Bitpro Nexus Bitpro Nexus Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

معرفی بهترین هندزفری گردنی و ایرباد مناسب ورزش

best sport headphones / هندزفری ورزشی / بهترین هندزفری گردنی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش علاقه به ورزش و فعالیت‌های بدنی، هندزفری‌های گردنی و ایربادها به یکی از لوازم ضروری برای ورزشکاران تبدیل شده‌اند. با ما همراه باشید تا با بهترین هندزفری‌های گردنی و ایرپادها برای ورزش، آشنا شویم.

اگر می‌خواهید آمادگی بدنی خود را بالا ببرید، خرید یک هندزفری ورزشی مناسب باید یکی از اولویت‌های اصلی‌تان باشد؛ زیرا هیچ چیزی به اندازه گوش دادن به موسیقی نمی‌تواند انگیزه کافی را هنگام ورزش کردن به ما بدهد. این دستگاه‌ها در هنگام انجام تمرینات ورزشی و یا دویدن، این امکان را به ما می‌دهند تا به موسیقی یا پادکست مورد علاقه خود گوش دهیم؛ علاوه بر این، با توجه به اینکه اکثر مدل‌های هندزفری بلوتوث ورزشی ضدتعرق هستند، خیالتان از بابت آسیب دیدن به آن‌ها نیز راحت خواهد بود. ما در این مطلب از پلازا به معرفی انواع هندزفری‌های گردنی و ایرپادها برای ورزش پرداخته‌ایم تا شما بتوانید با بررسی هرکدام از آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

فهرست مطالب:

چگونه بهترین هندزفری ورزشی را برای خرید انتخاب کنیم؟

بهترین هندزفری گردنی که مناسب ورزش باشد، هندزفری است که اول از همه در برابر آب و تعرق مقاوم باشد. این مدل‌ها معمولا دارای گواهینامه IP هستند و از همین رو بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که حداقل گواهینامه IPX4 را داشته باشند. مورد بعدی که باید هنگام انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث گردنی به آن توجه کنید طراحی است.

هندزفری که انتخاب می‌کنید نه‌تنها باید راحتی کافی داشته باشد، بلکه باید به خوبی در گوش جای بگیرد تا هنگام تحرک مدام مجبور نباشید آن را جابه‌جا کنید. افزون بر این اگر می‌خواهید صدای اطراف را نشنوید می‌توانید به سراغ هدفون‌های دور گوشی بروید؛ گرچه بیشتر کاربران ایربادها و هدفون های دور گردنی را به دلیل وزن سبکشان ترجیح می‌دهند. همچنین ایربادهای ورزشی اگر طراحی مناسبی داشته باشند به خوبی در کانال گوش شما جای می‌گیرند و دیگر نیازی به تنظیم کردنشان ندارید. در حالی که هدفون‌های دور گوشی علاوه بر اینکه پس از مدتی تحرک گرمای زیادی ایجاد می‌کنند، ممکن است مدام از روی سر شما بیافتند.

همچنین بخوانید :
” url=”https://www.plaza.ir/140304/402282/best-invisible-earbuds/” float=”right”]

همچنین اگر به دنبال بهترین هدفون ورزشی سیمی هستید حتما مطمئن شوید هدفون یا هندزفری دارای دکمه یا دکمه‌های کنترل روی سیم باشد تا بدون نیاز به گوشی بتوانید موسیقی را کنترل کنید. از طرف دیگر مورد مهمی که در ارتباط با هندزفری بلوتوث ویبره دار باید به آن توجه کنید عمر باتری است که بیشتر به ورزش شما بستگی دارد. اگر اهل دویدن هستید نیاز به یک ایرباد دارید که عمر باتری بالایی داشته باشد، اما اگر تمرینات سبک‌تری انجام می‌دهید یک ایرباد با عمر 7 یا 8 ساعت برای یک هفته شارژ کافی خواهد داشت.

معرفی بهترین هندزفری ورزشی در بازار ایران

اما بهترین هدفون ورزشی کدام مدل است؟ در ادامه با چندین نمونه از بهترین هندزفری گردنی ارزان و گران در کنار مدل‌های مختلف ایرباد ورزشی آشنا خواهیم شد.

۱. هندزفری بدون سیم Beats Fit Pro

هندزفری بی سیم برای ورزش

Beats Fit Pro
حذف نویز فعالدارد
عمر باتری۶ ساعت
عمر باتری با کیس۱۸ ساعت
گواهی IPIPX4
قیمتحدود ۹ میلیون تومان
  • نقاط قوت: کیفیت صدای بالا، به راحتی از گوش بیرون نمی‌آید، مقاوم در برابر تعریق
  • نقاط ضعف: باله‌های سیلیکونی ممکن است برای برخی کاربران آزاردهنده باشند

یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید برای خرید هندزفری بلوتوثی برای ورزش در نظر داشته باشید، بیتس فیت پرو است. این محصول را می‌توانیم ترکیبی از ایرپادز 3 و Beats Studio Buds به حساب بیاوریم. بیتس در این محصول از باله‌های سیلیکونی استفاده کرده است تا ایربادها کاملا داخل گوش کاربران قرار بگیرند و با تکان خوردن از گوش بیرون نیایند. از سمت دیگر، این باله‌ها ممکن است برای برخی کاربران، به ویژه در استفاده طولانی مدت، آزاردهنده باشند. از سمت دیگر، به لطف کنترل‌های این هندزفری، شما می‌توانید بدون نیاز به گوشی، پخش موسیقی را کنترل کرده و حالت‌های مختلف مانند حذف نویز و حالت شفاف را فعال کنید. هندزفری Beats Fit Pro از صدای فراگیر نیز پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن، در صورتی که سرتان را بچرخانید، جهت پخش موسیقی تغییری نمی‌کند و از یک جهت پخش خواهد شد. این ویژگی می‌تواند حس و حال حضور در یک کنسرت موسیقی را برای شما به همراه داشته باشد.

۲. هندزفری بدون سیم 1More Fit Open S50

هدفون برای دویدن

1More Fit Open S50
حذف نویز فعالدارد
عمر باتری۱۱ ساعت
عمر باتری با کیس۳۸ ساعت
گواهی IPIPX7
قیمتحدود ۴ میلیون تومان
  • نقاط قوت: به راحتی از گوش بیرون نمی‌آید، راحتی، گواهی IPX7
  • نقاط ضعف: صدا بلندی زیادی ندارد، حذف نویز عملکرد نسبتا ضعیفی دارد

هندزفری 1More Fit Open S50 یک مدل بلوتوثی دیگر به حساب می‌آید که نسبت به رقبا یک برتری دارد و آن هم طراحی Open آن است که سبب می‌شود هنگام دویدن، صدای اطراف را بشنوید. از سمت دیگر، به لطف طراحی متفاوت این هندزفری، ایربادها به راحتی داخل کانال گوش شما قرار گرفته و با انجام فعالیت‌های ورزشی بیرون نمی‌آیند. نقطه قوت دیگری که هندزفری 1More Fit Open S50 ارائه می‌کند، بهره‌مندی از گواهی IPX7 است که سبب می‌شود بتوانید از آن‌ها زیر بارش باران هم استفاده کنید. از سمت دیگر، شارژدهی این محصول نیز قابل قبول است و با یک بار شارژ می‌توانید تا ۱۱ ساعت از آن استفاده کنید؛ با این همه، قابلیت حذف نویز آن عملکرد خوبی ندارد و بلندی صدا نیز به اندازه رقبا نیست.

۳. هدفون Beats Solo 4

هدفون برای دویدن

Beats Solo 4
حذف نویز فعالندارد
عمر باتری۵۰ ساعت
عمر باتری با کیس
گواهی IPندارد
قیمتحدود ۱۱ میلیون تومان
  • نقاط قوت: کیفیت صدا مثال‌زدنی، شارژدهی طولانی، راحتی
  • نقاط ضعف: وزن بیشتر از مدل‌های بلوتوثی، فاقد گواهی IP است

اگر ترجیح می‌دهید از یک هدفون برای دویدن استفاده کنید، Beats Solo 4 می‌تواند انتخاب عالی به حساب بیاید. نقطه قوت اصلی این هدفون، راحتی زیاد و محکم بودن آن در هنگام قرار گرفتن روی سر است که سبب می‌شود بتوانید برای مدت طولانی و انجام فعالیت‌های ورزشی مختلف، از آن استفاده کنید. البته که هدفون‌های دور گوشی نسبت به مدل‌های داخل گوشی راحتی کمتری دارند و عموما برای انجام فعالیت‌های ورزشی طولانی مناسب نیستند. از سمت دیگر، هدفون بیتس سولو ۴ فاقد گواهی IP است اما به گفته بیتس، شما می‌توانید از آن برای ورزش کردن استفاده کنید. نقطه قوت اصلی این محصول، کیفیت صدای بسیار عالی آن، در کنار شارژدهی طولانی و همچنین امکان اتصال به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است.

