سئو (SEO) در سال 2018 در پی بهینهسازی جستوجوی صوتی بوده و قصد دارد گام های نوینی در این راستا بردارد.
وقتی موتورهای جستجو جزییات و ظرافتهای جستوجو را بهینه سازی می کنند، کاربران بهتر و راحت تر می توانند در بدست آوردن آنچه که به دنبال آن هستند، موفق باشند. این روزها هم بازار جستجوی صوتی گرم تر شده و موتورهای جستجو سعی دارند در این حوزه نیز موفق عمل کنند.
تلاش آنها بر این است که در واقع بتوانند کاری کنند که کاربران راحت تر و بهینه شده تر جستجو نمایند و کاربران را راضی تر نگه دارند.
جان مولر، تحلیلگر وب در شرکت گوگل، به تازگی در پی یافتن دلایل گرایش وب مسترها به موتور جستجوی گوگل بوده و هم چنین بهینه سازی درخواست های جستجوی صوتی یکی از مواردی است که وی مورد توجه قرار داده است.
وی مدتی است در مورد نتایج جستجوی صوتی در گوگل تحقیق می کند.
قطعا شما هم شنیده اید که برخی به دنبال جستوجوی صوتی در موتورهای جستوجو هستند. اما آیا می دانید این افراد تا چه اندزه موفق یا ناموفق هستند؟ آیا به راحتی به نتایج مورد نظر خود دسترسی دارند یا خیر؟ اصلا آیا یک نمونه از چنین درخواست هایی را بررسی کرده اید؟
شرکت سئو به دنبال بهینه سازی جستجوی صوتی است. خیلی از مردم معتقدند که جستجو در دسکتاپ با جستجو در گوشی موبایل نتایج متفاوتی را به کاربر ارائه می دهد.
اینکه این افراد احساس درستی دارند یا خیر ، بر عهده تیم تحقیقاتی مولر است تا آنرا کشف کنند. بهتر است که موتورهای جستجو به گونه ای طراحی شوند که تفاوتی بین نتایج جستجوی آنها نباشد و همان چیزی را که در دسکتاپ دریافت می کنند در گوشی موبایل هم دریافت کنند. بهینهسازی جستوجوی صوتی یکی از اموری است که مورد توجه کمپانی سئو قرار دارد.
