Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet. Vavada casino зеркало

فیس بوک قوانین حریم شخصی اروپا را را به صورت جهانی اجرا نمی کند

فیسبوک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

همزمان با این مسئله که شرکت های اینترنتی آماده اجرای قوانین حفظ حریم خصوصی اروپا می شوند، فیس بوک اعلام کرده که این قوانین را به صورت جهانی حداقل در حال حاضر اجرایی نمی کند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک با اظهار این مطلب به رویترز گفت که فیس بوک در حال حاضر، با بخش های زیادی از این قوانین که از ماه می اجرایی می شود، مطابقت دارد.

زاکربرگ قصد دارد که موارد محافظت حریم شخصی را در سراسر دنیا تا حدی افزایش دهد، اما برخی استثناها وجود خواهد داشت که او در مورد جزئیات آنها چیزی بیان نکرده است. وی گفت: «ما همچنان مشغول مشخص کردن جزئیات این مسئله هستیم، اما باید کلیت آن را نیز تعیین نماییم.»

فیسبوک

قوانین محافظت از داده های عمومی که در سال 2016 تصویب شد، بزرگ ترین تغییر در زمینه حریم شخصی در اتحادیه اروپا است که طی 20 سال گذشته روی می دهد و بر روی فرآیندهای کسب و کارهای غیراروپایی و چگونگی استفاده داده های کاربری اروپایی ها توسط آنها تاثیر می گذارد.

هنگامی که قوانین محافظت از داده های عمومی اجرایی شوند، شرکت های فناوری مجبور خواهند شد تا هر زمان داده های کاربران به بیرون درز پیدا کرد، به آنها اطلاع دهند. بدین ترتیب، کاربران نیز می توانند از شرکت ها بپرسند چه داده هایی از آنها را نگهداری می کنند و چگونه از آنها استفاده می نمایند و اگر بخواهند می توانند این اطلاعات را حذف کنند. شرکت هایی که با این قوانین انطباق نیابند، با جریمه هایی روبرو خواهند شد. این جریمه بسته به میزان تخلف، می تواند تا چهار درصد از گردش مالی سالیانه آنها یا برابر با 20 میلیون یورو هم باشد. این اظهارنظرهای زاکربرگ در حالی بیان شده که فیس بوک هنوز تحت تاثیر رسوایی Cambridge Analytica قرار دارد که طی آن اطلاعات کاربری و شخصی 50 میلیون کاربر بدون اطلاع آنها مورد سوء استفاده قرار گرفت.

نیکول اوزر، مدیر فناوری و آزادی های فردی اتحادیه آزادی های فردی کالیفرنیا گفت که اجرای جهانی این قوانین چندان سخت نخواهد بود. با این وجود، اجرای قوانین محافظت از داده های عمومی برای فیس بوک سخت تر است، چرا که مدل تبلیغات هدفمند فیس بوک به گونه ای است که با استفاده از پروفایل های کاربری کار می کند، اما در مورد گوگل با توجه به نتایج جستجوی ناشناس تبلیغات صورت می گیرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402