکند

فیسبوک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp
ابزار جدید می تواند از بروز رسوایی دیگری مشابه قضیه کمبریج آنالیتیکا پیشگیری کند
فیسبوک به دنبال رسوایی کمبریج آنالیتیکا، همچنان مصمم به محدودتر کردن دسترسی به داده هاست. وبگاه TechCrunch دریافته است که این شبکه اجتماعی ابزاری ارائه کرده که تبلیغ کنندگان را موظف می کند قبل از استفاده از آدرس ایمیل شما برای ارسال تبلیغ، از شما اجازه بگیرند. الیزابت دیانا نیز در تایید این گزارش گفته شرکت فیسبوک همواره ضوابط مناسب را — که لازمه جلب رضایت است — در جای خود داراست، اما هدف این است که این ضوابط خیلی بیشتر برجسته شوند. این همچنین به تبلیغ کنندگان خواهد آموخت که چگونه می توانند از داده ها استفاده نمایند.
کمپانی همچنین اضافه کرده که ارائه این ابزار در پاسخ به رویداد خاصی نبوده. هرچند، شرکت مصمم است تا ارتباط خود با شرکای بیرونی جمع آوری کننده اطلاعات را از نو مورد بررسی قرار دهد تا اطمینان حاصل کند آن ها با اطلاعات به نحوی مسئولیت پذیرانه رفتار می کنند. این یک واکنش به رویداد کمبریج آنالیتیکا باشد یا نباشد، شکی نیست که فیسبوک کنترل بر حریم خصوصی را از زمانی که این رسوایی به اشتراک گذاشتن داده ها عمومی شد افزایش و بهبود بخشیده است. علاوه بر تحمیل محدودیت ها بر شرکت های سوم شخص تامین کننده اطلاعات، فیسبوک اخیرا راه ساده تری برای مدیریت و حذف داده ها برروی تلفن همراه کاربر معرفی نموده است. فیسبوک از شما می خواهد که بدانید چه چیزی را به اشتراک می گذارید و آن داده ها به کجا می روند.
سئوال اصلی ای که باقی می ماند نحوه پیاده سازی آن است: این ابزار اجازه دسترسی چگونه کار می کند؟ فیسبوک از بازگو کردن جزئیات خودداری کرده، بنابراین نمی توان گفت که این ابزار به طور فعالانه برای ارسال تبلیغ پیش شرط خواهد گذاشت یا فقط یک قول ساده از تبلیغ کنندگان می گیرد. اگر دومی درست باشد، این می تواند مشکل ساز باشد. ضوابط فیسبوک از جمع آوری گمراه کننده اطلاعات و به اشتراک گذاشتن در کمبریج آنالیتیکا پیشگیری نکرد، یک هشدار خشک و خالی، هرچند شدید هم باشد، تبلیغ کنندگان بی انصاف را از جمع آوری بدون کسب اجازه اطلاعات مربوط به ایمیل کاربر باز نخواهد داشت.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402