پورشه پانامرا از ابتدای ظهورش یکی از بهترین خودروهای سدان اسپرت بازار بوده است. ولی طراحی ظاهری عجیب و استیل غیر عادی آن مانع از مقبولیت فراگیرش در میان هوادارن و ماشینبازها شد.
منظور از استیل غیرعادی هم قسمت پشتی برآمده آن است که ارتفاعش آنقدر هست که آن را جزو کوپههای اسپرت قرار ندهیم و از طرفی کوتاهتر از آن است که آن را یک خودرو کراس اُور بنامیم. ظاهر نامتجانس پانامرا شاید به خاطر آن باشد که همه پورشهها باید ظاهری پورشهوار داشته باشند. به زبان دیگر همه خودروهای این کمپانی باید در نگاه اول بیننده را به یاد پورشه بیاندازند. این بدین معناست که همه خودروها باید ظاهری نزدیک به ۹۱۱ معروف داشته باشند. میتوان گفت این هم یک امتیاز است و هم یک محدودیت.
شناسایی سریع یک خودرو برای کمپانیهای حکم طلا را دارد. اگرچه، برای پورشه نیاز به تطابق منجر به ظاهر عجیب خودروها شده، برای مثال اس یو وی کایِن (Cayenne) که مجریان سابق برنامه تاپ گیر آن را پورشهای توصیف کردند که دنده عقب به زیر سایبانی وارد شده و آنجا گیر افتاده است.
اولین نسل از پانامرا به جز ظاهر به طور کلی به عنوان یکی از بهترین خودروها از حیث عملکرد شناخته شده که قیمتی منطقی دارد. آخرین خودروی تست شده پانامرا جیتیاس نسل اول کابینی لوکس، فرمانپذیری دقیق و موتور وی ۸ بسیار قدرتمندش را به رخ کشید.
در نوامبر سال ۲۰۱۶ مجله بیزنس اینسایدر (Business Insider) اولین مجله خبری بود که پانامرا نسل دوم یعنی پانامرا توربو را در شهر نیویورک تست کرد. اخیراً پورشه پانامرا توربوی دیگری را به این مجله تحویل داد تا نگاهی دقیقتر به آن بیاندازند و این سدان لوکس توانمند را به ورطه آزمایش بیاورند.
قیمت پورشه پانامرا توربوی جدید از ۱۵۰۰۰۰ دلار شروع میشود در حالی که با افزودن همه گزینهها اضافی و سفارشی دیگر به ۱۸۰۰۰۰ دلار نیز میرسد. پانارمای اصلی بدون همه اضافات قیمتی ۸۵۰۰۰ دلاری دارد.
