آینده بازار دیجیتال در دستان واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

واقعیت مجازی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تحلیلگران دنیای دیجیتال ، آینده بازار های جهانی دیجیتال را در دستان گجت های واقعیت مجازی و واقعیت افزونه می بینند. نبرد کمپانی های بزرگ بر ایجاد نسلی جدید از دنیای دیجیتال روز به روز در حال شدت گرفتن است و هر کمپانی در تلاش است تا محصولی جدید با قابلیت های منحصر به فردی را وارد بازار کند.

از طرفی عرضه محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده موجب رشد سهام کمپانی شده و طبیعی است که هر یک از این شرکت ها در تلاش برای دستیابی و یا گسترش این قابلیت باشند.

بر اساس تحقیقات به عمل آمده ، هزینه های مربوط به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ، هر ساله حدود 2 برابر افزایش داشته است.

تحلیلگران IDC، یک شرکت تحقیقاتی در فریمینگام، ماساچوست، می گویند تا سال 2017 حدود 11.4 میلیارد دلار در زمینه واقعیت مجازی و افزوده هزینه شده است و این میزان به 215 میلیارد دلار در سال 2021 افزایش خواهد یافت.

کمپانی ها از طریق فروش محصولاتی مانند هدست ها و بازی ها ، سود بسیاری بدست آورده اند.

سخت افزارهایی مانند هلولنز مایکروسافت، برنامه Snapchat و حتی بازی هایی مانند Pokemon Go نمونه هایی از رشد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در زندگی انسان امروزی ست.

انتظار می‌رود که Google Lens و Apple ARKit ، این میزان استفاده را با رشد قابل توجهی روبرو کنند.

 

منبع cnet

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها