توییتر آماری از پربحث ترین موضوعات مرتبط با بازیهای ویدئویی را در طول برگزاری نمایشگاه E3 2018 منتشر کرد. بر این اساس در طول هفته گذشته، 15 میلیون توییت مرتبط با مرتبط با نمایشگاه E3 2018 توسط کاربران این شبکه اجتماعی ارسال شده است. همچنین بازی Super Smash Bros. Ultimate بیشترین توییت را به خود اختصاص داده است.
شبکه اجتماعی توییتر در یک پست وبلاگی، فهرستی از بازیهایی که کاربران بیشترین توییت را در طول نمایشگاه E3 2018 درباره آنها ارسال کردهاند و موضوع اصلی بحثهای این شبکه اجتماعی بودهاند را منتشر کرد. این شبکه اجتماعی هشتگهای مختلف مرتبط با نمایشگاه E3، اشارهها (منشنها) به حسابهای توییتری کمپانی مورد نظر، اشارههای بدون تگ به بازیها و غیره را برای جمعآوری این اطلاعات مورد توجه قرار داده است. این بررسیها احتمالا نامهای کوتاه شده مانند «Smash» یا «TLOU» (اشاره به بازیهای Super Smash Bros. Ultimate و The Last of Us 2) را در نظر نگرفته است.
در مورد بازیها، بحث در مورد عناوین زیر بیشتر از بقیه بازیها داغ بوده است:
- Super Smash Bros. Ultimate
- Kingdom Hearts 3
- Fallout 76
- The Last of Us 2
- Death Stranding
اگر بخواهیم همه موضوعات مرتبط با E3 را به طور مستقل مقایسه کنیم، فهرست زیر، داغترین موضوعات را نشان میدهد:
- Nintendo
- Xbox
- .Super Smash Bros
- Fallout
- Playstation
- Kingdom Hearts
- Ubisoft
- Elder Scrolls
- Death Stranding
- Fortnite
همچنین برخی معرفیها و زمانهای خاص در نمایشگاه E3 بحثهای بیشتری را در توییتر برانگیخته است. در زیر پربحثترین این موارد را مشاهده میکنید:
- هنگامی که تاریخ عرضه بازی Super Smash Bros. Ultimate اعلام شد
- هنگامی که ریدلی به عنوان جدیدترین شخصیت بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی شد
- هنگامی که از تریلر بازی Elder Scrolls VI در کنفرانس خبری شرکت بتسدا (@Bethesda) رونمایی شد
در مورد مناطق جغرافیایی نیز شبکه اجتماعی توییتر مشخص کرده است که بیشترین توییتها از چه کشورهایی ارسال شده است:
- ایالات متحده
- ژاپن
- بریتانیا
- اسپانیا
- فرانسه
کلام آخر
بیشترین بحثهای توییتری، هنگام برگزاری برنامه نینتندو دایرکت در نمایشگاه E3 شکل گرفته است. روی هم رفته 15 میلیون توییت مرتبط با نمایشگاه E3 2018 در هفته گذشته ارسال شده است و تعداد کل توییتهای مرتبط با بازیهای ویدیویی نسبت به هفته پیش از آن، 94 درصد افزایش داشته است.
بررسی آمار و دادههای شبکههای اجتماعی همواره جذاب بوده است، چرا که این آمارها از چیزهایی سخن میگویند که به طور عادی نمیفهمیم. واکنشهای خودجوش مردمی که از عدم حضور والوییجی (نسخه شیطانی شخصیت لوییجی در فرنچایز ماریو) ناخشنود بودند یا برای یک بازی جشن میگرفتند باعث شد این روزها به روزهایی پربحث پیرامون بازیهای ویدئویی تبدیل شود. در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.