شرکت بزرگ تبلیغاتی ژاپنی، هاکوهودو، که در توکیو مستقر است، به گسترش فعالیتهای خود در هند ادامه میدهد. یک سال پس از خریداری اکثریت سهام گروه آژانس برند و سرگرمی هندی MA&TH (مورچهها و تریگر هپی) شبکه سرگرمی خصوصی، هاکوهودو اکنون استودیو تریگر هپی را راهاندازی میکند. این نهاد جدید، تولید، بازاریابی و توزیع فیلمهای بلند، محتوای دیجیتال و تولیدات مشترک بینالمللی را در پلتفرمها و بازارهای مختلف به عهده خواهد گرفت. هدف آن همکاری با شرکای خلاق در زبانها و مناطق مختلف در هند و همچنین استفاده از شبکه توزیع جهانی و آژانسهای سرگرمی هاکوهودو در سراسر جهان است.
کوسوکه کاتائوکا، مدیرعامل هاکوهودو هند و مدیر استودیو تریگر هپی، اظهار داشت: «این یک نقطه عطف مهم برای ما در هاکوهودو است که قوای خود را برای ارائه محتوای غنی به تماشاگران در هند و فراتر از آن ترکیب میکنیم. سینمای هند اکنون در بهترین دوران خود قرار دارد و ما واقعاً به دنبال کشف مرزهای جدید در خلق محتوا و خلق چیزهای هیجانانگیز برای تماشاگران اینجا هستیم.»
امیت چاندرا، مدیرعامل استودیو تریگر هپی، افزود: «با در آغوش گرفتن اصالت و تجربیات واقعی انسانی، با استودیو تریگر هپی، ما یک جهانی را تصور میکنیم که در آن داستانسرایان شکوفا میشوند. ما به دنبال پرورش فرهنگی از خلاقیت، همکاری و خوشبختی هستیم، محیطی حمایتی را فراهم میآوریم که همه بتوانند در آن شکوفا شوند. با همراهی هاکوهودو، ما به دنبال خلق داستانهایی هستیم که زندگی هر دوی تماشاگران و افراد پشت صحنه را غنی کند.»