کمپانی سونی از سرعت پیشرفت بخش موبایل خود ابراز نارضایتی می‌کند

sony mobile
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کمپانی سونی اخیرا اذعان کرده است که از عملکرد خود در بخش تولیدات موبایل ناراضی است، اما همزمان ابراز امیدواری کرده که با برنامه‌ریزی برای آینده و از طریق کاهش قیمت محصولات و بهبود خط تولیدش، دوباره به بازار رقابتی موبایل بازگردد.

کمپانی سونی اذعان کرد که  پیشرفتش در تجارت موبایل به قدر کافی سریع نبوده است. این اظهار نظر در طول برگزاری Sony IR Day 2018 بیان شد، مراسمی که در آن کمپانی سونی می خواست تصویری از پیشرفتش در سال جاری را ترسیم کند و چگونگی پیشرفت سریع طرح‌های شرکت در زمینه اصلی‌ترین تجارت‌های سونی را مشخص کند. در بخش مربوط به «ارتباطات موبایلی»، سونی بر این موضوع تاکید کرد که در مدت اخیر فروشش سیر نزولی داشته و این بر خلاف انتظارات شرکت بوده است و مسئله اصلی، سرعت پیشرفت پایین فهرست محصولات است.

ir day

طبق توضیحات سونی، این شرکت علاوه بر اینکه با کاهش فروش روبه رو بوده است، بخش موبایل‌اش نیز با مسائلی هم چون «افزایش شدید قیمت قطعات» روبه رو شده است. با این حال سونی اشاره می‌کند که از طریق طرح کاهش هزینه‌ها می‌تواند با این مشکلات مقابله کند. این طرح، نکته قابل توجهی است که منتظر هستیم این کمپانی در مسیر پیشرفت بخش موبایل‌اش دنبال کند. به طور مقتضی، هدف این شرکت تا سال 2020 «خلق تجارتی چابک و متمرکز، بدون تمرکز بیش از حد بر درآمد و میزان فروش» برای بخش موبایل است. بر اساس این جهت‌گیری، سونی علی‌رغم کاهش در فروش، به برنامه‌اش جهت کاهش هزینه پایدار و طولانی مدت محصولاتش ادامه می‌دهد.

علاوه بر این سیستم‌های بی‌سیم نسل پنجم (5G) در مسیر پیشرفت سونی نقش محوری را بازی خواهند کرد و این شرکت قرار است «ارزش تازه» برای محصولات بخش موبایل خود با عملکرد بهینه و متمرکز ایجاد کند. یکی از راه‌هایی که انتظار می‌رود سونی این هدف را محقق سازد، استفاده از مجموعه گسترده از محصولات و خدمات برای افزایش استفاده از 5G در تجارت تلفن‌های هوشمند است. به نظر می‌رسد که این جنبه بخشی از بلندپروازی‌های کمپانی است که طبق آن سونی می‌خواهد انسجام بهتری را بین تمام بخش‌ها و محصولاتش همزمان با آغاز به کارگیری 5G در خط تولیدش، ایجاد کند. این موضوع به نوبه خود نیازمند افزایش کارآیی و همیاری بیشتر در کاهش هزینه‌ها است. سونی همچنین در جهت محقق شدن اهدافش در آینده برای استفاده از بازار اروپا هم نقشه‌هایی دارد و این کار را از طریق فرآیند به کارگیری «مشارکت استراتژِیک با اپراتورها» و در عین حال «تقویت فروش کانالی باز» انجام می‌دهد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 2 میلیارد دلار
    فیلم Ne Zha
    اکران: 14 فوریه 2025
  • 389 میلیون دلار
    فیلم Captain America: Brave New World
    اکران: 14 فوریه 2025
  • 125 میلیون دلار
    فیلم Dog Man
    اکران: 13 فوریه 2025
  • 113 میلیون دلار
    فیلم Bridget Jones: Mad About the Boy
    اکران: 13 فوریه 2025
  • 90 میلیون دلار
    فیلم Mickey 17
    اکران: 07 مارس 2025