باب ایگر، مدیرعامل شرکت دیزنی، در کنفرانس فناوری، رسانه و مخابرات مورگان استنلی در سال 2024، اعتراف کرد که دیزنی از نظر فنی نسبت به نتفلیکس عقب است و در حال تلاش برای رسیدن به سطح آنها میباشد. او بیان کرد که هدف دیزنی کاهش هزینههای بازاریابی و کاهش نرخ چرخش مشتریان است و افزود که دیزنی در مسیر دستیابی به سودآوری در بخش استریم تا پایان سه ماهه مالی سپتامبر 2024 است.
ایگر تأکید کرد که آینده هولو به خوبی با برنامههای استریمینگ دیزنی همخوانی دارد، با این حال، قصد ندارد آن را به یک برند جهانی تبدیل کند. به جای آن، محتوای هولو تحت برند Star در خارج از ایالات متحده توزیع میشود. ایگر از توافقات جدیدی خبر داد که شامل ایجاد یک پلتفرم استریم مشترک با شرکتهای فاکس کورپوریشن و وارنر براذرز دیسکاوری است که قرار است در پاییز 2024 راهاندازی شود.
او همچنین به نبرد نمایندگان سرمایهگذاران فعال، نلسون پلتز از تراین پارتنرز و بلکولز کپیتال اشاره کرد که تلاش میکنند برخی از اعضای هیئت مدیره دیزنی را با کاندیداهای خود جایگزین کنند. ایگر این کارزار را طراحی شده برای حواسپرتی دانست و افزود که تلاش میکند تا اجازه ندهد این موضوع توجه او را از کار منحرف کند.
او به مشکلات موجود در اداره یک شرکت پیچیده مانند دیزنی اشاره کرد که شامل کشتیهای کروز، استریمینگ، فیلمها و تلویزیون میشود و بیان داشت که بازگشت به مسئولیتپذیری و خلاقیت در مرکز توجهات، مهم است.