Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet. Vavada casino зеркало

25 مورد خنده دار و غیر منطقی بازی اسکایریم

بازی ویدیویی اسکایریم / skyrim
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

۱۳- یک Perk به نام The Perfect touch


بازی اسکای ریم / Skyrim

اگر کسی بخواهد بازی Skyrim را به روش مخفی‌کاری پیش ببرد و در این زمینه استاد شود، بازی هیچ مانعی پیش رویش نمی‌گذارد و همانطور که می‌دانید مهارت‌هایی مربوط به مخفی کاری در بازی Skyrim وجود دارند. افرادی که این روش از بازی را برمی‌گزینند معمولا زمان زیادی را مشغول زدن جیب NPC‌های درون بازی می‌کنند. آنها هرچقدر در این زمینه موفق‌تر عمل کنند، مهارت‌شان در جیب‌بری بیشتر و احتمال موفقیت‌شان بهتر می‌شود؛ آنها با این روش کلی پول و آیتم‌های خفن بدست می‌آورند تا جایی که در نهایت موضوع کمی مضحک می‌شود.

آخرین Perk در درخت مهارت‌ جیب‌بری یا Pickpocket، پِرکی به نام جیب‌بری بی‌نقص یا The Perfecct Touch است که زمانی که شما در مهارت جیب‌بری به سطح 100 برسید می‌توانید این قابلیت را بدست آورید. شما با داشتن این قابلیت یا بقولی با فعال کردن این پرک می‌توانید شمشیر را از یک نفر بدزدید و حتی لباس‌هایی که تن او هست را از تنش بدزدید بدون اینکه او متوجه شود.

در واقع کسی که اینقدر در زمینه جیب‌بری مهارت پیدا کند می‌تواند یواشکی به پشت یک سرباز برسد، تمام لباس‌ها، زره و سلاح‌ها و پول‌ها و خلاصه هر آیتمی که دارد را بدزدد و به معنای واقعی او را لخت کند و بدون اینکه کسی متوجه شود از آنجا بگریزد؛ هیچ‌کس حتی خود فردی که لخت شده هم متوجه نمی‌شود که لباس‌هایش را از تن‌اش دزدیده‌اند. سیستم جیب‌بری در این سطح دیگر واقعا مضحک بنظر می‌رسد.

 


۱۴- مشکل تک انگشتر بودن هر دست


چگونه در بازی Skyrim پادشاه شویم

در دنیای اسکایریم، شما می‌توانید انگشترهای جادویی پیدا کنید یا انگشتری را Enchant کنید، تا زمانی که آن را در دست دارید در معاملات، مبارزات، دزدی و یا هر مهارت دیگری که شما بخواهید، بهتر ‌شوید؛ این موضوع به اندازه کافی غیرمنطقی بنظر می‌رسد، اما بهرحال اسکایریم، دنیایی فانتزی پر از جادو و اژدهاست و باید وجود چنین موضوعاتی را پذیرفت. اما یک نکته در مورد انگشترها در این بازی وجود دارد که اصلا با منطق من جور در نمی‌آید.

در بازی Skyrim اژدهازاده تنها می‌تواند یک انگشتر در هر دست خود داشته باشد؛ اژدهازاده مانند کاراکترهای دنیای ارباب حلقه‌ها، این انگشترها را تنها در انگشت اشاره خود قرار می‌دهد و در دیگر انگشتان خود هیج انگشتری به دست نمی‌کند. ما نمی‌خواهیم بگوییم که گذاشتن انگشتر تنها در انگشت اشاره خفن بنظر نمی‌رسد، اما اگر من در دنیایی بودم که در آن انگشترهایی جادویی‌ وجود داشت که با دست‌کردن آن‌ها قدرتم افزایش می‌یافت، سعی می‌کردم تا جایی که می‌شود از این انگشترها پیدا کنم و همه‌شان را باهم در دستانم کنم و تمام انگشتانم را پر انگشتر کنم؛ من حتی احتمالا در انگشت شستم هم انگشتر می‌انداختم و آنقدر انگشتر دست می‌کردم که دیگر نتوانم شمشیری بدست بگیرم! البته احتمالا زمانی که من آن همه انگشتر جادویی در دستانم داشته باشم، نیازی به شمشیر نخواهم داشت، دشمنانم تنها لازم است به من نگاه کنند تا درجا به ملکوت اعلا بپیوندند!

این موضوع که اژدهازاده تنها می‌تواند از اثرات دو انگشتر استفاده کند و در هر دست‌اش تنها یک انگشتر قرار دهد، کمی منطقی بنظر نمی‌رسد؛ شاید هم این انگشترها تنها زمانی که در انگشت اشاره باشند کار می‌کنند، اما حتی در آن صورت هم می‌شود در هر انگشت اشاره حداقل دو انگشتر قرار داد!

 


۱۵- نسبت وزن اجسام به یکدیگر


Skyrim

نمی‌خواهم بگویم که طراحی تعداد زیادی آیتم‌ مختلف و تعریف کردن ویژگی‌های خاصی مانند قیمت و وزن برای تک‌تک آنها، در دنیایی به پیچیدگی و عظمت دنیای اسکایریم، کار ساده‌ایست و هرکسی می‌تواند آن را انجام دهد. اینکه سازندگان این بازی باید تصمیم می‌گرفتند در هر کابینت، کشو، جعبه کوچک و در هر گوشه‌ از دخمه‌ها بی‌شمار این بازی، چه آیتمی قرار دهند به خودی‌خود کاری واقعا سرسام‌آور و تحسین‌برانگیز است؛ حال فکر کنید که آنها باید برای تک‌تک این آیتم‌ها ویژگی‌های خاصی مانند وزن، ارزش و اثرات مختلف نیز تعریف می‌کردند؛ اصلا دوست ندارم جای کسانی باشم که این وظیفه سنگین را برعهده داشتند، شاید به همین علت است که آنان بهترین بازی‌ها را می‌سازند و من بهت زده تحسین‌شان می‌کنم.

با این حال، برخی از تصمیمات تیم سازندگان بازی Skyrim در مورد وزن برخی اجسام عجیب و غیرمنطقی بنظر می‌رسد. آنها سعی کرده‌اند طوری برای آیتم‌های مختلف وزن تعریف کنند تا اعداد وزنی ساده و رَند باشند؛ مشکل زمانی نمایان می‌شود که شما وزن اشیا مختلفدر دنیای اسکایریم را با یکدیگر مقایسه کنید.

برای مثال وزن یک شمش فولاد (Steel Ingot)، در بازی اسکایریم، 1 تعریف شده و در عین حال وزن یک پر قلمی 0.1 تعریف شده است. با این حساب یک شمش فولاد تنها ده برابر یک پر وزن دارد. کمی غیرمنطقی بنظر می‌رسد، مگر نه؟

 


۱۶- سکه‌های طلا هیچ وزنی ندارند


نکات Skyrim

بطور کلی سیستم وزن‌گذاری بازی اسکایریم و میزان وزنی که اژدهازاده می‌تواند حمل کند، برای سازندگان و بازیکنان به اندازه کافی مشغله و دردسر ایجاد کرده است؛ به همین علت سازندگان تصمیم گرفتند تا بیش از حد واقع‌گرایانه عمل نکنند و در مورد برخی واقعیات کوتاه بیایند. آنها از برخی از واقعیات فیزیکی چشم‌پوشی کردند تا Skyrim با واقع‌گرایی بیش از حدش، باعث دل‌زدگی بازیکنان نشود و بنظر من تصمیم خوبی گرفتند.

یکی از واقعیت‌هایی که سازندگان بازی Skyrim برای راحتی کار بازیکنان از آن چشم‌پوشی کردند، وزن مواد غذایی بود. آنها وزن مواد غذایی را بطرز شگفت‌آور و غیرطبیعی‌ای کم تعریف کردند، تا بازیکنان بتوانند به راحتی میزان زیادی از این مواد را حمل کنند و در موارد ضروری از آنها استفاده کنند.

هرچند یکی از مهم‌ترین واقعیات فیزیکی‌ای که سازندگان Skyrim از آن چشم‌پوشی کردند، وزن سکه‌های طلا است. در این بازی، بازیکنان با سکه‌های طلا خرید و فروش می‌کنند و به عبارتی این سکه‌ها ارز رایج بازی هستند. سازندگان بازی Skyrim تصمیم گرفتند تا این سکه‌ها را بی‌وزن تعریف کنند تا بازیکنان همواره میان حمل کردن آیتم‌های ضروری و پول‌شان در دوراهی قرار نگیرند.

علی رغم تمام نکات مذکور این موضوع باز هم کمی غیرمنطقی بنظر می‌رسد؛ شما با 20 هزار سکه طلا درون آب می‌روید و بدون هیچ مشکلی شنا می‌کنید. مشخصا اگر در واقعیت چنین کاری بکنید روی آب شناور نخواهید ماند. نکته جالب دیگر این است که در این بازی، شمش‌های طلا وزن دارند اما سکه‌های طلا نه!

 


۱۷- چشم‌های اژدهازاده مجهز به اشعه ایکس هستند


رازهای Skyrim

تا اینجای مقاله در مورد یکی از موارد غیرمنطقی مهارت جیب‌بری، که پِرک The Perfect Touch نام داشت، صحبت کردیم؛ اما حال می‌خواهیم به شما بگوییم که کل این سیستم از بیخ و بن مشکل دارد. در بازی Skyrim شما برای زدن جیب یک فرد، باید خم شوید یا به اصطلاح Crouch کنید (وقتی که خم می‌شوید یعنی مخفی‌کارانه می‌شوید مثلا!)، از پشت به فرد مورد نظر نزدیک شوید و دکمه جیب‌بری یا Pickpocket را فشار دهید. زمانی که شما این دکمه را فشار می‌دهید، ناگهان تمام محتویات جیب فرد مورد نظرتان برای شما لیست می‌شود و شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام آیتم را از جیب او کش بروید!

گویا منطق این موضوع این است که اژدهازاده نگاهی به جیب طرف می‌اندازد تا ببیند چه چیزی را می‌تواند کش برود؛ حتی اگر واقعا اینطور باشد، او نمی‌تواند تمام محتویات جیب یا Inventory فرد مورد نظر را بدقت ببیند و در ثانیه‌ای تمام دارایی‌های او را لیست کند تا تصمیم بگیرد کدام را بدزدد؛ نظر من این است که احتمالا چشم‌های اژدهازاده به اشعه ایکس مجهز هستند یا اینکه علم غیب دارد و محتویات جیب همه مردم را می‌داند.

حالا این‌ها که چیزی نیست، در بازی اسکایریم شما اگر مهارت جیب‌بری اژدهازاده‌تان را ارتقا دهید، می‌توانید آیتم‌های بهتری در جیب‌ مردم پیدا کنید و ازشان کش بروید؛ یعنی اژدهازاده زمانی‌که در جیب‌بری ماهرتر ‌شود، می‌تواند دست‌اش را تا آرنج در جیب مردم کند و خرت و پرت‌های بدرد نخور را کنار بزند تا در ته جیب آیتم‌های خوب را پیدا کند و کش برود!  مردم هم که کلا هوش و حواس ندارند و از اینکه دست یک نفر تا آرنج در جیب‌شان است، هیچ بویی نمی‌برند.

 


۱۸- خم‌ شدن = مخفی‌کاری


نکات بازی اسکایریم

همچنین بخوانید :
مخفی‌کاری بخش بزرگی از بازی Skyrim است. تعداد دشمنان در این بازی همواره زیاد است، به همین علت اینکه شما بتوانید قبل از مبارزه تعداد آنها را کمتر کنید و در خفا ترتیب چندتا از آنان را بدهید، بسیار اهمیت پیدا می‌کند. مخفی‌کاری ابزار بزرگی‌ست که اگر از آن بخوبی استفاده شود می‌تواند باعث پیشرفت شما در ماجراجویی‌تان شود؛ اگر از آن بدرستی استفاده نکنید، به مکانی که تیراندازان تیرهای اضافه‌شان را آنجا فرو می‌کنند، تبدیل می‌شوید.

خب حالا در بازی اسکایریم چگونه می‌شود مخفی‌کارانه عمل کرد؟ خیلی ساده … شما کمی‌ خم می‌شوید و زانوهای خود را نیز خم می‌کنید و یا به عبارت دقیق‌تر Crouch می‌کنید.

در بازی Skyrim اگر شما در مکانی تاریک سرپا بایستید، نگهبانان بلافاصله متوجه حضور شما می‌شوند، اما اگر بجای سرپا ایستادن، کمی خم شوید و زانوهای خود را خم کنید، عمرا شما را پیدا کنند. به همین صورت شما می‌توانید کمی خم شوید و در روز روشن پشت مردم بروید و جیب‌شان را بزنید و هیچ‌کس هم روحش خبردار نشود.

 


۱۹- حافظه دشمنان در Skyrim کمی مشکل دارد


نکات بازی اسکای ریم

اگر فیلم Memento را دیده باشید، می‌دانید که شخصیت اول آن فیلم از نداشتن حافظه کوتاه مدت رنج می‌برد؛ هرکسی که Skyrim بازی کرده باشد هم می‌داند که، دشمنان در این بازی از مشکلی مانند شخصیت اول فیلم Memento رنج می‌برند. بنظر نمی‌آید که این دشمنان توانایی ثبت وقایع جدید در حافظه‌شان را داشته باشند. اگر زمانی که شما دارید مخفیانه در مکانی پر از دشمن پرسه می‌زنید، زمانی که یکی از آنها شما را ببیند، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از دیدرس او بیرون بیایید و دوباره Crouch کنید.

زمانی که این کار را انجام دهید آن نگهبان سریعا بیخیال می‌شود و با خود می‌گوید :« فکر کنم دوباره توهم زده‌ام»

این اتفاق زمانی خیلی خنده‌دار می‌شود که شما با تیراندازی به سر یکی از آنها مکان خود را لو داده باشید، بعد از اینکه دوباره قایم شوید آن دشمن با تیری که هنوز در پیشانی‌اش است، با خود می‌گوید احتمالا دوباره توهم زده‌ام. بنظر می‌آید دشمنان‌تان زمانی که شما را فراموش کنند، دیگر وجود تیری در پیشانی‌شان هم اذیت‌شان نمی‌کند.

 


۲۰- با خوردن گیاهان، خواص و اثرات آنها را یاد می‌گیرید


رازهای بازی اسکای ریم

همچنین بخوانید :
بازی Skyrim کلا درباره جست‌وجو کردن در دنیای بازی و یاد گرفتن ویژگی‌های این دنیا و استفاده از این ویژگی‌ها به نفع خود است؛ آری می‌دانیم، این بازی درمورد جنگیدن با اژدهایان هم هست، اما مبارزه با اژدهایان تنها بخش کوچکی از دنیای عظیم بازی اسکایریم را تشکیل می‌دهند. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی، این است که ده‌ها مدل گیاه مختلف در مناطق مختلف دنیای اسکایریم وجود دارند، و هرکدام از این گیاهان ویژگی منحصر بفردی دارند؛ شما می‌توانید آنها را با یکدیگر ترکیب کنید تا معجون‌های خاصی را بدست بیاورید؛ اما نکته جالب‌تر در مورد این گیاهان اینجاست که شما از همان اول نمی‌دانید که هرکدام از این گیاهان چه خاصیتی دارند و باید با آزمون و خطا اثرات آنها را متوجه شوید.

