Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet. Vavada casino зеркало

نکات هشتگ گذاری اصولی اینستاگرام برای بهتر دیده شدن پست و استوری

هشتگ گذاری اصولی در اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر تا به امروز بر زیر هر پست و استوری خود در اینستاگرام بدون رعایت بعضی نکات حرفه‌ای و به صورت کاملا مبتدی هشتگ می‌گذاشتید، از این لحظه به بعد باید روند هشتگ‌گذاری خود را تغییر دهید! بدون هشتگ گذاری اصولی در اینستاگرام نمی‌توانید آن طور که باید میزان بازدید از پست و استوری‌های خود را افزایش دهید.

هشتگ‌ها در واقع نقش راهنما و مسیریاب در شبکه گسترده و بزرگی همچون اینستاگرام را دارند. شما باید به صورت کاملا هوشمندانه و متناسب با محوریت موضوعی پست و استوری‌های خود هشتگ‌های مناسب را انتخاب کنید. با رعایت اصول Hashtag گذاری در اینستاگرام شما هم می‌توانید بازدیدهای چند هزارتایی را تجربه کنید! پس اگر قصد دارید جزو پیج‌هایی با ویو و بازدید بالا در اینستاگرام باشید این مطلب پلازا را تا انتها مطالعه کنید.

فهرست مطالب 

منظور از هشتگ اینستاگرام چیست؟

بحث تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی، به خصوص شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار مثل اینستاگرام، این روزها مورد توجه خیلی از صاحبین کسب‌و‌کارها قرار گرفته است. یکی از بهترین و ساده‌ترین راهکارهایی که نیاز به هیچ هزینه‌ای نداشته و به تنهایی در روند تبلیغات و تقویت برند تاثیر بسزایی دارد، هشتگ گذاشتن در پست و استوری اینستاگرام است.

هشتگ گذاری اصولی در اینستاگرام

هشتگ‌ها در اینستاگرام با علامت # شناخته می‌شوند. در واقع شما برای ایجاد هر هشتگ ابتدا باید علامت # را درج کرده و سپس به دنبال آن کلمه مورد نظر خود را درج کنید. به زبانی ساده‌تر، با استفاده از هشتگ‌ها می‌توانید موضوعات محتوایی پست‌ها و استوری‌های خود را به راحتی دسته بندی کنید. حتی بسیاری از کاربران در اینستاگرام برای دستیابی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود از هشتگ‌ها در نوار جستجو استفاده می‌کنند.

تکنیک‌های کاربردی هشتگ‌گذاری در اینستاگرام

بر خلاف تصور خیلی از افراد و حتی فعالان در اینستاگرام، هشتگ گذاری در این شبکه اجتماعی نیازمند رعایت برخی اصول و نکات مهم است. در واقع تنها هشتگ گذاری اصولی در اینستاگرام است که می‌تواند میزان بازدید و حتی فالوورهای هر حساب کاربری را بدون هیچ هزینه‌ای افزایش دهد! البته در کنار رعایت اصول اولیه باید بتوانید از برخی تکنیک‌های کارساز و موثر برای بهینه‌سازی هشتگ‌های مربوط به هر پست و استوری خود استفاده کنید.

۱. پرهیز از به کار بردن هشتگ‌های نامرتبط

یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید برای بهینه‌سازی هشتگ گذاشتن در استوری و پست‌های خود رعایت کنید، این است که از کلمات نامرتبط با موضوع محتواهای خود استفاده نکنید! حتی برخی از افراد با تصور اینکه با هشتگ‌های محبوب اما نامرتبط با محتواهای خود می‌توانند بازدید بیشتری دریافت کنند، این کار را انجام می‌دهند. اما دریغ از اینکه استفاده از هشتگ‌های هرچند محبوب و ترند اما نامرتبط می‌تواند حتی الگوریتم اینستاگرام را نسبت به فعالیت اکانت شما حساس‌تر کند!

اما در مقابل اگر هشتگ‌های ترندی که با موضوع محتواهای شما در تناسب است، استفاده از آن‌ها مزیت‌های بسیاری به همراه خواهد داشت.

۲. از هشتگ‌های خیلی طولانی و تعداد بالا استفاده نکنید!

