با وجود این که بتسدا Wolfenstein 2: The New Colossus را به زودی برای کنسول سوییچ عرضه خواهد کرد، سازندگان این شوتر اول شخص اعلام کردند برنامهای برای پورت قسمتهای قبلی برای سوییچ ندارند.
بتسدا (Bethesda) به نحو احسن از کنسول سوییچ پشتیبانی کرد، نهتنها عناوین گذشتهاش را برای این پلتفرم عرضه کرد، بلکه با بازیهای نسل جدیدش از DOOM گرفته تا Wolfenstein 2: The New Colossus (که در جمعه این هفته برای سوییچ نیز عرضه میشود) این کنسول را مورد عنایت قرار داد.
اما آیا این حرکت درستی است که The New Order، ریبوت Wolfenstein و بسته گسترشدهنده مستقلش The Old Blood که یک سال بعد از بازی اصلی منتشر شده بود را راهی کنسول سوییچ کند؟ Wolfenstein یک سری داستانمحور است، بنابراین خوب است که داستانش از ابتدا در این کنسول روایت شود. به علاوه The New Order در اصل برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 در کنار ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر شده بود، پس قاعدتاً پورت کنسول باید کار سادهتری باشد.
اما ظاهراً سازندگان بازی چنین برنامهای برای این شوتر اول شخص پرطرفدار ندارند. آدام کریتون رئیس استودیوی پنیک باتن (Panic Button)، سازنده پورت سوییچ در مصاحبهاش با سایت خبری GameSpot گفت که تمام تمرکزشان در حال حاضر روی The New Colossus است. کریتون گفت: «صادقانه بگویم، این مکالمات بتسدا است. این به آنها و نینتندو بستگی دارد که چه تصمیمی برای این پلتفرم اتخاذ کنند. به نظرم بازخورد طرفداران پس از انتشار The New Colossus در آخر ماه و تصمیماتی که بتسدا پس از آن اختیار میکند باید جالب باشند.»
مطمئناً اقدامات آینده بتسدا در مورد پشتیبانی از سوییچ جالب توجه خواهد بود، حدس بسیاری از کارشناسان این است که آنها Youngblood، محتوای مستقل آینده The New Colossus را برای سوییچ عرضه خواهند کرد و در نهایت The New Order که اکنون چهار سالی از عمرش میگذرد، را بیخیال میشوند.
The New Order توسط استودیوی MachineGames ساخته شد و بتسدا سافتورک (Bethesda Softworks) آن را برای پلتفرمهای نسل هفت و هشت منتشر کرد. بازی در دهه خیالی 60 اروپا جریان داشت و هفتمین قسمت اصلی سری Wolfenstein محسوب میشد.
سخن پایانی
برای پیگیری اخبار بازی های ویدیویی با پلازا همراه بمانید. شما همچنین میتوانید در بخش نظرات، دیدگاههای خود را با ما به اشتراک بگذارید.