Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet. Vavada casino зеркало

بهترین شرکت سئو را چگونه انتخاب کنیم؟ (قدمت، قدرت و قیمت)

بهترین شرکت سئو را چگونه انتخاب کنیم؟ (قدمت، قدرت و قیمت)
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر در حال جستجو برای انتخاب بهترین شرکت سئو هستید، مطالعه این مقاله تا انتها به شما شناخت کاملی بر خطوط قرمز و موارد اعتماد سازی و همچنین دید وسیعی برای انتخاب برترین شرکت متناسب با نیاز های شما می دهد. همینجا بهتر است بگوییم از شرکت یا اشخاصی که وعده بهبود رتبه طی چند هفته را می دهند بشدت دوری کنید: سئو امری زمان بر بوده و برای کسب نتایج باید صبری حداقل چند ماهه تا چند ساله داشته باشید.

فرایند سئو نیازمند زمان و بهینه سازی مداوم است اما بر خلاف تبلیغات کلیکی یا گوگل ادز، هنگامی که وبسایت روی رتبه های مدنظر رشد کند و ورودی ارگانیک ایجاد شود، علاوه بر اعتبار و اعتماد آفرینی، بدون پرداخت هیچ هزینه ای مشتریانی که دنبال خدمات شما هستند با شما تماس می گیرند و این به معنی نرخ تبدیل بسیار بالا است.

برای افزایش ورودی وبسایت و فروش باید دو استراتژی را مدنظر داشته باشید:

  • تبلیغات کلیکی و گوگل ادز (کوتاه مدت و با پرداخت به ازای هر ورودی)
  • سئو و بهینه سازی سایت (بلند مدت و با بودجه ماهانه مناسب)

فهرست عناوین مطلب:

معیار های انتخاب بهترین شرکت های سئو

معیار های انتخاب بهترین شرکت های سئو

·        تجربه و تخصص در کنار هم

اولین چیزی که باید قبل از انتخاب یک شرکت سئو برای برون سپاری خدمات بررسی کنید، تجربه آنها در ارائه خدمات سئو است. اکثر ارائه دهندگان خدمات سئو ادعا می کنند که در این زمینه متخصص هستند اما آیا تجربه کافی برای طرح اینچنین ادعایی را دارند؟ پیش از تماس گرفتن با هر شرکت سئویی، از طریق وبسایت آن ها و پروفایل شبکه های اجتماعی مواردی مانند نمونه کار، نظرات کاربران و نحوه آموزش های آن ها را زیر نظر بگیرید.

·        مشتریان و نمونه کار های شرکت

وقتی با یک شرکت سئو صحبت کنید، آسان است که در مورد خدماتی که به شما ارائه خواهند داد صحبت کنند؛ بهتر است در مورد فعالیت ها و نتایجی از انجام پروژه های دیگر گرفته اند نیز صحبت کنید. در حالی که نباید انتظار داشته باشید شرکت های سئو در همه پروژه‌های خود موفق باشند، حتما مطمئن شوید که تعداد مناسبی از پروژه‌ها توسط شرکت مورد نظر به نتیجه رسیده باشد.

·        سطح بالای درک ویژگی اصلی شرکت سئو حرفه ای

این نکته بخصوص برای شما به عنوان کارفرما باید بسیار مهم باشد:

اگر فکر می کنید که سئو صرفا به معنای افزایش ورودی سایت از موتور جستجوی گوگل است؛ دوباره به آن فکر و بیشتر در مورد بهینه سازی سایت جستجو کنید. سئو دامنه وسیعی از مزایا مانند افزایش آگاهی از برند، افزایش نرخ تبدیل، اعتمادسازی و … را شامل می شود و شرکت سئویی که قصد فعالی با آن را دارید باید به این درک رسیده باشند.

شما باید مطمئن شوید که به اصطلاح “بهترین شرکت سئو” که استخدام می کنید، برای نیازهای سئوی شما، همه چیز را در مورد سئو داخلی و خارجی شما می داند. این به شما کمک می کند تا ارائه دهنده خدمات سئو مناسب را پیدا کنید و به اهداف سئو خود برسید.

·        نحوه برنامه ریزی شرکت سئو برای انجام پروژه

سئو تضمینی وجود ندارد!

برون سپاری خدمات به موفق ترین شرکت سئو جهان نیز صرفا اطمینان بیشتری در جهت انجام خوب پروژه به شما می دهد اما تضمینی برای رسیدن و ماندگاری در رتبه های بالا وجود ندارد چراکه گوگل نیز به کسی تضمین نمی دهد اما استفاده از نقشه راه و نشان دادن نظم در فعالیت ها می تواند شما را خاطر جمع کند.

احتمالا اولین کاری که باید قبل از جلسه با شرکت سئو بکنید، درآوردن لیستی از اهداف مانند گرفتن رتبه در کلمات کلیدی مدنظر، افزایش 200 درصدی ورودی سایت و … است.

·        پایبندی روی اصول صحیح سئو

مهم نیست که یک متخصص سئو چقدر حرفه ای باشد و بدون پیروی از دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو رتبه شما را بهبود ببخشد، در نهایت با آپدیت های الگوریتمی اگر حرکتی مبنی بر دور زدن گوگل وجود داشته باشد؛ دیر یا زود رتبه شما را کاهش می دهد.

به یاد داشته باشید، هرگز توسط شرکت‌های سئویی که برای وبسایت شما ترافیک آسان و سریع را تضمین می‌کنند، فریفته نشوید. این احتمال وجود دارد که آنها ممکن است از تکنیک های سئو کلاه سیاه برای افزایش ورودی سایت استفاده کنند.

·        ارائه گزارش های ماهانه از روند پیشرفت

 

قبل از اینکه یک شرکت سئو را انتخاب کنید، باید مطمئن شوید که بیلان های کاری ماهانه و ثابتی از پیشرفت روند بهینه سازی و موفقیت کمپین ها دریافت می کنید. معمولا گزارش ها شامل اقدامات انجام شده بصورت محتوایی، تکنیکال، بررسی نتایج سرچ کنسول گوگل و ارائه رتبه کلمات کلیدی و میزان پیشرفت آنهاست.

همچنین، هنگام انتخاب یک شرکت سئو، در نظر گرفتن ارتباطات بسیار مهم است. شما باید مطمئن شوید که شرکت سئو دارای متخصصین سئویی می باشد که می توانند به درستی با مشتریان ارتباط برقرار کنند و کارفرما را با جزئیات روند سئو آشنا کنند.

·        شرکت های برتر ارزان نیستند!

 

جدای از بحث برند بودن و تاثیر آن بر قیمت سئو، بهتر است بدانید بودجه و هزینه های سئو سایت بعد از آنالیز رقبا و با توجه به سختی کلمات کلیدی می بایست مشخص شود. علاوه بر این، کیفیت محتوای تولیدی، تصاویر، فعالیت های روی سایت و مواردی از این دست خدماتی کیفی هستند که در هر شرکت با دیگری متفاوت است اما در کل بدانید بهترین شرکت های سئو ارزان قیمت نیستند.

سوالاتی که پیش از انتخاب بهترین شرکت سئو باید بپرسید

سوالاتی که پیش از انتخاب بهترین شرکت سئو باید بپرسید

  • شرکت مورد نظر چه خدماتی ارائه می دهد؟

انتخاب شرکت سئو مناسب تر است یا یک آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس؟ این سوال را در ابتدا باید از خود بپرسید که چه چیزی نیاز دارید؟ اگر احتمال می دهید در آینده به خدمات سوشال مدیا، ایمیل مارکتینگ، ریدیزاین سایت و … نیاز پیدا می کنید، بهتر است از ابتدا با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر قرارداد تنظیم کنید.

پیشنهاد به مطالعه بیشتر: اهمیت سئو سایت در کمپین های دیجیتال مارکتینگ

  • چه مدت در صنعت سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند؟

شرکتی که توانسته باشد چند سال در حوزه دیجیتال مارکتینگ ایران فعالیت داشته باشد، احتمالا پروژه های موفق خوبی دارد و قابل اعتماد است. از شریک سئو مورد نظر بپرسید که چه مدت در کسب و کار هستند و یک بررسی پیشینه برای تایید آن انجام دهید.

  • امکان اشتراک گذاری نمونه کار های مشابه وجود دارد؟

مشتریان قبلی یک آژانس و نظرات آنها می تواند چیزهای زیادی در مورد آنها به شما بگوید. بهترین شرکت سئو خوشحال خواهد شد که به شما اطلاع دهد با چه کسانی کار کرده است و چگونه به آنها کمک کرده تا به نتایج دلخواه دست یابند. آنها می دانند که اینگونه نتایج می تواند اعتماد شما را جلب کند.

  • آیا شما می توانید رتبه 1 را برای سایت من گارانتی کنید؟

این بهترین سوال برای شناسایی سئوکارانی است که صرفا قصد دارند از شما پول بگیرند. گوگل الگوریتم های خود را برای اطمینان از تجربه کاربری بهتر به روز می کند. در حالی که این امکان برای آژانس های دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که این تغییرات الگوریتم را پیگیری کرده و وب سایت ها را بر اساس آن بهینه سازی کنند، هیچ کس نمی تواند ادعا کند که الگوریتم های گوگل را از بالا تا پایین می شناسد؛ دقیقاً به همین دلیل است که سئو کاری نیست که بتوان آن را یک شبه انجام داد.

بنابراین، اگر کسی رتبه 1 گوگل را برای سایت شما تضمین کند، احتمالاً فقط به جیب شما چشم دوخته است.

ایران وب لایف؛ شرکت سئو اصولی

ایران وب لایف؛ شرکت سئو اصولی

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف به مدیریت مهندس امین رزاق خواه یکی از برترین و قدیمی ترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در ایران است که با داشتن نمونه کار هایی چون مشاوره سئو سایت دکتر عبیدی، سئو سایت پاکسان، سئو وبسایت KWC ایران، سئو سایت آهنیتو (کلماتی مانند فنس، سیم خاردار و …)، سئو سایت سیناپکینگ (کلماتی همچون هولوگرام، چاپ افست، بسته بندی، فلکسی، برچسب اموال و …) و ده ها نمونه کار دیگر، می توان به آن اطمینان کرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402