دیویژن (Division) که نام کامل آن Tom Clancy’s The Division است پارسال توسط کمپانی Ubisoft منتشر شد. این بازی نقش آفرینی و اکشن تنها به صورت آنلاین انجام می شود و ساخت آن کار استودیوی موفق Massive است.
دیود پولفلت (David Polfeldt) بازی از استودیوی Massive در مصاحبه ای با سایت IGN گفت: « بازی فضای بسیار زیادی برای ادامه کار دارد». پولفلت حرفی از زمان و نحوه ی ساخت نسخه ی بعدی نزد اما گفت ادامه ی کار پروژه با آنلاین نگه داشتن The Division و اضافه شدن بازی های دیگر صورت خواهد گرفت.
پولفلت به گزارشگر IGN گفت:
به نظر من Division برند بسیار فوق العاده است است و داستان های بالقوه ی فراوانی در خود دارد. کارهای فراوانی هست که فرصت انجام آ نها را پیدا نکرده ایم و به نظر من برند Division جذابیت خاصی دارد.
وی در این مصاحبه از افزایش غیرمنتظره ی تعداد بازیکنان پس از انتشار هر پچ گفت:
مدت ها پیش ما تصویر می کردیم که حالا Division جامعه ی کوچکی از بازیکنان خواهد داشت زیرا فکر می کردیم این بازی هم مانند بسیاری از پروژه های نقش آفرینی دیگر به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد. اما در عمل، از پچ 1.4 به بعد جامعه ی بازیکنان Division بسیار بزرگ تر شد.