Bitpro Nexus Bitpro Nexus Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

معرفی برترین تبلت‌های گیمینگ بازار [آپدیت ۱۴۰۳]

بهترین تبلت های گیمینگ / بهترین تبلت برای بازی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر بخواهید هرجا که هستید به راحتی بازی کنید، تنها انتخاب شما خرید بهترین تبلت گیمینگ است. با ما همراه باشید تا با چند تبلت مناسب برای بازی آشنا شویم.

تبلت‌ها یکی از ابزارهای پرطرفدار برای گیمینگ به حساب می‌آیند؛ زیرا به لطف بهره‌مندی از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر نسبت به گوشی‌های هوشمند و همچنین سخت‌افزار قدرتمند، لذت بیشتری از اجرای بازی‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این دستگاه‌ها علاوه بر گیمینگ، قابلیت‌های چندرسانه‌ای و کاربردهای روزمره نیز دارند که آن‌ها را به گزینه‌های جذابی برای کاربران تبدیل کرده است؛ از همین رو، در این مطلب به معرفی بهترین تبلت‌های Gaming موجود در بازار می‌پردازیم. این تبلت‌ها با پردازنده‌های قدرتمند و نمایشگرهای با کیفیت خود، انتخابی مناسب برای گیمینگ هستند. پس اگر به دنبال تبلتی برای بازی کردن هستید، این فهرست پلازا می‌تواند به شما در انتخاب یک مدل مناسب، کمک کند.

فهرست مطالب

بهترین تبلت‌های گیمینگ

تبلت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند به خوبی در نقش یک تبلت برای بازی حاضر شده و نیاز کاربر را در اجرای بازی‌های جدید و پیشرفته به خوبی برطرف سازند. در ادامه لیست بهترین تبلت ها برای گیم را ارائه خواهیم کرد و هرکدام از تبلت‌ها را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم.

۱. تبلت اپل iPad Pro 11 (2024)

تبلت گیمینگ

Apple iPad Pro 11 (2024)
تراشهاپل M4
نمایشگر۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۴۲۰x۱۶۶۸ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
سیستم‌عاملiPadOS 17.5.1
رم و حافظه۸/۱۶ گیگابایت رم | ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت یا ۱/۲ ترابایت حافظه
قیمتاز ۵۶ میلیون تومان
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۸۶۰۰
  • نقاط قوت: کیفیت ساخت بالا، نمایشگر اولد با روشنایی زیاد، شارژدهی عالی، بلندگوهای باکیفیت، تراشه قدرتمند
  • نقاط ضعف: دوربین ضعیف، فاقد گواهی IP است

اولین گزینه‌ای که برای خرید تبلت گیمینگ می‌توانید مدنظر داشته باشید، آیپد پرو ۲۰۲۴ است که با تراشه قدرتمند M4 و چهار بلندگوی باکیفیت همراه شده است. این محصول از حداکثر ۲ ترابایت حافظه داخلی نیز بهره می‌برد و مهمتر از همه، دارای یک نمایشگر mini-LED است که روشنایی و کنتراست مثال‌زدنی دارد. صفحه نمایش تبلت آیپد پرو ۲۰۲۴ از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند و از همین رو می‌تواند عملکرد بسیار عالی در گیمینگ داشته باشد. با مشخصاتی که تبلت پرچم‌دار اپل دارد، می‌توانید تمامی بازی‌ها را با بهترین کیفیت و بالاترین فریم‌ریت در آن تجربه کنید. همچنین، آیپد پرو یک مدل ۱۳ اینچی نیز دارد که با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد ولی در عوض یک نمایشگر بزرگ‌تر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

۲. سامسونگ گلکسی تب S10 اولترا؛ از بهترین تبلت‌های گیمینگ با نمایشگر بزرگ

بهترین تبلت گیمینگ

Samsung Galaxy Tab S10 Ultra
تراشهدایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس
نمایشگر۱۴.۶ اینچی با رزولوشن ۲۹۶۰x۱۸۴۸ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
سیستم‌عاملاندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1
رم و حافظه۱۲/۱۶ گیگابایت رم | ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه
قیمتاز ۱۲۰۰ یورو
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۴۵۸۴
  • نقاط قوت: تراشه قدرتمندتر از قبل، نمایشگر باکیفیت، گواهی IP68، وزن نسبتا مناسب
  • نقاط ضعف: قیمت بالا، نمایشگر بیش از حد بزرگ است

تبلت گلکسی تب S10 اولترا به عنوان جدیدترین تبلت سامسونگ، به تازگی معرفی شده است و به زودی به بازار ایران نیز قدم خواهد گذاشت. این محصول را می‌توانیم بهترین تبلتی که سامسونگ تاکنون ساخته است، به حساب بیاوریم. کره‌ای‌ها برای اولین بار در تبلت‌های اولترا خود از تراشه مدیاتک استفاده کرده‌اند و گلکسی تب S10 اولترا نیز به لطف بهره‌مندی از دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس، نسبت به مدل قبلی خود تا ۲۸ درصد عملکرد سریع‌تری در پردازش‌های گرافیکی دارد؛ از همین رو، بهترین تبلت اندرویدی برای تجربه بازی‌ها است. از سمت دیگر، نمایشگر ۱۴.۶ اینچی نیز می‌تواند تجربه فراموش‌نشدنی از گیمینگ در اختیار شما قرار دهد، هرچند که ابعاد آن ممکن است برای بسیاری از بازی‌ها بیش از اندازه بزرگ باشد.

۳. تبلت اپل iPad Air (2024)

تبلت گیمینگ

Apple iPad Air (2024)
تراشهاپل M2
نمایشگر۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۳۶۰x۱۶۴۰ پیکسل

۱۳ اینچی با رزولوشن ۲۷۳۲x۲۰۴۸ پیکسل

سیستم‌عاملiPadOS 17.4
رم و حافظه۸ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه
قیمتاز ۴۰ میلیون تومان
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۵۹۹۸
  • نقاط قوت: عملکرد عالی، نمایشگر باکیفیت، دوربین‌های بسیار خوب، پشتیبانی از قلم اپل
  • نقاط ضعف: نمایشگر ۶۰ هرتز

در بازه قیمتی ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان، بهترین تبلت برای بازی آیپد ایر ۲۰۲۴ است. این محصول با تراشه اپل M2 عرضه شده است و عملکرد بسیار عالی در اجرای بازی‌ها دارد و می‌تواند تجربه مناسبی از گیمینگ ارائه کند. البته، در صورتی که رفرش‌ریت بالا برای شما در اولویت نباشد؛ چراکه نمایشگر آیپد ایر ۲۰۲۴ تنها از رفرش‌ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و از همین رو، برای بازی‌های آنلاین و رقابتی ایده‌آل نیست. از سمت دیگر، می‌توان نمایشگر باکیفیت، دوربین‌های خوب و شارژدهی طولانی را از دیگر نقاط قوت این تبلت به حساب آورد. با این حال، اگر رفرش‌ریت برایتان مهم است، با پرداخت هزینه کمی بیشتر می‌توانید آیپد پرو ۱۱ اینچی مدل ۲۰۲۲ را نیز خریداری کنید که مانند این تبلت، از تراشه M2 بهره می‌برد اما نمایشگر آن ۱۲۰ هرتزی است.

۴. تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 پلاس

بهترین تبلت گیمینگ

+Samsung Galaxy Tab S9
تراشهاسنپدراگون ۸ نسل ۲
نمایشگر۱۲.۴ اینچی با رزولوشن ۲۸۰۰x۱۷۵۲ پیکسل
سیستم‌عاملاندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5.1
رم و حافظه۱۲ گیگابایت رم | ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت
قیمتاز ۴۵ میلیون تومان
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۳۷۳۳
  • نقاط قوت: نمایشگر اولد، بلندگوهای باکیفیت، عملکرد روان و سریع، شارژدهی طولانی
  • نقاط ضعف: دوربین معمولی

گزینه بعدی در بین تبلت‌های اندرویدی که می‌تواند برای گیمینگ انتخاب مناسبی باشد، گلکسی تب S9 پلاس است. البته اکنون گلکسی تب S10 پلاس جایگزین آن شده است اما از آنجایی که مدل جدیدتر هنوز وارد بازار نشده است، گلکسی تب S9 پلاس با توجه به قیمت کمتری که خواهد داشت، انتخاب بهتری است. این محصول از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد و با یک نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی همراه شده است؛ از همین رو، می‌تواند تجربه لذت‌بخشی از اجرای بازی‌ها در اختیار شما قرار دهد. همچنین، در بخش شارژدهی نیز حرف‌های زیادی برای زدن دارد و می‌تواند با یک بار شارژ، تا یک روز کامل در صورت استفاده سبک دوام بیاورد؛ به خصوص اگر استفاده شما گیمینگ باشد که در این صورت با یک بار شارژ تا حدود ۸ ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید.

