بازی پرطرفدار و فراموش شده در ژانر RPG کلاسیک The Secret of Mana که خیلی در گذشته برای کنسول خاطره انگیز SNES منتشر شده بود, در ماه آینده Remake خواهد داشت.
بازی برای پلتفرم های PS Vita ,PC, و PS4 منتشر خواهد شد, در حالی که نبود کنسول نینتندو در لیست پلتفرم های بازی به عنوان یک خلا بزرگ محسوس است. به خصوص که نسخه اصلی در سال 1993 برای کنسول نینتندو منتشر شده بود. روز گذشته از تهیه کننده بازی آقای Masaru Oyamada در مورد نبود نینتندو به عنوان یکی از پلتفرم های مقصد و روند توسعه بازی سوال پرسیده شد که Masaru Oyamada که از سال 2007 و بازی Heroes of Mana بر روی سری Mana کار میکند اینگونه پاسخ داد:
هنگامی که شروع به ساخت و پیشرفت در روند بازی The Secret of Mana کردیم 2 سال پیش بود که کنسول Nintendo switch هنوز معرفی نشده بود, به محض اینکه پلتفرم های مقصد بازی معرفی شدند باز خوردهای طرفدرارن برای نسخه نینتندو ما را شگقت زده کرد, صدای طرفداران علاقه مند به نسخه نینتندو بازی The Secret of Mana به گوش ما رسیده و ما تمام تلاشمان را به کار می بندیم که در آینده نسخه نینتندو را به عنوان یکی از پلتفرم های مقصد امکان پذیر کنیم, ولی فعلا هیچ چیزی کاملا تایید نشده
اگرچه که Secret of Mana به شکل Seiken Densetsu Collection که مجموعه ای از بازی های قدیم Seiken Densetsu (فاینال فانتزی در آمریکای شمالی), Seiken Densetsu 2 یا همان (Secret of Mana) و در آخر Seiken Densetsu (عرضه فقط در ژاپن) کنسول گیم بوی در یک کارتریج دل طرفدران نینتندو سوییچ را تا حدودی به دست آورد. با این حال نسخه انگلیسی بازی را ندیدیم, اما امیدواریم Oyamada به درخواست طرفداران توجه کند. وی همچنین ادامه داد:
در حال حاضر و از آنجایی که در آخرین مرحله از توسعه بازی هستیم تمام تمرکز ما روی Secret of Mana معطوف است, پس فعلا نمی توانم بگوییم: (بله ما مطمئنا منتشرش می کنیم). اما درخواست طرفداران به گوشمان رسیده و مطمئنا برای انتشار نسخه غربی تلاش خواهیم کرد, اما هیچ چیزی در این لحظه مسجل نیست.
Oyamada همچنین از این مساله ابراز نگرانی کرد طرفداران غربی بازی ارتباط Seiken Densetsu 3 به سری Mana را درک نکنند چرا که این عنوان هرگز خارج از ژاپن منتشر نشد . وقتی که از Oyamada بابت نبود زبان انگلیسی در بازی Seiken Densetsu 3 به خاطر نبود فضای کافی کارتریج پرسیده شد این گونه پاسخ داد:
حتی در نسخه ژاپنی, ما فضای کافی برای اجرای بهینه بازی نداشتیم و بعضی باگ ها در نقاط مختلف بازی پدیدار می شدند. اگر از شما پرسیدند که آیا کنسول SNES از نهایت ظرفیتش در این بازی استفاده کرده؟ بدون معطلی پاسخ دهید بله.
