اپل پیش فروش بلندگوهای هوشمند هوم پاد را مدتی است که شروع کرده و قرار است عرضه رسمی آن از 9 فوریه آغاز شود. هر فروشی هم نیاز به تبلیغات و تیزرهای تبلیغاتی دارد. اپل به تازگی 4 تیزر تبلیغاتی با نام های Beat، Equalizer، Distortion و Bass برای هوم پاد منتشر کرده که قابلیت های این بلندگوی هوشمند را به رخ می کشد.
در این 4 ویدئوی تبلیغاتی، 4 آهنگ مشهور به ترتیب : «DNA» اثر کندریک لامار، «All Night» اثر Big Boi ، آهنگ «Holy Water» اثر همبری و «Ain’t I» که توسط لیزو نواخته شده اند پخش می شود. در این 4 ویدئو خیلی شاهد حضور هوم پاد نیستیم اما به جای آن تصاویری سریع از مش که اکثر بلندگوهای هوشمند دارند و کنترل پنل LCD بالای دستگاه به نمایش گذاشته می شود. نام هو پاد با ریتم موسیقی به حرکت در خواهد آمد و پیش از پایان هر تیزر، جمله «Order Now» یا «اکنون سفارش دهید» به سرعت نمایش داده می شود تا به شما یادآوری کند که هنوز فرصت برای سفارش این محصول وجود دارد.
به جز این تیزرهای تبلیغاتی و نحوه نمایش آنها، نکته دیگری در اینجا مطرح است و آن رقابتی است که اپل با آمازون و گوگل دارد. قیمتی که اپل برای این بلندگوی هوشمند در نظر گرفته 349 دلار است و به نظر می رسد که عزم خود را جزم کرده تا بازار بلندگوهای هوشمند را تصاحب کند. تیم کوک اشاره کرده که به لطف 7 بلندگوی توییتر با قابلیت beamforming که طیف وسیعی از فرکانس ها و صدای فراگیر و 360 درجه را در اختیار کاربر قرار می دهد، یک تجربه صوتی فوق العاده برای شما فراهم خواهد کرد. هوم پاد را بر روی میزی قرار دهید و موسیقی گوش کنید یا از اون سئوالی بپرسید. نیازی نیست حتما در فاصله نزدیک به هوم پاد باشید، تکنولوژی صدای این بلندگوی هوشمند، تمام فضای اتاق شما را پر خواهد کرد. به گفته تیم کوک، تجربه صوتی هوم پاد بسیار بالاتر و قویتر از آمازون اکو و گوگل هوم است.
در ادامه می توانید 4 تیزر تبلیغاتی هوم پاد را مشاهده کنید:
