سامسونگ ادعا می کند که فروش گلکسی S9 از نسخه سلف خود، گلکسی S8 پیشی خواهد گرفت.
سامسونگ در 25 ژانویه (6 اسفند) در طی یک مراسم رسمی و تمام عیار، از پرچمدار پر آوازه خود در میان خیل طرفدارانش رونمایی کرد. مراسم با صحبت های دی جی کو، مدیر عامل این شرکت کره ای آغاز شد و پس از دقایقی، وی گلکسی S9 و S9 پلاس را به حاضرین در سالن معرفی کرد. یک گوشی خوش دست و زیبا که البته تفاوت چندانی از لحاظ ظاهری با پرچمدار 2017 سامسونگ، گلکسی S8 و نسخه پلاس آن، نداشت. هرسال شاهد این هستیم که سامسونگ از دو پرچمدار (مدل پایه و نسخه پلاس آن) رونمایی می کند، اما در کمال تعجب می بینیم که این پرچمداران جدید، که از ماه ها پیش از رونمایی، حرف و حدیث ها در خصوص مشخصات آنها نقل محفل سایت های خبری است، عملا تفاوت شگرفی با نسخه های قبلی خود ندارند. دی جی کو، مدیر عامل سامسونگ پس از رونمایی از گلکسی S9، گفته که این شرکت انتظار دارد که فروش گلکسی S9 بیشتر و بالاتر از سطح فروشی باشد که سامسونگ با گلکسی S8 تجربه کرد. مدیر عامل سامسونگ به هیچ عدد و رقمی اشاره نکرد اما آنچه آمارها نشان می دهند، گلکسی S8 از زمان عرضه رسمی آن در آوریل 2017 تا کنون، 37 میلیون واحد به فروش رسیده است.
فروش گلکسی S9
سال گذشته، گلکسی S8 توانست به خوبی توجه مشتریان را جلب کند، ویژگی هایی مانند صفحه نمایش بی کران، سایز بزرگتر، اسکنر عنبیه چشم، دستیار صوتی، دکس و … بسیاری از ویژگی هایی که این پرچمدار ارائه کرد، به نوعی یک انقلاب در طراحی و عملکرد گوشی های هوشمند سامسونگ محسوب می شد. همان طور که در پوشش متنی کنفرانس خبری سامسونگ در پلازا مشاهده کردید و طبق اخباری که منتشر شد، گلکسی S9 شباهت بسیار زیادی با گلکسی S8 دارد، هرچند که از پردازنده و دوربین قوی تری هم بهره برده باشد، اما در طراحی ظاهری، شاهد تفاوت چشم گیری با پرچمدار سال گذشته سامسونگ نیستیم.
بسیاری از طرفداران سامسونگ ناراحتی خود را در مورد عدم تغییرات قابل توجه در حوزه طراحی گلکسی S9 بیان کرده و معتقد هستند که ویژگی های فنی داخلی ارتقا یافته، به اندازه کافی دلیل خوبی برای توجیه خرید پرچمدار جدید سامسونگ نیست.
همچنین بخوانید :
با این حال، دی جی کو، معتقد است که فروش گلکسی S9 بهتر از فروش گلکسی S8 خواهد بود. سامسونگ قصد دارد از ماه مارس، عرضه رسمی پرچمدار 2018 خود را آغاز کند و باید منتظر باشیم ببینیم این شرکت چه استراتژی بازاریابی خاصی برای فروش گلکسی S9 و S9 پلاس در پیش خواهد گرفت. دی جی کو، در رابطه با فروش گلکسی S9 این گونه بیان کرد:
گلکسی S9 اوایل سال جاری عرضه خواهد شد، همانند گلکسی S8. ما قصد داریم استراتژی های بازاریابی مختلفی را به منظور افزایش تقاضای گلکسی S9 اجرا کنیم و من معتقدم فروش کلی این محصول نسبت به پرچمدار سال گذشته، بهتر خواهد بود.
کو همچنین اشاره کرد که وی بازخورد گلکسی S9 را دریافت کرده و معنقد است این بازخورد، بالاتر و بهتر از حد انتظار وی و شرکت سامسونگ بوده است. وی در این رابطه گفت: « تفاوت های زیادی در زمینه نوآوری در گلکسی S9 وجود ندارد» . وی اضافه کرد که:
دیگر نمی توان با ارائه تکنولوژی های جدید و نوآوری های متعدد، افراد را مجاب به خرید محصولات جدید کرد، بلکه باید با ارائه تجربیات بهتر در خصوص استفاده از ویژگی هایی که در محصول قرار می دهیم، افراد را ترغیب به خرید محصول خود کنیم.
سامسونگ، زمان معرفی گلکسی S9 و S9 پلاس، آنها را با لقب «Reimagined» خطاب کرد. در واقع محصولی که برخی از ویژگی های آن بهبود یافته است. نظر شما در خصوص پرچمدار 2018 سامسونگ چیست؟ آیا حاضر به خرید این گوشی هوشمند هستید؟ و آیا از نظر شما، گلکسی S9 رکورد فروش سامسونگ را زده و از گلسی S8 پیشی خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر