Bitpro Nexus Bitpro Nexus Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

استخراج ابری ارز دیجیتال چیست؟ | نکاتی برای ایرانیان

استخراج ابری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تاکنون مطالب مختلفی در مورد اینکه چگونه ارزدیجیتال استخراج کنیم ارائه داده‌ایم. در مطالب قبلی در مورد انواع روش‌های استخراج ارزدیجیتال شامل استخراج ارز دیجیتال با گوشی ایفون و اندروید، استفاده از استخر ماینینگ یا استخر ارز دیجیتال و دستگاه استخراج ارز دیجیتال asic صحبت کردیم. در این مقاله در مورد یکی دیگر از روش‌های ارز دیجیتال یعنی استخراج ابری و نکاتی برای ایرانیان صحبت خواهیم کرد.

استخراج ابری یکی از راهکارهای کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال است، راهی برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین با استفاده از قدرت رایانش ابری اجاره‌ای. به عبارت دیگر، برای ماینینگ نیازی به سخت افزار و نرم افزار خاصی ندارید، اما می‌توانید با اجاره قدرت محاسباتی، ارز دیجیتال دریافت کنید. خیلی ساده!

قبل از هر چیز کافی است در یکی از شرکت‌های استخراج ابری حساب باز کرده و در فرآیند استخراج ارز دیجیتال از راه دور شرکت کنید. فرآیند کسب درآمد از طریق ماینینگ به گونه‌ای است که فرد متناسب با توان محاسباتی که در این فرآیند سرمایه گذاری می‌کند، سود می‌برد.

فهرست مطالب

استخراج ابری چیست؟

استخراج ابری چیست

استخراج ابری از رایانش ابری برای استخراج ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین استفاده می‌کند. این فرآیند از دو سرویس رایانش ابری و استخراج استفاده می‌کند که به شرح زیر هستند:

  • رایانش ابری: یک سرویس محاسباتی است که به شما امکان می‌دهد قدرت محاسباتی، ظرفیت سرور، خدمات پایگاه داده، نرم افزار و ذخیره فایل را از طریق یک سیستم ابری اجاره کنید. شرکت‌هایی که خدمات ابری ارائه می‌دهند، بر اساس میزان استفاده شما از این خدمات، از شما هزینه دریافت می‌کنند.
  • استخراج: فرآیندی که برای ارائه کوین جدید و تأیید تراکنش‌های جدید شبکه استفاده می‌شود. در واقع، در این فرآیند، شبکه‌های کامپیوتری بزرگ و غیرمتمرکز در سراسر جهان وظیفه حفظ امنیت بلاک چین و تایید تراکنش‌ها را بر عهده دارند.

استخراج ابری با ترکیب رایانش ابری و ماینینگ این امکان را برای هر کسی فراهم کرده است که ارز دیجیتال را در هر نقطه از جهان استخراج کند. به عبارت دیگر، استخراج ابری فرآیند استخراج را با برون سپاری کار محاسباتی انجام می‌دهد. یعنی به جای خرید کامپیوترهای گران قیمت و تجهیزات پیچیده برای استخراج کوین‌هایی مانند بیت کوین، از قدرت محاسباتی یک ماینر متخصص در جایی در دنیا برای حل مشکل و ثبت بلاک استفاده می‌کند.

استخراج ابری چگونه کار می‌کند؟

از آنجایی که استخراج ارزهایی مانند بیت کوین در خانه یک کار بسیار گران و دشوار است، کاربران به دنبال راه حل‌هایی هستند که نیاز به هزینه‌های بالایی نداشته باشند. در استخراج ابری، تجهیزات سنگین‌تر با ارائه راه حل‌های مقرون به صرفه‌تر منسوخ شده‌اند. با استخراج ابری سخت افزار قدرتمند با قدرت هش بالا را اجاره می‌کنید که در محیطی مناسب ذخیره می‌شود. در این روش یک شرکت، تجهیزات ماینینگ را نگهداری می‌کند و سود حاصل از آن استخراج را با شما به اشتراک می‌گذارد. به یاد داشته باشید که وبسایت‌های بی شماری وجود دارند که کاربران را به استفاده از استخراج ابری تشویق می‌کنند.

