آقای آلین مارتینز مدیر مالی ارشد Ubisoft اعلام کرد که بازی Skull and Bones که توسط استودیوی سنگاپور Ubisoft در درست ساخت است، در سال مالی جاری عرضه نخواهد شد. این بازی در ابتدا قرار بود در پاییز 2018 عرضه شود.
طی گزارش مالی سال 2018-2017، مدیر مالی ارشد استودیوی Ubisoft آقای آلین مارتینز (Alain Martinez) اعلام کرد که بازی Skull and Bones نمیتواند در سال مالی جاری (تا 31 مارس 2019) عرضه شود. این بدان معنی است که این بازی در سال مالی بعدی، یعنی پیش از 31 مارس 2020 (12 فروردین 1399) عرضه خواهد شد. طبق گفته مارتینز، این تصمیم برای ارائه زمان بیشتر برای تیم توسعه بازی اتخاذ گردیده است.
بازی Skull and Bones در ابتدا قرار بود در پاییز 2018 عرضه شود اما تاخیر بازی چندان غافل گیر کننده نیست چرا که اخیرا اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده است، البته این به معنی عدم حضور بازی در نمایشگاه E3 نیست.
مارتینز در ادامه اینگونه توضیح داد که صنعت بازیسازی پیشرفت کرده است و نه تنها Ubisoft، بلکه شرکتهای دیگر نیز دقت بیشتری در عرضه بازیهای خود نشان میدهند و زمانی که فکر میکنند تاخیر زمان عرضه بازیها برایشان سودده است، در انجام این کار تردید نمیکنند.
Skull and Bones در مراسم E3 سال 2017 معرفی شد و توسط استودیوی سنگاپور Ubisoft که ساخت بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag را نیز در کارنامه خود دارد، در حال توسعه است. بازی در عصر طلایی دزدان دریایی به وقوع میپیوندد و در آن بازیکنان میتوانند با کشتیهای جنگی عظیم خود در دریاها به ماجراجویی بپردازند. این بازی جهان باز در کنار داشتن بخش داستانی کامل، دارای حالت های چند نفره PvE و PvP نیز خواهد بود.
بازی Skull and Bones برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در زمان نامعینی بین آوریل 2019 و مارس 2020 (12 فروردین 1398 الی 12 فروردین 1399) عرضه خواهد شد و برای کنسول های پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس دارای بهبودهای گرافیکی خواهد بود. قرار است نسخه بتای بازی پیش از عرضه کامل آن در اختیار بازیکنان قرار گیرد.