یکی از این روش‌های آزمون و خطا این است که شما آن گیاه را بخورید تا متوجه شوید چه اثری دارد، این قضیه زمانی جالب می‌شود که مثلا شما گیاه Deathbell یا «ناقوس مرگ» را بخورید و متوجه شوید که اثر سمی دارد؛ شما تازه پس از خوردن این گیاه به حکمت نام‌گذاری آن پی‌ می‌برید؛ درست است که پس از خوردن این گیاه احتمالا می‌میرید، اما درس مهمی از طبیعت Skyrim می‌آموزید و آن هم این است که گیاه Deathbell اثر سمی دارد!

 


۲۱- کشتن دشمنان با معجون‌ها


رازهای اسکای ریم

وای که چقدر مهارت جیب‌بری یا همان Pickpocket این بازی سوژه است؛ زمانی که شما در مهارت جیب‌بری به سطح 40 برسید، می‌توانید یک پِرک با نام Poisoned را دریافت کنید. شما با دریافت این پرک، قابلیتی پیدا می‌کنید تا هرکسی که می‌خواهید را به روش عجیبی ضعیف کنید. پیشتر گفتیم که شما با رسیدن به سطح 100 به پرکی دست می‌یابید که به شما قابلیت این را می‌دهد که لباس‌های طرف را از تنش بدزدید بدون آنکه روحش خبردار شود؛ اما این دفعه خبری از دزدیدن نیست، این دفعه شما می‌توانید در جیب دشمن خود یک چیزی را کار بگذارید.

در واقع چیزی که شما در جیب دشمن خود می‌گذارید، یک معجون سمی‌ست که بلافاصله بر دشمن‌تان اثر می‌گذارد و از سلامتی او کم می‌کند و یا به شکلی ضعیف‌اش می‌کند. قبول کنید که هیچ جای این موضوع منطقی بنظر نمی‌رسد!

آیا اژدهازاده شیشه سم را در جیب طرف می‌گذارد یا سم را در جیب‌اش خالی می‌کند؟ اگر سم را در جیب‌اش خالی می‌کند، چگونه این سم وارد سیستم بدنش می‌شود؟ از طریق پوست اش؟!

اگر اژدهازاده شیشه سم را با جایش در جیب‌ طرف می‌گذارد، باید توجه داشته باشید که این شیشه سم همین الان در جیب اژدهازاده بود و هیچ تاثیری بر روی او نداشت. یا اینکه اژدهازاده شیشه سم را در جیب طرف می‌گذارد و طرف در همان لحظه از همه‌جا بی‌خبر دست توی جیب‌اش می‌کند تا یک چیزی بخورد و اولین چیزی که به دست‌اش می‌رسد – که همان سم است – را می‌خورد؟!

اصلا منطقی نیست !!!

 


۲۲- NPCها می‌فهمند که دقیقا چه آیتم‌هایی دزدیده شده‌اند


آموزش خرید خانه در بازی اسکایریم

خود من قبل آنکه بخواهم جیب کسی را بزنم و یا چیزی را بدزدم، بازی را ذخیره می‌کردم؛ زیرا امکان دارد این دزدی بخوبی پیش نرود و کل نگهبانان شهر در کسری از ثانیه مرا زیر ضربات شمشیر خود تکه پاره کنند؛ سپس من مجبور شوم از آن شهر فرار کنم و یا جریمه سنگینی بپردازم و تک‌تک آیتم‌هایی که تابحال دزدیده‌ام را به آنها تحویل دهم.

اگر من موفق شوم صدها آیتم را بدزدم و هیچ شاهدی هم نباشد، نگهبانان زمانی که شما را به هر علتی دستگیر کنند، یک حس ششمی دارند که تمام کارآگاهان تاریخ تلویزیون باید جلوی‌شان لنگ بیاندازند و آن حس ششم این است که آنها به‌سرعت متوجه می‌شوند که کدام آیتم در Inventoryتان دزدی‌ست و آن را مصادره می‌کنند. یعنی آنها دقیقا می‌دانند که آن آیتمی که در جیب شماست یک دقیقه پیش در خانه کس دیگری بوده ؛ حتی اگر شما تنها یک سکه طلا دزدیده باشید، آنها آن سکه طلا را از میان صدها سکه طلا دیگری که در جیب شماست، تشخیص می‌دهند و از شما می‌ستانند.

در واقع برروی آیتم‌هایی که شما دزدیده باشید، برچسبی به نام «Stolen – دزدیده شده» زده می‌شود؛ تاجرهای معمولی این آیتم‌ها را از شما نمی‌خرند و زمانی که دستگیر شوید نگهبانان سریعا آنها را از شما مصادره می‌کنند؛ وجود این برچسب اصلا منطقی بنظر نمی‌رسد.

 


۲۳- شهرت شما به عنوان اژدهازاده هیچ اهمیتی برای هیچکس ندارد


اسکایریم / Skyrim

تا زمانی که شما خط داستانی اصلی بازی Skyrim را به پایان برسانید، هزاران راهزن را کشته‌اید، نسل اژدهایان بدجنس را منقرض کرده‌اید و مشکلات کوچک ده‌ها یا صدها شهروند را حل کرده‌اید.

پس از این همه مدت و انجام دادن این همه کار مهم و این همه خدمت به جوامع انسانی، شما باید معروف شده باشید و همه باید شما را دوست داشته باشند. منظور من این نیست که پس از این همه خدمتی که شما انجام داده‌اید، نگهبانان نباید با اعمال خلاف شما کاری داشته باشند؛ اما حداقل خوب ‌می‌شد اگر آنها بخاطر دزدیدن یک نان خامه‌ای شما را نمی‌کشتند. مثلا محفلی در بازی Skyrim در نوک قله یکی از کوه‌های دنیای اسکایریم وجود دارد، افراد این محفل به شما یاد می‌دهند چگونه از قدرت فریاد (Shout) خود استفاده کنید؛ همچنین آنها شما را تنها امید نجات جهان می‌دانند و بعنوان اژدهازاده به شما بسیار احترام می‌گذارند، اما به محض اینکه شما از جیب آنها ده سکه طلا بدزدید، چنان بی‌درنگ و تردید به شما حمله می‌کنند و در کسری از ثانیه با فریادشان پودرتان می‌کنند که فکر می‌کنید از یک شغال هم برای‌شان کمتر ارزش داشته‌اید.

یا اینکه مثلا عده‌ای از راهزنان، پس از آنکه می‌بینند شما اژدهایی را کشتید و روحش را تصاحب کردید به شما حمله می‌کنند؛ واقعا به ذهن‌شان نمی‌رسد که به فردی که یک‌تنه اژدهایی را کشت و به اسکلت تبدیل کرد، حمله نکنند؟

 


۲۴- حمله کردن به مرغ‌ها، بدترین جنایتی‌ است که می‌توانید انجام دهید


بازی اسکایریم / بازی Skyrim

باور نمی‌کنید اگر بگویم در دنیای اسکایریم، از نظر مردم کارهایی بدتر از دزدیدن شیرینی هم وجود دارد. شما در طول ماجراجویی خود می‌توانید به یک خلافکار بزرگ یا یک خدمت‌گزار جامعه تبدیل شوید؛ فرقی ندارد چه کسی هستید، یک موجود در دنیای بازی Skyrim وجود دارد که اگر به آن حمله کنید، بدترین‌ بلاها به سرتان خواهند آمد.

این موجود همان مرغ خانگی‌ یا Chicken است، همان مرغی که با پروتئین‌هایش خاص و عام را نمک‌گیر خود کرده و او را به مهم‌ترین عضو جوامع Skyrim تبدیل کرده است، حداقل این‌گونه بنظر می‌آید.

اگر شما به یکی از این موجودات نازنین صدمه‌ای بزنید، نه تنها نگهبانان بلکه تک‌تک شهروندان آن جامعه بلافاصله سعی می‌کنند تا شما را از بین ببرند. مهم نیست که ضربه شما به این مرغ او را بکشد یا نه، در هر صورت شما بعنوان بزرگترین دشمن انسانیت شناخته می‌شوید؛ این قانونی در دنیای بازی Skyrim است که شما به هیچ وجه نباید آن را زیرپا بگذارید.

 


۲۵- اسب‌ها می‌توانند از هر سطح ناهمواری بالا بروند


بازی اسکایریم / بازی Skyrim

احتمالا مشهورترین مورد غیرمنطقی در کل دنیای بازی Skyrim توانایی عجیب اسب‌ها در بالارفتن از هر ناهمواری‌ست؛ مهم نیست که زاویه شیب آن ناهمواری چقدر باشد، اسب‌های اسکایریم کارشان را بلدند.

زمانی که شما با پای پیاده سعی کنید چنین سطوحی را بالا بروید، احتمال دارد در میان صخره‌ها گیر کنید، یا راهی برای بالا رفتن یا پایین آمدن نداشته باشید و یا هم که لیز بخورید و به پایین بیافتید. اما اسب‌ها در این بازی چنین مشکلی را تجربه نمی‌کنند؛ اسب‌های دنیای Skyrim ترکیبی از بز کوهی و عنکبوت‌ هستند و بنظر من باید آنها را «اسب عنکبوتی» صدا زد.

عنکبوتی بودن این اسب‌ها موضوعی‌ست که بسیار بکار بازیکنان می‌آید، زیرا که در دنیای اسکایریم، معمولا سر راه بازیکنان به مقصدشان کوه‌هایی وجود دارند. اگر مقصد بالای یک کوه باشد که دیگر مهم نیست مسیر آدم‌رو (!) کدام طرف است، زیرا با استفاده از یک اسب می‌توان دیوار راست را هم بالا رفت، یک کوه و تعدادی صخره که چیزی نیست.

البته شایعاتی وجود دارند که می‌گویند راه‌هایی برای رسیدن به نوک قله‌ها یا کلا بالای کوه‌های بازی Skyrim وجود دارند، اما ما این شایعات را در نظر نمی‌گیریم زیرا که با اسب عنکبوتی خود می‌توانیم صاف به دل کوه بزنیم و از آن بالا برویم.

این مقاله ما هم به پایان رسید، امیدواریم از خواندن این مطلب لذت کافی را برده باشید؛ همچنین اگر موارد دیگری در بازی Skyrim وجود دارند که از نظر شما غیرمنطقی بنظر می‌رسند، در بخش نظرات آنها را با ما به اشتراک بگذارید؛ همچنین برای مقالاتی از این دست با پلازا همراه بمانید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران16 دیدگاه
avatar
شایان
.
21 اسفند 1400، 18:04
پاسخ
3
6
وقتی بدون بازی کردن متن م نویسی همین میشه
avatar
پژمان
.
12 دی 1400، 14:20
پاسخ
1
6
اشتباه گفتید توی مورد اول هرچی بسازی مهارت آهنگریت ارتقا پیدا میکنه ولی مقدار اکسپرینسی که یه زره یا شمشیر معمولی میده خیلی کمتر از یه زره یا شمشیر سطح بالاست
avatar
کیان کریمی مقدم
.
31 مرداد 1400، 11:32
پاسخ
0
9
تیر به زانوم خورد یه اصطلاحه به معنی اینکه ازدواج کردم
avatar
aaa
.
01 بهمن 1399، 13:52
پاسخ
0
3
من وقتی این مقاله رو خوندم مشتاق شدم اسکایریم رو بازی کنم
avatar
مهدی
.
22 اردیبهشت 1399، 01:47
پاسخ
1
14
اون دیالوگ معروف سربازا که میگه ، به زانوم تیر خورد و از ماجراجویی دست کشیدم ، منظورش این نیست که مجروح شدم ، منظورش اینه که ازدواج کردم و از ماجراجویی دست کشیدم ، یه جمله‌ی دو پهلوئست ، یه جورایی انگار ضرب المثله ...
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402