شرکت هواوی به سرعت در حال پیشرفت است و در جدیدترین بلندپروازی خود، بازار بزرگ کشور هند را هدف گرفته است. در همین راستا آنها قصد ایجاد پایگاههایی را در این کشور دارند تا کاربران بتوانند از نزدیک محصولات این شرکت را تجربه کنند.
هواوی در راستای استراتژی ارائه حضوری خدمات خود در هند، روز چهارشنبه اعلام کرد که از طریق نمایندگیهای خود در این کشور، قصد ایجاد ۱۰۰ پایگاه تجربه خدمات (پایگاههایی برای برای تجربه و تست وسایل الکترونیکی) تا پایان سال ۲۰۱۹ را دارد.
هواوی که در سه ماهه دوم سال جاری تبدیل به دومین تولیدکننده گوشیهای هوشمند پس از سامسونگ شد، هند را جزء بازارهای درجه اول خود میداند. همسو با افزایش قابل توجه فعالیت این شرکت در هند، آنها برای نخستین بار یک گوشی رده بالای سری میت خود یعنی میت 20 پرو را سهشنبه این هفته در هند معرفی کردند.
والی یانگ، مدیر بخش بازاریابی محصولات هواوی در اظهارنظری گفت:
با عرضه میت 20 پرو ما سعی داریم پا به عرصه ارائه خدمات حضوری بگذاریم. در همین راستا ما قصد داریم تا پایان سال ۲۰۱۹ صد پایگاه تجربه خدمات در این کشور دایر کنیم.
این سازنده تلفن همراه تا مدتی پیش تنها سری موبایلهای آنر خود را در هند و در بخش موبایلهای میانرده به فروش میرساند. با وارد کردن گوشیهای بیشتر با برند هواوی به بازار این کشور، آنها قصد دارند سهم بیشتری از بازار گوشیهای بالارده را کسب کنند؛ بازاری که اکنون در تسخیر تولیدکنندگان دیگر از جمله وان پلاس، اپل و سامسونگ است.
یانگ همچنین اضافه کرد:
ما با خود فکر کردیم که اگر میخواهیم میت 20 پرو را در هند عرضه کنیم باید یک سری المانهای این کشور در آن وجود داشته باشند و به نوعی آن را بومیسازی کنیم. هدف ما این بود که تا جای ممکن میت 20 پرو را به فرهنگ هند نزدیک کنیم. به همین خاطر تعدادی از زبانهای رایج در این کشور و همچنین تقویم پنچنگ (یک نوع تقویم هندو) را به صورت پیش فرض به این گوشی اضافه کردیم.
او همچنین گفت:
بخش بزرگی از خلاقیتهای هواوی در هند رقم میخورد. واحد تحقیق و توسعه ما در هند، از لحاظ وسعت دومین پایگاه ما در سطح جهان است. تعدادی از تولیدات مهم ما از جمله پردازنده جدید کایرین ۹۶۰ و رابط کاربری EMUI 9.0 با مشارکت مهندسان بخش تحقیق و توسعه ما در هند ساخته شدهاند.
رابط کاربری EMUI 9.0 ویژگیهایی مبتنی بر کشور هند از جمله پشتیبانی بهتر از زبانهای هندی و هماهنگی بهتر با نرمافزار Paytm (معادل PayPal برای هندیها) است.
مرکز تحقیق و توسعه هواوی در بنگلور یکی از مهمترین مراکز توسعه اجزاء مختلف خدمات شرکت هواوی و همچنین تحویل کالاهای آن در بازار جهانی است. هواوی پرچم دار جدید خود یعنی هوای میت 20 پرو را به قیمت ۶۹،۹۹۰ روپیه در هند عرضه کرده است. فروش هواوی میت 20 پرو از روز ۳ دسامبر (۱۲آذر) در سایت آمازون آغاز میشود و نکته دیگر این که این گوشی از حسگر اثر انگشت درون نمایشگر که به سرعت در حال فراگیر شدن در بین همه دستگاهها است، بهره میبرد.
سخن پایانی
برای اخبار بیشتر از دنیای فناوری با پلازا همراه بمانید، شما همچنین میتوانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.