اگر خودروی شخصی شما یک بوگاتی ویرون باشد نگهداری و تعمیر آن ممکن است منجر به خالی شدن حساب ها و سردرد مضمن شما شود. تایرها، سیستم تعلیق و موتور W16 چهار توربوی این خودرو همگی خاصترین در نوع خود هستند و در این دوره و زمانه که همه خودروسازان سعی در کم مصرف کردن و افزایش بهره وری از طریق کوچک کردن قطعات دارند، قطعات بوگاتی هنوز هم بزرگ و پرمصرف هستند. بوگاتی که یک گروه خودروسازی تحت تملک کمپانی ولکس واگون است از همه این موارد به خوبی آگاه بوده و به همین دلیل است که بخش خدمات پس از فروش این خودروی سوپر لوکس تصمیم گرفته است برنامه ای به نام وفاداری به برند را راه اندازی کند.
این سرویس خدمات مشتریان که در نمایشگاه سالو رتروموبیل Salon Rétromobile) 2018) در پاریس معرفی شد به منظور حفظ شرایط فنی ارائه شده در گروه ویرون در سطحی بالا و در درازمدت طراحی شده است. این سرویس شامل یک گارانتی 15 ساله تحت حمایت این کمپانی خودروساز است و طبق ادعای این کمپانی در نوع خود در جهان بهترین است.
فرانکو اوتزری مدیر سرویس های تصدیقی و مالی بوگاتی میگوید: «هیچ برند دیگری به اندازه برند بوگاتی به مشتری هایش از نزدیک خدمات رسانی نمی کند و این شامل تمام دوره مالکیت میشود». اگر به خوبی به این موضوع فکر کنید این نوع از خدمات پس از فروش برازنده بوگاتی است چرا که ویرون مانند کنکورد (Concorde) است در دنیای خودروسازی قرن ۲۱.
استانداردهای بالای ارائه شده در این برنامه تنها برای خودنمایی نیست بلکه برای اطمینان از این موضوع است که مالکان از خرید خود خرسند بوده و خودروهایی خریداری شده توسط اشخاص دیگر از خریداران اصلی به همان صورت اولیه و بدون اشکال تحویل داده میشود. طبق مفاد این برنامه، بوگاتی از صحیح و سالم بودن همه چیز از ایربگها گرفته تا شمعهای خودرو اطمینان حاصل خواهد کرد.