بر اساس خبرهای جدیدی که به دست آمده، اپل شخص کهنهکار جدیدی را در جایگاه مارکتینگ واقعیت افزوده شرکت منصوب کرده است. این امر نشان دهنده تمرکز بیش از پیش این شرکت روی فناوری واقعیت افزوده است.
اپل تغییراتی را در جایگاه یکی از مسئولین اجرایی کهنهکار خود در بخش مارکتینگ اعمال کرد. بلومبرگ گزارش کرده که این شرکت فرانک کاسانووا را از جایگاه مدیریت مارکتینگ آیفون برداشته و او را به مدیریت مارکتینگ واقعیت افزوده (Augmented Reality) شرکت گماشته است.
بر اساس آن چیزی که از صفحه لینکدین آقای کاسانووا بر میآید، او از این پس مسئولیت تمامی بخشهای مارکتینگ محصولات برای تجهیزات واقعیت افزوده را بر عهده میگیرد. او همچنین عنوان مدیریت ارشد بخش مارکتینگ جهانی محصولات را نیز در این شرکت آمریکایی بر عهده میگیرد. پیش از این، عنوان او مدیریت ارشد مارکتینگ نمایندگی آیفون بود.
اپل و مدیرعاملش، تیم کوک تاکنون در مورد فناوری واقعیت افزوده بسیار جسورانه عمل کردهاند و اقدام اخیر این شرکت نشاندهنده تغییرات بزرگ و کوششهای آن برای فناوری مذکور است. قرار دادن کاسانووا در جایگاه مارکتینگ این بخش میتواند نشاندهنده آن هم باشد که اپل قصد تغییرات بزرگتری را نیز دارد، به خصوص آنکه به زمان رونمایی از iOS 13 و آیفونهای 2019 نزدیکتر میشویم.
مایکل گارتنبرگ، مدیر سابق بخش مارکتینگ در اپل گفت:
حالا چهره و نام جدیدی را در بخش واقعیت افزوده شرکت خود شاهد خواهیم بود و این شخص سابقه خوبی در حوزه فناوریهای پیشرفته در اپل داشته است. فرانک فردی ایدهآل برای مدیریت بخش واقعیت افزوده ما به شمار میرود.
کلام آخر
گزارش اخیر بلومبرگ همچنین نشان میدهد که اپل در نظر دارد تا یک دوربین واقعیت افزوده سه بعدی را برای گوشیهای آیفون در سال 2020 عرضه نماید. این مسئله همچنین نشان میدهد که این شرکت صدها نفر را در بخش مهندسی خود دارد که روی هدستهای واقعیت افزوده کار میکنند. نظرات خود را با ما در پلازا به اشتراک بگذارید.