۴. هندزفری گردنی ورزشی Beats Flex Wireless

هندزفری بی سیم برای ورزش

Beats Flex Wireless
حذف نویز فعالندارد
عمر باتری۱۲ ساعت
عمر باتری با کیس
گواهی IPندارد
قیمتحدود ۳ میلیون تومان
  • نقاط قوت: راحتی، از گوش بیرون نمی‌افتد، کیفیت ساخت خوب
  • نقاط ضعف: فاقد گواهی IP است

در صورتی که به دنبال بهترین هندزفری گردنی برای ورزش هستید و نمی‌خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید، هندزفری Beats Flex Wireless با توجه به تعادل مناسبی که میان قیمت و عملکرد دارد، می‌تواند گزینه مناسبی به حساب بیاید. این محصول کیفیت ساخت بالایی دارد و به لطف طراحی ارگونومیک گوشی‌های آن، می‌توانید برای مدت طولانی در هنگام ورزش کردن از آن استفاده کنید. البته، برخلاف برخی رقبا، گوشی‌ها فاقد باله هستند و بسته به نوع ورزش و اندازه گوش شما، ممکن است از گوش خارج شوند. از سمت دیگر، این محصول فاقد گواهی IP است که یک نقطه ضعف مهم برای آن به شمار می‌آید.

۵. سامسونگ گلکسی بادز FE

بهترین ایرپاد ورزشی

Samsung Galaxy Buds FE
حذف نویز فعالدارد
عمر باتری۶ ساعت
عمر باتری با کیس۲۱ ساعت
گواهی IPIPX2
قیمتحدود ۳ میلیون تومان
  • نقاط قوت: عملکرد عالی در حذف نویز، به راحتی از گوش بیرون نمی‌آید، نشتی صدا کم، گواهی IPX2
  • نقاط ضعف:

در بین مدل‌های اقتصادی، یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید هندزفری بی سیم برای ورزش، گلکسی بادز FE است. مهمترین نقطه قوت این هندزفری، کیفیت صدای بسیار عالی آن است که از تنظیم مناسبی برای گوش دادن به تمامی سبک‌های موسیقی برخوردار است. از سمت دیگر، این هندزفری در استفاده طولانی مدت گوش شما را آزار نمی‌دهد و با توجه به بهره‌مندی از باله‌های سیلیکونی، با تکان دادن سر یا انجام فعالیت‌های ورزشی نیز از گوش شما بیرون نمی‌آید. همچنین، به لطف بهره‌مندی از شارژدهی حدود 6 ساعته، شما می‌توانید با یک بار شارژ برای مدت طولانی در هنگام ورزش کردن از آن‌ استفاده کنید. قابلیت بعدی که برای ورزش مناسب است، بهره‌مندی از گواهی IPX2 است که از آن در برابر بارش سبک باران و پاشش قطرات آب، محافظت خواهد کرد.

۶. هندزفری بلوتوث ورزشی بیتس مدل Powerbeats Pro

best sport headphones / هندزفری بلوتوث ورزشی

Beats Flex Wireless
حذف نویز فعالندارد
عمر باتری۹ ساعت
عمر باتری با کیس۲۴ ساعت
گواهی IPIPX4
قیمتحدود ۱۲ میلیون تومان
  • نقاط قوت: عمر باتری بالا، صدای متعادل، راحتی، مناسب برای دویدن و تحرک
  • نقاط ضعف: محفظه شارژ بزرگ

اگر طراحی ایرپادهای اپل مورد پسند شما نیست، این شرکت هندزفری Powerbeats Pro را پیشنهاد می‌دهد که بسیاری آن را بهترین هندزفری بلوتوث ورزشی موجود در بازار می‌دانند. این هندزفری که در برابر آب و تعریق مقاوم است، از تراشه H1 همانند ایرپاد پرو استفاده می‌کند و با محصولات اپل کاملاً سازگار است. کنترل‌های موجود بر روی هر دو گوشی به شما امکان می‌دهند تا بلندی صدا را تنظیم کنید، ترک‌های موسیقی را مدیریت کنید یا از دستیار صوتی اپل بهره ببرید.

در زمینه کیفیت صدا، Powerbeats Pro صدایی متعادل ارائه می‌دهد و همانند دیگر محصولات بیتس، بیس غالبی ندارد. با توجه به عمر باتری بالا، این مدل گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال هندزفری ورزشی برای استفاده‌های طولانی مدت هستند. همچنین، تنوع رنگی آن با گزینه‌هایی مانند آبی، قرمز و زرد، جذابیت خاصی به این هندزفری بخشیده است.

کلام آخر

مدل‌های بالا چند نمونه از بهترین هندزفری ورزشی موجود در بازار بودند که با خرید آن‌ها می‌توانید از ورزش و تمرینات خود لذت بیشتری ببرید. از نظر شما بهترین هندزفری دور گردنی بازار کدام مدل است؟ بهترین مارک هندزفری دور گردنی کدام است؟ اگر تجربه استفاده از هر کدام از آن‌ها را دارید یا اگر سایر مدل‌ها را پیشنهاد می‌دهید حتما در بخش نظرات، دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402