یکی دیگر از اشتباهات مرسوم و رایج در هشتگ گذاشتن در پست و استوری اینستاگرام، استفاده از تعداد زیادی از هشتگ‌ها است. به کار بردن چندین هشتگ که علاوه بر طولانی بودن و داشتن تعداد بالا هیچ تاثیری در افزایش بازدید و بهینه‌سازی حساب کاربری شما نخواهد داشت. حتی اگر این کار را به مدت طولانی تکرار کنید، خواهید دید که تعداد فالوورها و میزان بازدید استوری و پست‌هایتان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است!

۳. از برخی هشتگ‌های طولانی استفاده کنید!

شاید این جمله با جملات بالایی در تناقض باشد، اما در واقعیت بهتر است از برخی هشتگ‌های طولانی اما کاربردی در پست‌های خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که زیاده‌روی در انجام این کار نتیجه را کاملا برعکس خواهد کرد! برای نمونه اگر محصولی را قرار است در قالب پست معرفی کنید و آن محصول نام و مدل طولانی دارد، پس بهتر است از یک یا چند مورد هشتگ طولانی مرتبط استفاده کنید.

۴. از هشتگ رقبا کمک بگیرید!

اگر حتی در یک حوزه با رقبای بسیار کم فعالیت می‌کنید، باید به صورت مرتب نوع و تعداد هشتگ‌های آن‌ها را کنترل کنید. با انجام این کار می‌توانید الگوهای تبلیغاتی آن‌ها به وسیله هشتگ گذاری اصولی در اینستاگرام را کشف کرده و با استفاده از آن میزان بازدید و تعامل خود را افزایش دهید. برای دریافت نتیجه‌های مطلوب از این طریق پیشنهاد می‌‌کنیم حتما هشتگ‌های آخرین محتوای رقبایتان را بررسی کنید.

صفر تا صد هشتگ گذاری اصولی در اینستاگرام

۵. برای موضوع تصاویر خود در اینستاگرام هشتگ بگذارید!

از جمله موارد ریز و جزئی مهمی که بیشتر اینفلوئنسرها و فعالان در اینستاگرام به آن بی‌توجه هستند، انتخاب هشتگ مناسب برای تصاویر پست‌ها و استوری‌ها است.

برای آنکه بتوانید حتی تصاویر خود را در اینستاگرام به تصاویر قابل جستجو تبدیل کنید، باید ابتدا یک اسم و موضوع برای آن‌ها انتخاب کنید. سپس هشتگ‌های مناسب برای هر کدام از تصاویر نیز انتخاب کنید.

۶. هشتگ‌گذاری اصولی در اینستاگرام به روش هایجک کردن

منظور از هایجک کردن هشتگ همان هشتگ ربایی است! این ترفند در واقع نوعی استراتژی هوشمندانه فعالان و بازاریاب‌ها در اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانند میزان تعامل و بازدید پست‌های خود را افزایش دهند.

برای نمونه بسیاری از کسب‌و‌کارها در اینستاگرام از هشتگ‌های محبوب و تازه ترند شده در بین سایر هشتگ‌هایی که برای پست و استوری‌های خود گذاشته‌اند استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از این استراتژی منجر به جریمه شدن و حتی ریپورت شدن حساب شما خواهد شد.

سوالات متداول

هشتگ گذاری اصولی در اینستاگرام نیازمند رعایت برخی نکات است. حتی شما باید بدانید که در چه زمانی باید از چه تکنیکی برای هشتگ گذاری در استوری و پست استفاده کنید. اما ممکن است مانند برخی افراد با سوالات مبهم در این زمینه مواجه شوید که در ادامه به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

از کجا بدانیم هشتگ‌های گذاشته شده مفید هستند یا نه؟

برای آنالیز کردن نتیجه هشتگ‌های استفاده شده بهتر است از ابزار insights استفاده کنید.

کدام دسته از هشتگ‌ها را باید مخفی کنیم؟

برای مخفی کردن برخی هشتگ‌ها بهتر است تعدادی از آن‌ها در بخش کامنت‌ها درج کنید.

آخرین کلام

در این مطلب از پلازا چند مورد از بهترین تکنیک‌های هشتگ گذاری اصولی در اینستاگرام را معرفی کردیم. با استفاده از هر کدام از این ترفندها در کنار تولید محتوای غنی، ارزشمند و کاربرپسند می‌توانید در شبک محبوب اینستاگرام میزان بازدید و حتی فالوورهای خود را با کمترین هزینه ممکن افزایش دهید!

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402