جذب مشتری در بازار گجتهای پوشیدنی از جمله کارهای چالش برانگیزی است که آدیداس هم مثل شرکتهای دیگر ورزشی دچار آن شده است. همین مسئله باعث شد که این برند مشهور بسیاری از شعبه های گجت های پوشیدنی خود را ببندد. از همان ابتدا نظر آدیداس این بود که تجربه لذتبخشی از گجت های پوشیدنی برای مشتریان خود فراهم کند. در همین راستا این شرکت در جایی اظهار داشت: «هدف ما ایده گجت های پوشیدنی و جذب مشتری در بازار مستعد امروزی است که برای این هدف رویکرد خودمان را تغییر دادیم و به سمت فناوری دیجیتال رفتیم تا ورزشهای دیجیتالی رونق پیدا کند.»
این غول دنیای گجتهای پوشیدنی تعطیلی شعب گجتهای خود را تایید کرده و اعلام نمود که می خواهد اکوسیستم اپلیکیشن آن را یکپارچه سازی کند. در حال حاضر این شرکت تمرکز خود را روی به روز رسانی اپلیکیشن برند خود و راه اندازی سیستم جدید گذاشته است. این شرکت افزود: سعی ما بر اینست که در تمام تجارت خود سیستم دیجیتالی را جای دهیم و این فرایند را به صورت منسجم تری دنبال کنیم.
رسیدن به این هدف مدتی آرزوی آدیداس بود. اواخر سال گذشته اعلام شد که آدیداس قرار است از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کند. همچنین امسال از گجتهای پوشیدنی دیگری هم رونمایی شد.
طراحی گجتهای پوشیدنی ترفند جدید آدیداس است که می تواند مشتریان خود را با ورود این محصولات به بازار شگفت زده کند.