بخش Discover اسنپ چت ، اکنون مجموعه گسترده ای از ناشران رسانه های سنتی و رسانه های دیجیتال از جمله NBC، CNN، Buzzfeed و Mashable را میزبانی می کند، اما آخرین توسعه آن، محتوای محلی بیشتری را با پیچ و تاب جالبی معرفی می کند. غول رسانه های اجتماعی (اسنپ چت) به زودی روزنامه های کالج را نیز به این بخش اضافه خواهد کرد. البته محتوای آن فقط برای کسانی که در مدارس خاصی تحصیل می کنند، قابل مشاهده خواهد بود.
مقالات کالج در بخش جدیدی تحت عنوان “داستان ناشر پردیس” مشخصه سازی شده است که هر هفته یک داستان جدید منحصر به فرد اسنپ چت در آن دیده می شود. اسنپ چت می گوید این ابتکار عمل به دو جهت می تواند مفید باشد: یک) می تواند برای روزنامه های کالج منبع درآمد باشد. و دو) برای روزنامه نگاران آینده یک تجربه رسانه ای جدید خواهد شد. طبق گفته اسنپ چت: “روزنامه های مدرسه نقش مهمی در اطلاع رسانی و سرگرمی جوامع دانشگاهی ایفا می کنند و اغلب آن ها توسط روزنامه نگاران و ویراستاران برجسته ای نوشته می شود که ما با آن ها کار می کنیم.”
داستان ها در بخش “داستان ناشر پردیس”، تبلیغاتی نیز نمایش می دهند که پول به دست آمده از این تبلیغات میان اسنپ چت و ناشر مقاله تقیسم می شود. تا کنون چهار مقاله کالج ثبت نام کرده اند. و اولین داستان در اواخر این هفته آغاز خواهد شد: گردان A&M تگزاس، روز نارنجی سیراکیوز، UW مدیسون بدجرا هرالد و یک روز UC برکلی در کالیفرنیا. اسنپ چت اعلام کرده است که در ماه های آینده برنامه انتشار 20 داستان کالج را دارد.
اگر چه ممکن است نمایش این بخش تنها برای کسانی که در دانشگاه تحصیل می کنند، منجر به نا امیدی دیگر افراد از جمله فارغ التحصیلان شود. اما یک راه عالی برای جذب مخاطبان جوان است که اسنپ چت آن ها را در این خصوص هدف قرار داده است و مجر می شود آن ها به Discover باز گردند.