۵. تبلت اپل آیپد ایر (۲۰۲۲)

برترین تبلت گیمینگ / تبلت های مخصوص بازی

Apple iPad Air (2022)
تراشهاپل M1
نمایشگر۱۰.۹ اینچی با رزولوشن ۲۳۶۰x۱۶۴۰ پیکسل
سیستم‌عاملiPadOS 15.4
رم و حافظه۸ گیگابایت رم | ۶۴/۲۵۶ گیگابایت
قیمتاز ۳۳ میلیون تومان
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۴۷۶۱
  • نقاط قوت: وزن سبک، پردازنده قدرتمند M1، نمایشگر بزرگ‌تر نسبت به نسل قبل
  • نقاط ضعف: حافظه اندک در کانفیگ پایه، نمایشگر ۶۰ هرتز

آیپد ایر ۲۰۲۲ با توجه به قیمت مناسب (به‌نسبت سایر محصولات اپل) و پردازنده قدرمند M1 و همچنین طراحی مدرنی که دارد، تقریبا هرآنچه از یک تبلت میان‌رده انتظار داشته باشید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این نسخه که نسل پنجم آیپد ایر است، علاوه بر پردازنده قدرتمند M1، با یک نمایشگر زیبا و ۱۰.۹ اینچی رتینا همراه شده که هنگام گیمینگ و تماشای فیلم و سریال، می‌تواند لذت دوچندانی به‌شما بدهد. مخصوصا از آنجایی که دیگر خبری از دکمه خانه نیست و نمایشگر فضای بیشتری ارائه می‌کند. از این گذشته با توجه به سازگاری این نسخه با کیبورد و ترک‌پد اپل، درست مثل آیپد پرو می‌توانید از آن استفاده‌های دیگری هم داشته باشید.

۶. تبلت شیائومی پد 6S پرو ۱۲.۴

تبلت گیمینگ

Xiaomi Pad 6S Pro 12.4
تراشهاسنپدراگون ۸ نسل ۲
نمایشگر۱۲.۴ اینچی با رزولوشن ۳۰۴۸x۲۰۳۲ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز
سیستم‌عاملاندروید ۱۴ با رابط کاربری HyperOS
رم و حافظه۸/۱۲/۱۶ گیگابایت رم | ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت
قیمتاز ۳۳ میلیون تومان
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۲۹۷۰
  • نقاط قوت: نمایشگر اولد با روشنایی و رفرش‌ریت بالا، شارژدهی خوب، سرعت شارژ سریع، عملکرد عالی
  • نقاط ضعف: فاقد گواهی IP است

گزینه بعدی که در این فهرست آن را پیشنهاد می‌دهیم، تبلت شیائومی پد 6S پرو است که به عنوان پرچم‌دار این برند در اوایل سال 2024 معرفی و وارد بازار شد. این تبلت از یک نمایشگر اولد، تراشه قدرتمند، بلندگوهای باکیفیت و سرعت شارژ سریع بهره می‌برد و برای گیمینگ، یک انتخاب ایده‌آل است. البته در این بازه قیمتی، آیپد ایر ۲۰۲۲ به لطف تراشه قدرتمندتری که دارد، گزینه بهتری است اما اگر به دنبال یک تبلت اندرویدی برای گیمینگ هستید، شیائومی پد 6S پرو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. به خصوص با توجه به این موضوع که در این بازه قیمتی، کمتر می‌توانید یک تبلت ۱۲.۴ اینچی با تراشه قدرتمند را پیدا کنید.

۷. اپل آیپد مینی مدل ۲۰۲۱

Apple iPad mini (2021)
تراشهاپل A15
نمایشگر۸.۳ اینچی با رزولوشن ۲۲۶۶x۱۴۸۸
سیستم‌عاملiPadOS 15
رم و حافظه۴ گیگابایت رم | ۶۴/۲۵۶ گیگابایت
قیمتاز ۲۷ میلیون تومان
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۲۷۵۲
  • نقاط قوت: وزن کم، قابلیت حمل و نقل آسان، پردازنده قدرتمند
  • نقاط ضعف: نمایشگر فقط کمی از یک گوشی بزرگ‌تر است

اگر به دنبال تبلت مخصوص بازی با اندازه کوچک هستید، آیپد مینی ۲۰۲۱ می‌تواند بهترین تبلت گیمینگ برای شما باشد. کوچک اما قدرتمند بطوری که می‌تواند جدیدترین بازی‌ها را به روانی یک فیلم برای شما اجرا کند. مهمتر اینکه در این سایز و اندازه هیچ تبلت دیگری در بازار نیست که بتواند با آن رقابت کند. شما تمام قدرت و امکانات آیپد را در یک اندازه کوچک و البته با قیمت بالا دریافت می‌کنید. از پردازنده قدرتمند A15 گرفته تا پشتیبانی از قلم نسل اول اپل. همچنین، با توجه به ابعاد نمایشگر، این تبلت می‌تواند بهترین انتخاب برای بازی‌های رقابتی آنلاین مانند پابجی به حساب بیاید اما برای بازی‌های استراتژی بهتر است به سراغ تبلت‌های بزرگ‌تر بروید.

۷. شیائومی پد ۶ پرو

بهترین تبلت گیمینگ

Xiaomi Pad 6 Pro
تراشهاسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱
نمایشگر۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰x۱۸۰۰ رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز
سیستم‌عاملاندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14
رم و حافظه۸/۱۲ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت
قیمتاز ۳۰ میلیون تومان
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۲۷۶۱
  • نقاط قوت: تراشه قدرتمند و پرچم‌دار، قیمت مناسب، نمایشگر ۱۴۴ هرتزی
  • نقاط ضعف: رابط کاربری MIUI برای تبلت جای کار دارد

در این بازه قیمتی، یکی از بهترین تبلت های گیمینگ در ایران، شیائومی پد ۶ پرو است. تبلت پرچم‌دار شیائومی که امکانات قابل توجهی را در مقایسه با رقبا با قیمت کمتر در اختیارتان قرار می‌دهد؛ چراکه این تبلت از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد و از لحاظ عملکرد یکی از برترین گزینه‌ها در میان تبلت‌های اندرویدی است.

نمایشگر آن یک پنل ۱۱ اینچی IPS است که با وجود این که اولد نیست اما کیفیت بسیار عالی دارد و مهمتر از همه از رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که بیشتر از همه برای گیمرها اهمیت دارد. از طرف دیگر شیائومی آن را در پیکربندی‌های متنوعی با حداکثر ۱۲ و ۵۱۲ گیگابایت رم و حافظه عرضه کرده است.

۸. اپل آیپد ۲۰۲۲

تبلت گیمینگ

Apple iPad (2022)
تراشهاپل A14
نمایشگر۱۰.۹ اینچی با رزولوشن ۲۳۶۰x۱۶۴۰
سیستم‌عاملiPadOS 16.1
رم و حافظه۴ گیگابایت رم | ۶۴/۲۵۶ گیگابایت
قیمتاز ۲۱ میلیون تومان
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۲۲۳۰
  • نقاط قوت: طراحی جدید، درگاه USB-C، عملکرد بسیار عالی، بلندگوهای بهتر از قبل
  • نقاط ضعف: قیمت بالاتر از مدل قبلی، فاقد فیس آیدی است

اپل آیپد مدل ۲۰۲۲ ارزان‌ترین آیپد از سوی اپل است که می‌توانید خریداری کنید. تبلتی که با پردازنده قدرتمند A14 همراه شده است و در این بازه قیمتی قدرتمندترین گزینه به‌حساب می‌آید. این تراشه به‌راحتی قادر به اجرای تمامی بازی‌های موجود در اپ‌استور است و به‌لطف نمایشگر بزرگ و با کیفیت خود و همچنین بلندگوهای استریو قدرتمندی که دارد، می‌تواند یک انتخاب عالی برای گیمرها در این بازه قیمتی باشد. البته که نمایشگر آن از رفرش‌ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و این موضوع می‌تواند برای برخی گیمرها ناخوشایند باشد. با این حال، از نظر عملکرد نمی‌توانید گزینه بهتری در این بازه قیمتی پیدا کنید.

۹. شیائومی پد ۶

بهترین تبلت های گیمینگ

Xiaomi Pad 6
تراشهاسنپدراگون ۸۷۰
نمایشگر۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰x۱۸۰۰ و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز
سیستم‌عاملاندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14
رم و حافظه۶/۸ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
قیمتاز ۱۷ میلیون تومان
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۱۱۴۷
  • نقاط قوت: بدنه آلومینیومی، نمایشگر با کیفیت، بلندگوهای ۴ گانه، عملکرد بسیار خوب، دوربین اصلی بسیار خوب، شارژدهی طولانی
  • نقاط ضعف: فاقد حسگر اثرانگشت است، از اسلات کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند

شیائومی پد ۶ حدود ۱۷ میلیون تومان قیمت دارد و یکی از ارزشمندترین تبلت های ۹۰ اف پی اس به‌حساب می‌آید. نسبت به نسل قبلی این مدل دارای بدنه آلومینیومی است و گذشته از پردازنده قدرتمندتر، نمایشگر آن نیز ارتقا پیدا کرده و ظرفیت باتری نیز بیشتر شده است. تبلت شیائومی پد ۶ به‌لطف تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ خود، قادر به اجرای تمامی بازی‌ها از جمله کلش به بهترین شکل و با کیفیت بالا است و در کنار آن با توجه به بهره‌مندی از رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز و نمایشگر دالبی ویژن خود و همچنین بلندگوهای ۴ گانه، می‌تواند تجربه بسیار عالی از گیمینگ در اختیارتان قرار دهد. از جمله دیگر نقاط قوت آن باید به دوربین بسیار خوب، شارژدهی طولانی، سرعت شارژ بالا و البته قیمت بسیار خوب اشاره کنیم.

۱۰. اپل آیپد ۱۰.۲ اینچی مدل ۲۰۲۱

اپل iPad 10.2 (2021) - تبلت مخصوص بازی های سنگین

Apple iPad 10.2 (2021)
تراشهاپل A13
نمایشگر۱۰.۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰x۱۶۲۰
سیستم‌عاملiPadOS 15
رم و حافظه۳ گیگابایت رم | ۶۴/۲۵۶ گیگابایت
قیمتاز ۱۵ میلیون تومان
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۱۹۶۱
  • نقاط قوت: قیمت مناسب، نمایشگر با کیفیت بسیار عالی
  • نقاط ضعف: طراحی قدیمی، حافظه اندک

با وجود اینکه برترین تبلت گیمینگ موجود در بازار آیپد پرو است، اما برای تجربه یک تبلت اپل لازم نیست حدود ۵۰ میلیون تومان خرج کنید. آیپد ۱۰.۲ که تبلت میان‌رده اپل است در بازه قیمتی که قرار دارد جزو بهترین‌هاست. مدل‌ جدیدتر این تبلت که سال ۲۰۲۲ معرفی شد البته ارزش خرید بالاتری دارد و چندین میلیون تومان هم گران‌تر است اما مدل قبلی یعنی نسل نهم آن هم که در سال ۲۰۲۱ عرضه شده، هنوز هم یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند عملکرد بسیار خوبی در اختیارتان قرار دهد.

به لطف پردازنده A13 این تبلت می‌تواند تقریبا تمام بازی‌ها را بدون مشکل اجرا کند و در کنار آن نمایشگر ۱۰.۲ اینچی رتینا اپل هم مثل همیشه کیفیت مثال‌زدنی در اختیار شما قرار می‌دهد. البته حافظه و دوربین سلفی آن تعریفی ندارند اما در عوض تبلت از قلم اپل پشتیبانی می‌کند که برای بسیاری از کاربران ویژگی مهمی است.

۱۱. شیائومی پوکو پد

بهترین تبلت گیمینگ

Xiaomi Poco Pad
تراشهاسنپدراگون 7s نسل ۲
نمایشگر۱۲.۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰x۱۶۰۰ با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
سیستم‌عاملاندروید ۱۴ با رابط کاربری HyperOS
رم و حافظه۸ گیگابایت رم | ۲۵۶ گیگابایت
قیمتاز ۱۴ میلیون تومان
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۷۹۳
  • نقاط قوت: نمایشگر ۱۲۰ هرتز، عملکرد بسیار خوب، طراحی زیبا، شارژدهی طولانی، پشتیبانی از کارت حافظه
  • نقاط ضعف:

اگر به‌دنبال بهترین تبلت برای بازی کودکان باشید، می‌توانید حتی در بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان گزینه‌های قابل توجهی پیدا کنید. اما پوکو پد با توجه به قیمتش بیشترین ارزش خرید را دارد. نمایشگر یکی از بزرگترین نقاط قوت آن است. پنل با کیفیتی که از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند که در این بازه قیمتی غنیمت به‌حساب می‌آید. شارژدهی نیز در حد بسیار عالی است و حتی بلندگوها نیز بلندی صدای خوبی دارند. همچنین بدنه فلزی تبلت نیز حس و حال کار با یک تبلت گران‌قیمت و پرچم‌دار را در اختیار شما قرار می‌دهد. مهمتر از همه عملکرد است که می‌تواند برای اجرای بسیاری از بازی‌ها به‌خصوص بازی‌های سبک مخصوص کودکان کافی باشد.

۱۲. شیائومی ردمی پد SE؛ بهترین تبلت برای بازی کودکان

بهترین تبلت های گیمینگ

Xiaomi Redmi Pad SE
تراشهاسنپدراگون ۶۸۰
نمایشگر۱۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۲۰۰ با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز
سیستم‌عاملاندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14
رم و حافظه۴/۶/۸ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
قیمتاز ۹ میلیون تومان
امتیاز در بنچمارک 3DMark WE۱۲۱
  • نقاط قوت: کیفیت ساخت خوب، نمایشگر قابل قبول با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز، شارژدهی خوب، بلندگوهای استریو
  • نقاط ضعف: سرعت شارژ پایین، تراشه ضعیف

سخن پایانی

در این نوشتار به معرفی بهترین تبلت های گیمینگ پرداختیم و مشخصات و قیمت آن‌ها را در بازار ایران مورد بررسی قرار دادیم. اگر به دنبال تبلت های برتر مناسب بازی کردن هستید، فهرست بالا می‌تواند راهنما و کمک خوبی برای انتخاب باشد. از نظر شما بهترین تبلت های مخصوص بازی کدام گزینه‌ها هستند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران14 دیدگاه
avatar
.
12 آبان 1401، 20:53
پاسخ
0
6
سلام میخواستم بدونم آیپد 9 برا کالاف اوکی بدون لگ بتل و مولتی رو جواب میده ؟
avatar
اره
.
20 تیر 1402، 09:18
پاسخ
0
0
@
ازه با اخرین اف پی اس
avatar
alihypbig
.
05 شهریور 1401، 23:51
پاسخ
13
2
دوستان تبلتا معرفی شده هیچ کدوم برای گیمینگ پیشنهاد نمیشه چون هیچ کدوم 120 هرتز و فول اچی واقعی نیستن سخت افزاراشون اصلا قوی نیست در ثانی فن هم ندارن و ثالثا برق مستقیم هم ندارن بعد یه مدت اگه طولانی مدت استفاده کنید تبلت میترکه همون ایپد پرو داغون ترینه فقط تبلیغات کاذب توشه
avatar
Rengoko san
.
04 خرداد 1401، 09:58
پاسخ
0
4
سلام میخواستم بدونم تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو برای کالاف و پابجی و امانگ آس مناسبه؟ لطفا جواب بدید
avatar
اعظم شعبانی
.
04 خرداد 1401، 15:51
پاسخ
0
0
@Rengoko san
بله این تبلت مناسبی هست
avatar
محمد آرمانیان اصل ...
.
18 آبان 1400، 10:28
پاسخ
0
2
به نظر من آیپد پرو 12.9 اینچ 2021 بهترینه خودم خیلی ازش راضیم
avatar
محمد
.
07 آبان 1400، 12:30
پاسخ
2
2
به نظر من ایپدی برای گیم خوبه که بدون هیچ لگی باشه و سرعت خیلی بالایی داشته باشه چیزی که خیلی از گیمر ها و......... بهش احتیاج دارن و البته سخت افزار و دوام هم مهم هست خیلی ممنون عالی بود
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402