کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War تأیید کرد که بازی آینده اش شامل پرداخت های درون برنامه ای و خرید و فروش با پول واقعی نخواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه خبر با ما همراه باشید.
یک کاربر توییتر تصویری را پست کرد که قیمت آیتمی را در منوی بازی با واحد پول درون بازی نشان می داد و سوال پرسید که آیا بازی God of War پرداخت های درون برنامه ای با پول واقعی خواهد داشت؟ کوری بارلوگ که هم اکنون در حال سفر در سرتاسر اروپاست تا بازی جدیدش را نمایش دهد و از آب جو هایی (غیر الکی که از قرار دادن خبرش معذوریم) با تم خدایان لذت می برد، پاسخ این سوال را اینگونه داد: «عمرااااً» شما می توانید تصویر این توییت را در اینجا مشاهده کنید:
پرداخت های درون برنامه ای در چند ماه اخیر بیش از حد معمول به استخوان بندی بازی های کامپیوتری مبدل شده اند. حواشی جنجالی اخیر، حول قضیه لوت باکس ها که سرتاسر بازی Star Wars: Battlefront 2 را فرا گرفته بودند، اعتراضات شدیدی را از سمت بازیکنان و سازمان های نظارتی نسبت به صنعت بازی برانگیخت. همین ماه پیش تعدادی از قانون گذاران هاوایی صدور برگه های مالیاتی برای فروش لوت باکس در بازی ها را پیشنهاد دادند.
بعضی سازندگان این سیاست هایشان را اینگونه توجیه می کنند که حضور لوت باکس ها در بازیشان فقط برای دسترسی به آیتم های زیباتر و تزئینی است و با خریدشان هیچ برتری قدرتی نسبت به دیگر بازیکنان به دست نمی آورید. در این روزها سازنده ای که اعلام کند از پرداخت های درون برنامه ای به هیچ عنوان در بازیش استفاده نمی کند جای تقدیر و بسی تعجب دارد.
باندل limited edition God of War برای PlayStation 4 Pro در این هفته معرفی شد که بر اساس تبر Leviathan کریتوس طراحی شده و همراه بازی در 20 آوریل منتشر می شود. این باندل برای پیش فروش با قیمت 400 دلار آمریکا و 500 دلار کانادا در دسترس است.
