طراح ارشد استودیوی آرکین در مصاحبهای اعلام کرده طرفداران فعلا منتظر چیزی ار فرانچایز Dishonored نباشند، زیرا به قول او، این فرانچایز در حال حاضر، در حال استراحت است. برای جزئیات بیشتر از این خبر با این مطلب همره باشید.
پس از عرضه بازی Dishonored 2 در سال 2016 و سپس عرضه اسپین آفی به نام Death of the Outsider در سال 2017، بسیاری از طرفداران برایشان سوال پیش آمده بود که آینده این فرانچایز به کدام سو خواهد رفت و محصول بعدی آن چه خواهد بود. طبق گفته یکی از سازندگان در استودیوی آرکین (Arkane)، سازنده سری Dishonored، طرفداران نباید به این زودی منتظر محصولی از این فرانچایز باشند.
طراح ارشد استودیوی آرکین، آقای Ricardo Bare، هفته پیش در نمایشگاه QuakeCon با سایت VG24/7 در مورد وضعیت کنونی سری Dishonored صحبت کرد و گفت در حال حاضر این فرانچایز «در حال استراحت است». بیانیه کامل آقای Bare بدین شکل است:
من بطور قطعی نمیتوانم بگویم که چه اتفاقی در این سری خواهد افتاد، هرچیزی ممکن است اتفاق بیافتد، اما سری Dishonored در حال حاضر در حال استراحت است. سبک Immersive Sim (بازیهایی که با انتخاب بازیکن به پیش میروند)، بسیار خالص است و من فکر نمیکنم استودیوی ما بخواهد یک کپی از بازیهای قبلی ارائه دهد و آن را یک Immersive Sim جدید بنامد. چیزی که استودیوی ما میسازد سبک تعاملی (Immersive Sim) خالص است و ما نمیخواهیم به این زودی سراغ این فرانچایز برویم و کپیای از بازی قبلی را تحویل بازیکنان دهیم.
آقای Bare در ادامه درمورد آینده استودیوی Arkane و اینکه چگونه این استودیو با هر پروژه (میخواهد Dishonored باشد یا Prey و یا چیزی کاملا متفاوت) رفتار میکند، صحبت کرد. او همچنین بیان کرد که استودیوی آرکین ممکن است بخواهد در آینده چند ایده جدید را امتحان کند. او اینگونه بیان کرد:
چیزهایی که برای ما، بعنوان یک استودیوی بازی سازی، مهم است، ساخت دنیایی منسجم، عمیق و با روایت داستان محیطی است؛ ما همیشه فضاهایی را میسازیم که زمانی که شما به آنجا وارد میشوید، حس کنید به سیاحت یک شهر جدید رفتهاید؛ چه این فضا شهر دانوال (Dunwall) باشد و چه شهر تالوس وان (Talos 1). این فضا، به اندازه کاراکتر خود بازیکن یا کاراکتر افرادی که با آنها در بازی برخورد دارید، برای ما مهم است. جدای از این موضوع، مسئله گیمپلی خلاقانه نیز برای ما وجود دارد؛ گیمپلیای که به بازیکن کلی قابلیت خفن و ابزار جالب بدهد و سپس بگوید :« خودت یکطوری مسائل پیش رویت را حل کن، خودت خلاقیت به خرج بده، این تجربه مال و مختص به توست». همچنین ما معمولا به زاویه دوربین اول شخص ارادت بیشتری داریم، هرچند تغییر دادن آن کار سختی نیست و ما ممکن است در آینده بخواهیم چیزهای جدیدی را نیز امتحان کنیم.
کلام آخر
برای اخبار بیشتر از استودیوی آرکین و صنعت بازیهای ویدیویی با پلازا همراه باشید؛ شما همچنین میتوانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.