دنیای واقعیت مجازی در جهان تکنولوژی امروز جای بخصوصی پیدا کرده است. محصولات تولید شده در این راستا از عینک گرفته تا محصولات پیشرفته تر، طرفداران بسیاری دارد و باید قبول کنیم که نمی شود از این موضوع به سادگی عبور کرد.
در همین راستا کمپانی چشم بادامی سامسونگ تصمیم گرفته است با همکاری شرکت آمریکایی ردبول به تولید محتوای ویدئویی 360 درجه برای کاربران دنیای واقعیت مجازی بپردازد.
شرکت ردبول با حمایت از ورزشکاران و از طریق کمپین Rulebreakers به تولید محتوای ویدئویی 360 درجه برای Gear VR میپردازد. باید اذعان داشت که این اولین کمپین هلندی میباشد که در اکثر رسانههای اجتماعی و فضای مجازی وجود دارد.
هدف کمپانی ردبول از راهاندازی کمپین Rulebreakers این است تا به کاربران خود القا کند پا را از حد خود فراتر گذاشته و به دنبال چیزهایی فراتر از حد دنیای واقعی باشند.
کمپانی سامسونگ در راستای کمپین ردبول، با ایجاد کمپین DoWhatYouCan’t به دنبال این است که بگوید در حوزه دنیای واقعیت مجازی حرفهای زیادی برای گفتن دارد و حرف اول را خودش میزند.
گربن ون وال مایرر، مدیر بازاریابی سامسونگ، در هلند می گوید: “ما با استفاده از کمپین DoWhatYouCan در تلاشیم تا کاربر بدون نیاز به گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت، فرصتی برای ساختن امپراطوری مجازی خود داشته باشد. همچنین همکاری با ردبول باعث میشود تا کاربران ورزشکار نیز را به چالش بزرگ در این حوزه وارد شوند”.
سخن آخر اینکه، در حال حاضر هیچ حرف و صحبتی در مورد روش توزیع محتوا برای استفاده صاحبان Gear VR اعلام نشده ولی می توان فرض کرد که این محتوا از طریق فروشگاه Gear VR در دسترس قرار بگیرد.
