Pillars of Eternity 2: Deadfire عنوانی نقش آفرینی است که با توجه به زیبایی و محیط جذاب نسخه قبلی، برای موفقیتش امید بالایی دارد. بازی برای انتشار در تاریخ 3 آوریل (14 فروردین) برنامه ریزی شده بود، اما استودیو سازنده بازی، Obsidian Entertainment امروز طی ایمیلی اعلام کرد که زمان بیشتری نیاز دارد تا از بهینه بودن بازی و صحت و سقم آن قبل از عرضه، اطمینان حاصل کند.
این استودیو در ایمیلش نوشت: «همانگونه که بسیاری از شما حدس زده اید، Deadfire یک بازی بزرگ است، به شکل قابل توجهی بزرگتر از Pillars of Eternity اصلی. Obsidian حتی از خود Abydon (نام خدای ساخت و ساز در بازی Pillars of Eternity) بیشتر کار کرده تا گوشه گوشه بازی ظریف و زیبا به نظر بیاید، همچنین نباید بازخوردهای فوق العاده ای که طرفداران با بازی کردن Backer Beta با ما به اشتراک می گذاشتند را فراموش کرد، با در نظر داشتن چنین مواردی ما فقط چند هفته بیشتر برای ویرایش و بهینه سازی محیط بازی زمان نیاز داریم. تاریخ انتشار جدید بازی روز سه شنبه 8 می (18 اردیبهشت) 2018 خواهد بود.»
یک ماه برای صبر کردن تا انتشار Pillars of Eternity 2: Deadfire زمان کمی نیست، اما Obsidan قول داده که با کلی اخبار و محتوای مرتبط با Deadfire طی هفته ها و ماه های آتی این تأخیر را جبران کند.
Pillars of Eternity یک بازی نقش آفرینی بود که در سال 2015 توسط Obsidian Entertainment ساخته و استودیو Paradox Interactive برای Xbox One ،PS4 و PC منتشر شد. بازی توسط یک کمپین کیک استارتر در سپتامبر 2012 شروع به فعالیت کرد و توانست به رقم بالای 4 میلیون دلار دست پیدا کند که در زمان خودش بالاترین سرمایه از روش کیک استار محسوب می شد. گیم پلی بازی به شدت از آثار موفقی مثل Baldur’s Gate و Icewind Dale الهام گرفته بود و با توجه به تصاویر و اطلاعت منتشر شده، قسمت دوم هم دنباله روی همین رویه خواهد بود.
همچنین شما کاربران می توانید برای خرید انواع لوازم جانبی بازی اعم از دسته بازی، کاور دسته بازی، انواع کابل و… به فروشگاه اینترنتی پلازا مراجعه نمایید.