استخراج ابری چگونه کار می کند

چند نکته در مورد روش استخراج ابری باید در نظر گرفته شود؟

قبل از امتحان کردن استخراج ابری، نکات زیر را در نظر بگیرید:

در مورد شرکت اطلاعات کسب کنید

قبل از اینکه یک شرکت استخراج ابری را انتخاب کنید، باید به صورت آنلاین تحقیقاتی انجام دهید. برای انجام تحقیقات، می‌توانید در انجمن‌های مختلف مانند reddit تحقیق کنید.

تا جایی که می‌توانید از دست دهید سرمایه گذاری کنید

اگر می‌خواهید از استخراج ابری درآمد کسب کنید، سعی کنید قدم به قدم سرمایه‌گذاری کنید و بیش از حدی که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری نکنید. اگر شرکتی قصد کلاهبرداری را داشته باشد، این تکنیک سرمایه گذاری می‌تواند از بخشی از سرمایه شما محافظت کند.

مدل‌های استخراج ابری

دو نوع استخراج ابری وجود دارد که به شرح زیر هستند:

استخراج ابری میزبانی شده:

این مدل پرطرفدارتر است و ماینرها سکوهای ماینینگ را از مزارع ماینینگ خریداری یا اجاره می‌کنند و برای راه‌اندازی و نگهداری آن‌ها پول پرداخت خواهند کرد که باعث کاهش هزینه‌های برق می‌شود. همچنین، از آنجایی که ماینرها کنترل بیشتری بر ریگ‌ها دارند، می‌توانند قدرت هش بیشتری را به استخرهای ماینینگ هدایت کنند. علاوه بر این، در این روش ماینرها کنترل کاملی بر پاداش‌های خود خواهند داشت.

قدرت هش اجاره‌ای:

در این مدل، قدرت هش، یعنی قدرت محاسباتی، از مزرعه ماینینگ اجاره می‌شود. ماینرها با توجه به سهم خود از مزرعه سود دریافت می‌کنند. به این ترتیب، ماینرها مجبور نیستند برای راه اندازی یا نگهداری هزینه‌ای بپردازند. طبق گزارش‌ها، اجاره قدرت هش یک شکل محبوب استخراج برای بازار آلت‌کوین (یعنی ارزهای دیجیتال غیر از بیت کوین) است. با هش پاور اجاره‌ای، فرد باید در یکی از سایت‌های ارائه دهنده خدمات استخراج ابری ثبت نام کرده و با انتخاب قدرت محاسباتی مورد نظر، کار را شروع کند.

بررسی مزایای استخراج ابری برای کسب در آمد

استخراج ابری مزایای زیادی دارد که به شرح زیر هستند:

  • شما نیازی به نظارت و پیکربندی دستگاه ندارید. علاوه بر این، این روش استخراج تاثیری بر میزان برق مصرفی شما ندارد. علاوه بر این، مجبور نیستید صدای محاسبات رایانه‌ها را تحمل کنید.
  • درآمد حاصل از استخراج ابری بسیار بالاست. شما می‌توانید سرمایه خود را در یک سال چند برابر کنید.
  • عملکرد مرکز داده بسیار بیشتر خواهد بود، بنابراین کاربر بیشتر از ساخت مزرعه خود سود می‌برد.
  • شما می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف را با یک سرویس استخراج کنید.
  • این خدمات اغلب دارای برنامه‌های ارجاع هستند و شما می‌توانید درصدی از سود شخص مورد نظر را دریافت کنید.

معایب استخراج ابری چیست؟

اگرچه استخراج ابری دارای مزایایی مانند سرمایه مورد نیاز کمتر برای خرید سخت افزار و هزینه‌های تعمیر و نگهداری کمتر است، معایبی هم دارد. به عنوان مثال، با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، کلاهبرداری در این فضا نیز به سرعت افزایش یافته است. البته با توجه به سود این بازار می‌توان ریسک را پذیرفت. به عنوان مثال، آلت کوین‌ها در برابر تقاضا آسیب پذیر هستند و با کاهش قدرت هش سود کمتری خواهند داشت.

سودآوری استخراج ابری چقدر است؟

این روش استخراج سود قابل توجهی دارد، اگرچه هزینه‌های اولیه مانند استخدام ماینرها و استخرهای ماینینگ از سود شما کسر می‌کند. اما این راه یک روش درآمد قابل قبول است. با این حال، برخی از تحلیلگران معتقدند که ترید بهتر از استخراج ارزهای دیجیتال است.

سود شما به قدرت ماینرهای مورد استفاده استخرها و وضعیت بازار بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر بخواهید بیت کوین‌های خود را به جای فروش بیت کوین‌ها در پول‌های فیات مانند دلار آمریکا ذخیره کنید، بسته به شرایط بازار در معرض نوسانات قیمت بیت کوین قرار خواهید گرفت.

همه کوین‌های در بازار دارای نوسان هستند. بنابراین هرکسی که بتواند قدرت هش اجاره را در طول زمان افزایش دهد از این نوسانات در امان خواهد بود.

شناسایی سایت‌های کلاهبرداری استخراج ابری

امروزه بسیاری از وب‌سایت‌هایی که ادعای استخراج ابری دارند، تجهیزات استخراج ندارند. در واقعیت، این وب سایت‌ها فقط سعی می‌کنند از محبوبیت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنند و کاربران ساده لوح را به دام بیندازند.

برخی بر اساس یک طرح هرمی عمل می‌کنند، برخی دیگر با دریافت هزینه‌های برداشت بسیار بالا عملاً از دسترسی کاربران به پول خود در کوتاه مدت جلوگیری می‌کنند. این به آنها این فرصت را می‌دهد که با به دست آوردن و جمع آوری سرمایه زیادی از صحنه محو شوند.

در طرح‌های هرمی، کاربران قدیمی‌تر سطوح درآمد خاصی کسب می‌کنند. سپس افراد جدید با واریز وجوه در پلتفرم، درآمد افراد قدیمی را پوشش می‌دهند. به این ترتیب، دیدن برنامه‌های ارجاعی بسیار رایج است که با جذب افراد بیشتر برای سرمایه‌گذاری در پلتفرم خود، سود دریافت می‌کنید. اما به مرور زمان این سیستم‌ها ناپایدار می‌شوند و مجریان آنها با پول مردم فرار می‌کنند.

یکی دیگر از علائم برای تشخیص کلاهبرداری، کمبود اطلاعات در مورد شرکت است. اگر با جستجو در گوگل و انجمن‌های کاربران اطلاعات کافی یا محکمی در مورد شرکت مورد نظر پیدا نکردید، بهتر است از سرمایه گذاری در این شرکت خودداری کنید.

آیا استفاده از استخراج ابری برای ایرانیان مناسب است؟

استخراج ابری یکی از راه‌های آسان و ارزان برای دریافت بیت کوین و آلت کوین است. البته بسیاری بر این باورند که خرید بیت کوین یا آلت کوین راه بهتر و اقتصادی‌تری است. اما اگر به سایت‌های استخراج ابری معتبر مراجعه کنید، آموزش کافی ببینید و پکیج‌های مناسب را انتخاب کنید، قطعا سود خوبی خواهید داشت.

با این حال، همانطور که در این راهنما ذکر شد، استخراج ابری دارای معایبی است. پس قبل از سرمایه گذاری در اجاره تجهیزات، باید تحقیق درست و کاملی انجام دهید. در نهایت، باید به یاد داشته باشیم که خطر کلاهبرداری در استخراج ابری بیت کوین بسیار زیاد است. بنابراین، شما فقط باید از خدمات وب سایت‌های معتبر و شناخته شده استفاده کنید.

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال برای ایرانیان، خرید پکیج‌های استخراج ابری است. این روش نسبت به روش‌های دیگر هزینه سرمایه گذاری کمتری نیاز دارد و دانش فنی و تخصصی نیز نیاز نخواهد داشت. در این روش ایرانی‌های تنها مشکلی که دارند پرداخت دلاری است که می‌توانند پرداخت خود را به کمک بروکرهای مختلف و صرافی‌های انجام دهند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402