به نظر می رسد لندرور بر خلاف دیگر خودروها، جاده های چینی را برای تست رنجرور اسپرت SVR ترجیح می دهد، این در حالی است که اغلب کمپانی های خودروسازی معمولاً برای تست خودروهای جدید خود از پیست نوربرگرینگ (Nurburgring) استفاده می کنند. البته انتخاب یک جاده چینی برای تست خودرو منطقی به نظر می رسد چرا که این کشور بزرگترین بازار خودروهای جدید را در اختیار دارد. لندرور برای اثبات آن که رنجرور اسپرت SVR دارای قدرت فراوان است این SUV یا شاسی بلند را به جاده ای در کوهستان تیانمن چین فرستاده است. لند رور ادعا می کند که SVR رکورد جدیدی را با طی کردن 99 پیچ این جاده بر جای گذشته و فراری 458 ایتالیا را شکست داده است.
رنجرور SVR این جاده 11.3 کیلومتری را در 9 دقیقه و 51 ثانیه با میانگین سرعت 42.8 مایل بر ساعت (68.8 کیلومتر بر ساعت) طی کرده است. لند رور می پذیرد که این تایم غیررسمی بوده، ولی همین تایم سریع تر از رکورد 10 دقیقه و 31 ثانیه ای است که توسط فراری 458 ایتالیا در سال 2016 ثبت شده است. همچنین بهتر است که بدانید که ایتالیا یک فراری با وزن متوسط و موتور میانی است. یک خودروی شاسی بلند سنگین مانند رنجرور اسپرت SVR با شکست هر خودرویی رکورد قابل توجهی را به جا خواهد گذاشت.
ظاهراً لندرور برای ثبت این رکورد جدید، بهینه سازی هایی در خودروی جدید خود اعمال کرده ولی SVR به خودی خود یک رنجرور اسپرت معمولی نیست. در حالی که بسیاری از لندرورها سر و کارشان با گل و لای است، رنجرور برای سرعت گرفتن در سنگفرش و آسفالت ساخته شده است. موتور 5.0 لیتری این خودرو از نوع V8 سوپرشارژ است و 575 اسب بخار و گشتاور 516 پوند بر فوتی تولید می کند. این موتور در خط مستقیم رنجرور SVR را در 4.3 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت می رساند. طبق گفته لندرور، حداکثر سرعت این شاسی بلند 174 مایل بر ساعت یا 280 کیلومتر بر ساعت است. ارتقای سیستم تعلیق، بدنه اسپرت و تغییرات دیگری نیز در این خودرو اعمال شده تا موتور V8 قدرتمند را همراهی کند.