وقتی که گروهی از تیم اسبق Hitman را با با سازندگان The Division ترکیب کنید که روی یک عنوان ریشه دار و کلاسیک کار کنند، فکر می کنید چه چیزی نصیبتان می شود؟ نتیجه کار می شود Sharkmob یک استودیوی مستقل و جدید که بوسیله اعضای اسبق Ubisoft و بر و بچه های IO ساخته شده و توسط مدیر عامل اسبق Ubisoft Massive، فردریک راندویست رهبری می شود.
طی مکالمه سایت خبری VentureBeat با تهیه کننده عنوان The Division ، او تا جایی که می توانست از انتشار هر گونه جزئیات خودداری کرد، اما به این مورد اشاره نمود که اولین پروژه این استودیو یک عنوان ریشه دار خواهد بود و برنامه دارد که از خدمات آنلاین پشتیبانی کند. اگر تمامی این موارد خوب پیش برود، بازی در انتها تبدیل به یک فرنچایز خواهد شد.
راندویست گفت: «ما خیلی علاقه ای نداریم که یک بازی معمولی و تک نفره دیگر بسازیم. چیزی که مخفیانه روی آن کار می کنیم، بازی که دوستش داریم، بسیار اجتماعی، بسیار چالش برانگیز و همیشه چند نفره است. هر چه تعداد بیشتر، لذتش بیشتر. البته از نظر ما مکانیک چنین عنوانی، شاید اگر IP درست، تنظیمات درست، و تخیل درستی نداشته باشید خیلی موفق به جذب مخاطب نشود. فکر می کنم از چنین صحبت هایی می توانید متصور شوید که ما در حال ساخت چه جور بازی هستیم.
مطمئن نیستم، اما فکر می کنم این در مورد Sharkmob غیر معمول است که ما 5 نفر در تیممان داریم که به مدت 10 تا 12 سال با یکدیگر بازی می ساختند و با یکدیگر کارشان را ترک کردند تا یک پروژه جدید را شروع کنند. ما با کار در کنار یکدیگر بیشتر احساس امنیت می کنیم تا این هرکدام راه خودمان را برویم.
اگر پنج نفر از ما را جمع کنید، فکر می کنم اغراق نباشد اگر بگویم که هر کداممان از صفر تا صد چیزهایی که باید بدانید را پوشش می دهند؛ تا یک کمپانی راه بیاندازید، کار استودیو را شروع کنید، یک بازی بسازید، IP خلق کنید، از تکنولوژی های مورد نیاز، مسیر هنری، مسیر بازی و تمامی این موارد اطمینان حاصل کنید.»
امیدواریم که دستپخت این چند سرآشپز شور یا بی نمک نشود. در حال حاضر تنها باید منتظر ماند تا اخبار بیشتری از بازی منتشر شود.