با توجه به محبوبیت بالای واتساپ، ممکن است کاربران در استفاده از این اپلیکیشن با مشکلاتی مواجه شوند که نیازمند کمک و راهنمایی از طرف تیم پشتیبانی واتساپ باشد. اما چگونه باید با پشتیبانی این شبکه اجتماعی تماس بگیریم؟
واتساپ با وجود امکانات زیادی که در اختیار شما قرار میدهد و عملکرد بسیار عالی که دارد، همیشه بدون عیب و ایراد نیست. در برخی مواقع ممکن است WhatsApp، با مشکلات مختلفی از جمله مسائل مرتبط با حساب کاربری و امنیت گرفته تا مشکلات فنی و ناهماهنگیهای نرمافزاری، مواجه شود. در این مواقع، دسترسی به پشتیبانی میتواند به رفع این مشکلات کمک کند. با ادامه این مطلب همراه پلازا باشید تا به بررسی نحوه تماس با پشتیبانی واتساپ بپردازیم.
فهرست مطالب:
تماس با پشتیبانی واتساپ
بهترین روش برای تماس با پشتیبانی این برنامه از داخل خود اپلیکیشن آن است. اما شاید همه کاربران ندانند پشتیبانی واتساپ کجاست. برای دسترسی به بخش پشتیبانی برنامه، باید ابتدا به تنظیمات واتساپ بروید و گزینه Help را انتخاب کنید.
در صفحه بعدی گزینه Contacts us را انتخاب کنید.
در صفحه بعدی و در کادر بالای صفحه میتوانید مشکل خود را برای واتساپ بنویسید. سعی کنید مشکلی که با آن مواجه هستید را کاملا واضح و شفاف توضیح دهید.
برای ارسال درخواست پشتیبانی روی Next بزنید. واتساپ پاسخ شما را در یک صفحه چت ارسال خواهد کرد.
تماس با پشتیبانی از طریق وبسایت واتساپ
اگر به هر دلیلی به برنامه دسترسی ندارید، میتوانید از طریق وبسایت این پیامرسان هم با پشتیبانی تماس بگیرید. به این صفحه مراجعه کنید. اگر از واتساپ معمولی استفاده میکنید، روی لینک اول کلیک کنید. برای تماس با پشتیبانی واتساپ تجاری هم باید روی لینک دوم بزنید.
در صفحه بعدی باید ابتدا شماره تلفنی که با آن در واتساپ ثبت نام کردهاید را همراه با یک آدرس ایمیل وارد کنید.
سپس پلتفرمی که در آن از واتساپ استفاده میکنید را انتخاب و در کادر پایین صفحه هم مشکلی که با آن مواجه هستید را تایپ کنید. سپس روی Next کلیک کنید تا درخواست شما ارسال شود.
تماس از طریق ایمیل پشتیبانی واتساپ
نحوه تماس با واتساپ از طریق ایمیل شاید سادهترین روش باشد. میتوانید یک ایمیل برای واتساپ ارسال و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. برای ارسال ایمیل باید از آدرسهای زیر استفاده کنید:
- پشتیبانی اندروید: android_web@support.whatsapp.com
- پشتیبانی آیفون: iphone_web@support.whatsapp.com
- پشتیبانی سایر پلتفرمها: support@whatsapp.com
در متن ایمیل خود مشکل را شرح دهید و در انتها حتما شماره تلفنی که با آن در برنامه ثبت نام کردهاید را همراه با یک آدرس ایمیلی که به آن دسترسی دارید، ذکر کنید.
شماره تماس پشتیبانی واتساپ در ایران
بهطور کلی چیزی تحت عنوان شماره پشتیبانی واتساپ وجود ندارد. واتساپ تنها از روش بالا به درخواستهای پشتیبانی پاسخ خواهد داد. اگر در برخی از وبسایتها شمارهای تحت عنوان شماره تلفن پشتیبانی واتساپ به شما معرفی شد، از تماس با آن خودداری کنید چرا که احتمالا یک ترفند برای کلاهبرداری و درخواست پول از شما است. برای تماس با پشتیبانی تنها از روشهای بالا استفاده کنید.
سوالات متداول
۱. چگونه با پشتیبانی واتساپ تماس بگیریم؟
برای تماس با پشتیبانی واتساپ میتوانید به بخش Help در برنامه بروید یا از مرورگر به بخش پشتیبانی مراجعه کنید.
۲. تماس تلفنی با پشتیبانی واتساپ چگونه است؟
واتساپ هیچ شماره تلفنی برای برقراری تماس ندارد. شما تنها با استفاده از روشهای ذکر شده در این مطلب میتوانید با پشتیبانی تماس برقرار کنید.
۳. پاسخ پشتیبانی واتساپ چقدر طول میکشد؟
زمان پاسخدهی پشتیبانی واتساپ ممکن است متفاوت باشد، اما در اکثر موارد، تیم پشتیبانی ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت به درخواست شما پاسخ میدهد.
۴. چگونه میتوانم یک مشکل امنیتی را به واتساپ گزارش دهم؟
برای گزارش مشکلات امنیتی، میتوانید به بخش Contact Us در تنظیمات اپلیکیشن مراجعه کنید و مشکل را با جزئیات شرح دهید.
سخن پایانی
دسترسی به پشتیبانی واتساپ، یکی از راههای مهم برای حل سریع مشکلاتی است که کاربران در هنگام استفاده از این اپلیکیشن با آنها روبرو میشوند. با دانستن مراحل صحیح برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی و استفاده از راهکارهای ارائه شده، میتوان بسیاری از مشکلات را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کرد. این امر نه تنها به بهبود تجربه کاربری کمک میکند، بلکه از بروز مشکلات جدیتر در آینده نیز جلوگیری میکند. امیدواریم که این راهنما توانسته باشد شما را یاری دهد و استفاده از واتساپ را برایتان آسانتر و لذتبخشتر کند.