بازی Monster Hunter: World با نرخ 30 فریم بر ثانیه برای کنسول‌ها

بازی Monster Hunter: World با کیفیت 30 فریم بر ثانیه برای کنسول‌ها ولی نه برای PC
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی  Monster Hunter World با کیفیت 30 فریم بر ثانیه برای کنسول‌ها به بازار می‌آید ولی طبق گفته توسعه‌دهنده‌ها نسخه مخصوص کامپیوترهای شخصی قرار است پس از اطمینان از عملکرد خوب این بازی با این نرخ فریم وارد بازار شود.

بازی Monster Hunter: World با کیفیت 30 فریم بر ثانیه برای کنسول‌ها ولی نه برای PC

براساس توییتی از یکی از مدیر‌های Capcom این شرکت بازی‌سازی کیفیتی 30 فریم بر ثانیه‌ ثابتی را برای همه پلتفرم‌ها درنظر گرفته است که این بدین معناست که نسخه کامپیوتر شخصی ممکن است با نرخ فریم پایین‌تری آماده شود. اگرچه این توییت درجواب سوالی درمورد نسخه‌های کامپیوتری بود ولی باخبر شده‌ایم که این نرخ فریم شامل کاربرهای کامپیوترهای شخصی نمی‌شود.

یکی از سخنگوهای شرکت Capcom در مصاحبه‌ای با سایت PC Gamer پس از این‌که درمورد این مطلب از وی سؤال شد گفت: «نظراتی که در مورد نرخ فریم در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردیم تنها شامل کنسول Xbox One و PS4 می‌شود».

اگرچه اولین بازی Monster Hunter برای کامپیوترهای شخصی هم 30 فریم برثانیه را برای سخت‌افزارهای متوسط یا ضعیف‌تر درنظر گرفته بود، این لزوماً به معنای حذف عملکرد 60 فریم برثانیه یا بهتر برای کامپیوترها نمی‌شود. البته اخبار اخیر پیرامون شرکت  Capcom ممکن است در روشن شدن قضیه به ما کند. بازی  Street Fighter 5 دارای کیفیت 60 فریم بر ثانیه‌ای است درحالی‌که بازی‌های  Dragon’s Dogma و Resident Evil 7 را می‌توان برای بالاتر از 144 هرتز تنظیم کرد. با این‌حال هنوز هم شواهد محکمی درمورد نسخه مخصوص کامپیوترهای شخصی  بازی Monster Hunter: World در دست نداریم، به‌جز این‌که این نسخه پس از نسخه‌های کنسولی به بازار می‌آید.

دیروز ریوزو سوجیموتو تهیه‌کننده و یویا توکودا کارگردان این بازی سایت Pc Gamer را مطلع کردند که نسخه کامپیوتر بازی ساخته دیگر شرکت‌ها نخواهد بود و Capcom ساخت بازی را برعهده دارد. به‌همین‌خاطر سوجیموتو و توکودا وقت بیشتری روی نسخه کامپیوتر صرف می‌کنند تا بازی را به بهترین نحو و کیفیت خوب وارد بازار کنند.

این دو توسعه‌دهنده بازی گفتند: «از لحاظ بهبود کیفیت و ویژگی‌های بازی از مهلت لازم برای توسعه بازی هم پیش افتاده‌ایم و کار نسخه کلی بازی را به پایان رسانده‌ایم و پس از آن هدفمان توسعه و بهبود نسخه کامپیوتر بازی است. پس در حال حاضر چیز بیشتری برای گفتن درمورد روند توسعه بازی نداریم».

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها