سامسونگ در نظرسنجی Top 1000 Brands در آسیا برای هفتمین سال پیاپی توانست بهترین برند آسیایی شناخته شود. این رده بندی بین 17 طبقه از جمله محصولات الکترونیکی، خرده فروشی، خدمات مالی و تجارت الکترونیک انجام میشود.
از سال 2011 تاکنون، سامسونگ توانسته که در نظرسنجی Top 1000 Brands در آسیا رتبه اول را کسب کند. چند روز پیش هم این شرکت با کسب رتبه اول، رکورد خود را در سال 2018 هم نگه داشت. این نظر سنجی بزرگ آنلاین، هر ساله به بررسی بهترین برند در آسیا و اقیانوسیه در 17 زمینه مختلف کاری از جمله لوازم الکترونیکی مصرفی، خرده فروشی، خدمات مالی، تجارت الکترونیک و خودرو و 79 زیرمجموعه برای ارزش گذاری میپردازد.
این نظرسنجی در 13 بازار از جمله استرالیا، چین، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ژاپن، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، کره جنوبی، تایوان، تایلند و ویتنام انجام شد. بجز چین و هند که هر کدام به ترتیب 1200 و 800 برند را در این نظر سنجی داشتند، بقیه کشور ها، هر کدام 400 برند خود را در این نظر سنجی شرکت دادند. در این نظر سنجی معیار هایی همچون جنس، درآمد ماهیانه و شغل برای شرکت کنندگان در نظر گرفته میشود تا نظر سنجی اعتبار بیشتری داشته باشد.
دو پرسش زیر در این نظر سنجی برای شرکت کنندگان مطرح شد:
- هنگامی که به دسته بندی های زیر فکر میکنید، کدام بهترین برند تجاری به ذهن شما میرسد؟ منظور از بهترین برند، منظور برندی نیست که شما نام آن را بیشتر از بقیه شنیده اید، بلکه منظور ما قابل اعتماد ترین برند است.
- بعد از بهترین برندی که در سوال قبل انتخاب کردید، به نظر شما در بهترین برندی که در رده دوم قرار میگیرد کدام است؟
استیو لی، رئیس و مدیرعامل سامسونگ در جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه گفت:
سامسونگ بسیار افتخار دارد که این جایزه را بار دیگر دریافت کند. این جایزه شاخص حمایت و پشتیبانی از مصرف کنندگان ما نسبت به ما و محصولات و خدماتی است که ما ارائه می دهیم، است.
