تغییر بزرگ در اپ استور

اپ استور
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در گذشته اگر مشکلی با نرم افزار های مک و iOS بود و شما آن را در نقد و بررسی اپ استور می نوشتید هیچ راهی نبود که سازندگان آن نرم افزار ها به شما پاسخ دهند.امسال با انتشار iOS 10.3 این مشکل کمی برطرف شده است اما نه به طور کامل.

در iOS جدید توسعه دهندگان به صورت شخصی می توانند به نظر عمومی کاربران پاسخ دهند.

البته این راه حل نا کارآمد بود زیرا در بیزینس های بزرگتر نمی توانند به نمایندگان پشتیبانی مشتری این دسترسی را بدهند

این روش باعث می شود تا هرکسی که این مسئولیت را بر عهده گرفته کانال گسترده ای را برای ارتباط گرفتن با مشتری ها نداشته باشد و این موضوع کار را برای پشتیبانی دشوار می کند.

خوشبختانه اپل این محدودیت را بر طرف می کند. این هفته این کمپانی پشتیبانی مشتری جدیدی را برای برنامه نویسان و سازندگان نرم افزار طراحی کرد. این قابلیت جدید به این شکل است که کاربران می توانند مستقیما به کارمندان سازنده نرم افزار متصل شوند.اگر شما طراح نرم افزار هستید یا بازاریاب این قابلیت جدید باعث می شود که ریویو ها مستقیما به دست شما برسد.

بر خلاف تغییرات دیگر که پاییز به صورت رسمی معرفی خواهند شد این قابلیت جدید سریع تر عرضه می شود. آپدیتی که قرار است پاییز به صورت رسمی معرفی شود طراحی جدید اپ استور است که تب جدیدی به نام ” امروز ” به آن اضافه شده است که نقش تب ” خانه ” را ایفا می کند.

اپل امیدوار است تغییرات را به صورت روزانه برای اپ استور اعمال کند ، به این صورت است که طرفداران هر روز به اپ استور سر بزنند نه فقط زمانی که خبر جدیدی از یک نرم افزار بدست بیاورند. در آپدیت جدید طراحی لیست نرم افزار ها عوض می شود که این با توجه به این که 10 سال است که اپ استور تغییری نکرده تحول بزرگی به حساب می آید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها