اینستاگرام با قابلیت جدیدی که به زودی اجرا میکند قصد دارد تا کنترل بیشتری از حسابهای کاربری را در اختیار کاربران ویژه و افراد تاثیرگذار قرار دهد.
اینستاگرام در حال آزمایش نوعی حسابهای ویژه به نام Creator Accounts است که با آن اینفلوئنسرها (Influencers) و افراد مشهور میتوانند پیامهای دایرکت خود را فیلتر کنند و همچنین قابلیتهای آنالیزی ویژه در مورد دنبالکنندگان خود داشته باشند.
به گزارش هالیوود ریپورتر، این امکان جدید در مرحله آزمایش قرار دارد و برای گروه کوچکی از کاربران امتحان میشود، اما انتظار میرود که تا سال آینده، برای برخی از حسابهای کاربری پربازدید و با تعداد دنبالکنندگان بالا نیز مورد استفاده قرار گیرد. یکی از قابلیتهای جدیدی که در اختیار این کاربران ویژه قرار میگیرد، امکان فیلتر کردن پیامهای دایرکت از نظر کیفیت آنها است. این بدان معناست که کاربران ویژه میتوانند تماس گرفتن از سوی کاربران دیگر را محدود کنند؛ در نتیجه همه افراد قادر نخواهند بود که برای این کاربران ویژه پیام بفرستند. تاثیرگذاران همچنین میتوانند به اطلاعاتی در مورد تعداد دنبالکنندگان و افرادی که دیگر آنها را دنبال نمیکنند، دسترسی یابند و برچسبهایی را مورد استفاده قرار دهند تا درخواستهای تجاری و یا خبرنگاران را به کانالهای خاص و درستی هدایت نمایند.
درست مانند امکان کاربران تایید شده در توئیتر (که آنها میتوانند از قابلیت کنترل کیفیت برای تایم لاین های خود استفاده نمایند)، با این قابلیتهای ویژه در اینستاگرام، تاثیرگذاران و افراد مشهور میتوانند کاربری متفاوتی را با اپلیکیشن اینستاگرام خود تجربه نمایند.
کلام آخر
اشلی یوکی یکی از مدیران محصول در اینستاگرام در گفتگو با هالیوود ریپورتر گفت که شرکتش قصد دارد تا به کاربران ویژه کمک کند، تجربه متفاوتی را در اپلیکیشن آنها داشته باشند. به گفته وی، هدف اصلی از این قابلیت جدید آن است که فضایی ایجاد شود تا کاربران بتوانند تجربه کاربری خود را بر اساس نیازهای مختلف خود تخصصی نمایند و در عین حال ابزارهای بیشتری برای کمک به کاربران ویژه ارائه شود. نظرات خود را در پلازا با ما به اشتراک بگذارید.