Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet. Vavada casino зеркало

ماجرای جدایی استودیوی سازنده Hitman 2 از کمپانی اسکوئر انیکس چه بود؟

Io Interactive Hitman 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

استودیوی IO Interactive، سازنده بازی Hitman 2 به تفصیل در مورد جدایی‌اش از کمپانی اسکوئر انیکس صحبت کرد و بیان کرد که پس از این جدایی، برای ادامه بقا مجبور شده با تعداد زیادی از کارمندانش وداع گوید.

همچنین بخوانید :

استودیوی آی‌-او اینتراکتیو (IO Interactive) در مصاحبه‌ای با سایت GameSpot، درمورد جدایی‌اش از کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) در سال گذشته صحبت کرد. استودیوی آی-او تا سال گذشته، یکی از استودیوهای زیرمجموعه کمپانی بزرگ اسکوئر انیکس بود؛ کمپانی اسکوئر انیکس سال گذشته علی‌رغم موفقیت محصولات استودیوی آی-او (بازی‌های فرانچایز Hitman)، تصمیم گرفت تا همکاری‌اش با این استودیو را متوقف کند. دستیار کارگردان استودیوی آی-او، آقای اسکیل مول (Eskil Mohl) در مصاحبه‌ با سایت گیم‌اسپات بیان کرد :«ادامه حیات استودیوی آی-او، پس از جدایی از کمپانی اسکوئر انیکس بخودی خود یک نوع معجزه است». او در ادامه بیان کرد که استودیوی آی-او، پس از استقلال غیرمنتظره‌ای که به آن تحمیل شد، مجبور شد تا با عده زیادی از کارمندان‌اش خداحافظی کند. مول می‌گوید همین تعدیل نیرو بود که باعث شد استودیوی آی-او اینتراکتیو زنده بماند و اعضای باقی‌مانده آن بتوانند با روحیه‌ای بیشتر با مشکلات روبروی این استودیو دست و پنجه نرم کنند.

Io Interactive Hitman 2

کمپانی اسکوئر انیکس در ماه می سال 2017 (مصادف با اردیبهشت – خرداد سال 96)، اعلام کرد که قصد دارد تا استودیوی آی-او اینتراکتیو را از خود جدا کند و خودش را از حقوقی که نسبت به این استودیو دارد محروم سازد، این موضوع یعنی اینکه کمپانی اسکوئر انیکس دیگر مالکیت استودیوی آی-او را نمی‌خواهد و دیگر تامین مالی این استودیو را برعهده نمی‌گیرد. آقای مول لحظه خبردار شدن از این موضوع را این‌گونه توصیف می‌کند :«وقوع این مسئله برای ما انگار این گونه بود که در حال پرواز برفراز اقیانوس اطلس هستیم و آنقدر سوخت نداریم تا به خشکی برسیم.»

خوشبختانه کمپانی اسکوئر انیکس به جای اینکه استودیوی آی-او را مستقیما تعطیل کند، لطف کرد و این استودیو را همراه با فرانچایز هیتمن آزاد کرد تا کارکنان آن خود تصمیم بگیرند که آینده‌شان را چگونه رقم بزنند. استودیو آی-او مجبور به وداع با بسیاری از کارکنان‌اش شد، اما چراغ‌های این استودیو روشن ماندند و کارکنان آن توانستند پشتیبانی از بازی‌‌ آخر سری هیتمن را ادامه دهند و ساخت بازی Hitman 2 را نیز پس از مدت کوتاهی از سر بگیرند؛ Hitman 2ای که کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) مسئولیت انتشار آن را برعهده گرفت و خوشبختانه به این ترتیب، استودیوی خوش‌ذوق آی-او با این حجم زیاد مشکلات، توانست به بقای خود ادامه دهد. مول در این باره می‌گوید:

ما باید با عده زیادی از کارکنان‌مان خداحافظی می‌کردیم. همین تراژدی باعث شد روحیه اعضای باقی‌مانده استودیو بیشتر شود و همه با یکدیگر یک‌دل و یک‌صدا بگویند:«بیایید این کار را انجام دهیم، ما به این محصول ایمان داریم». پیش از آن که اسکوئر انیکس تصمیم بگیرد ما را از خود جدا کند، ساخت بازی Hitman 2 آغاز شده بود و ما در حال توسعه آن بودیم.

این مشکل بزرگی که پارسال در خانه ما را زد، به‌گونه‌ای همه اعضای باقی‌مانده استودیو را با یکدیگر متحد کرد. آری دست و پنجه نرم کردن با این مشکل کار بسیار سختی بود، اما در استودیوی ما همیشه کار و فعالیت زیاد با سرگرمی و حال خوب همراه بوده است. این مشکل واقعا باعث شد همه یک صدا بگوییم :«آری ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم».

درست است که جدایی کمپانی اسکوئر انیکس از ما، آشفتگی‌ و تلاطم زیادی را در استودیوی ما بوجود آورد، احتمالا بنظر می‌رسد که پس از این ماجرا، رابطه بین استودیوی ما و این کمپانی کاملا شکراب شده باشد؛ اما برخلاف تمام تصورات، کمپانی اسکوئر انیکس پس از جدایی از ما، درست مانند زمانی که با ما بود، همچنان بسیار خوب و مهربان و باوقار با ما برخورد می‌کرد و روابط بین ما پس از این جدایی همچنان با وقار و احترام و صمیمیت بوده است. کمپانی اسکوئر انیکس می‌خواست روی پروژه‌های دیگری تمرکز کند و برای رسیدن به اهداف‌‌اش مجبور بود ما را رها کند، بنابراین ظلمی در این میان در کار نبود و همه‌چیز منصفانه بود.

Io Interactive Hitman 2

کلام آخر

واقعا منش و مرامی که من در بین بازی‌سازان مختلف بعضا مشاهده می‌کنم، احساساتم را به وجد می‌آورد و باعث می‌شود هاله‌ای از احترام و تحسین در نگاهم حلقه بزند. بازی Hitman 2 استودیو آی-او اینتراکتیو، قرار است روز سیزدهم نوامبر (مصادف با 22ام آبان) توسط کمپانی برادران وارنر برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. اولین قرارداد مهم این بازی نیز قرار است قتل شخصیتی با بازی بازیگر معروف «شان بین» (Sean Bean) باشد. برای اخبار بیشتر از دنیای بازی‌های ویدیویی با پلازا همراه باشید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402