در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بازی Iron Harvest بپردازیم. همچنین درباره گیمپلی، داستان بازی، تاریخ انتشار و سوالات پیرامون آن نیز توضیحاتی خواهیم داد. پس با پلازا همراه شوید.
بازی Iron Harvest یک بازی ویدیویی به سبک واقعی و استراتژیک است که توسط King Art Games ساخته شده و توسط Deep Silver نیز منتشر خواهد شد. این بازی همچنین برای پلتفرمهای مایکروسافت ویندوز، پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان در دسترس خواهد بود. پس اگر سیستم مورد نیاز بازی Iron Harvest را دارید و نیز به دنبال دانلود بازی Iron Harvest هستید، این مقاله از پلازا را از دست ندهید. در ویدیوی زیر نیز میتوانید تریلر جدید بازی Iron Harvest را تماشا کنید تا با فضای آن بیشتر آشنا شوید.
آنچه در ادامه میخوانید:
داستان بازی Iron Harvest
Iron Harvest یک بازی استراتژیک در زمان واقعی (RTS) است که در سالهای پس از 1920، درست پس از پایان جنگ جهانی تنظیم شده است. با ترکیب بازیهای تک نفره، چندنفره و نیز کاراکترهای حماسی و درگیری شدید در میدان جنگ، بازی Iron Harvest یک گیم کاملا کلاسیک و استراتژیک را در اختیار بازیکنان قرار میدهد.
در بازی استراتژیک Iron Harvest، رسومات سنتی با پیشرفت علمی و تکنولوژیکی رو به تغییر هستند، در حالی که اروپا هنوز در حال بهبودی از نبردهای وحشیانه جنگ جهانی است. شهرها در حال بازسازی هستند و در حومه شهرها دوره برداشت آهن آغاز شده است. کشاورزان در حال کشف بقایای ماشینهای باشکوهی هستند که در جبهههای جنگ جهانی از بین رفته بودند. در میان این هرج و مرج، تهدید جدیدی ظاهر میشود که اروپا را در معرض خطر قرار میدهد. نیروهای مخفی تمام تلاش خود را برای بیثباتسازی کل کشورها انجام میدهند و مصمم هستند تا جهان را بار دیگر به آتش کشیده و در نهایت کنترل جهان را به دست گیرند.
گیم پلی بازی Iron Harvest
در گیم پلی Iron Harvest بازیکن میتواند واحدهای متا، پیاده نظام و قهرمان را کنترل کند. این بازی قرار است بیش از بیست مأموریت و خط داستانی تکنفره را برای هر یک از سه جناح اصلی ایجاد کند. علاوه براین، بازی Iron Harvest دارای حالت چندنفره و درگیری در میدان نبرد نیز است. بیشتر واحدها دارای 1 توانایی یا بیشتر هستند که منحصر به آن واحد است. این تواناییها میتوانند همه چیز را شامل شوند؛ از حملات ویژه گرفته تا عملکردهای مختلف. در حالی که برخی از تواناییها بلافاصله پس از آموزش برای استفاده در دسترس هستند، اما برخی دیگر نیاز دارند که واحد قبل از استفاده از آنها، مهارتهای جنگی خود را افزایش دهد.
همچنین در بازی Iron Harvest، بناهای پایهای وجود دارند. در بعضی از نقشهها بازیکنان باید این بناها را از ابتدا ایجاد کنند، ولی در بعضی دیگر، باید ساختمانهای موجود را فتح کنند. به طور کلی، یک پایگاه شامل حداقل یک مرکز فرماندهی، حداکثر 2 مرکز تولید تجهیزات، یک پادگان و یک کارگاه وجود دارد. همچنین با ساخت سنگرهای زیرزمینی و استحکامات میدانی (مانند کیسههای شن، سیم خاردار و غیره) میتوان پایگاهها را ایجاد کرد.
Iron Harvest دارای سه بازی مختلف تک نفره با یک داستان جالب نیز است. در داستان بازی، بازیکنان طرفداری از جمهوری پولانیا را به روسیه و به امپراتوری ساکسونی تغییر میدهند. در هر مبارزات انتخاباتی، بازیکنان داستان یک شخصیت اصلی را دنبال میکنند که به دو قهرمان دیگر پیوستهاند. در مبارزات انتخاباتی پولانیا همچنین، بازیکنان به عنوان ارتش شورشیان و مبارزان آزادی شرکت میکنند.
تاریخ انتشار بازی Iron Harvest
برنامهریزی شده است که این بازی برای پلتفرمهای مایکروسافت ویندوز، پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان در تاریخ 1 سپتامبر سال 2020 (11 شهریور 99) منتشر شود.
اخبار، شایعات و سوالات متداول درباره بازی Iron Harvest
در زیر به بررسی چندین سوال و شایعه پیرامون این بازی خواهیم پرداخت:
آیا ابزارهای رسمی ساخت / تعدیل نقشه وجود خواهد داشت؟
این سوال بسیاری از بازیکنان است و تیم طراحی بازی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا حداقل در یک نقطه خاص، یک ابزار ویرایش نقشه داشته باشید. متأسفانه، تهیه ابزارهای تعدیل برای بازیهایی که با موتور یونیتی تولید میشوند، واقعاً آسان نیست.
چگونه می خواهند AI را هم در بازی های تک نفره و هم چندنفره ادغام کنند؟
ستون اصلی بازی A.I کاملا مستقل است و A.I. در دو سطح عمل میکند. در سطح پایین، با واحدهای منفرد، جوخهها و گروههای کوچک واحدها سرو کار دارد. در جنگ، A.I. تصمیم میگیرد مواردی مانند حمله بعدی یا تغییر پوشش در مواقع ضروری را انجام دهد. مهمتر از همه، A.I به طور استراتژیک، برنامهریزی و اجرای مانورهای بزرگتر مانند «حمله به جناح راست برای فتح ساختمان منابع» یا «تقسیم واحدها به دو گروه برای دفاع از موقعیت A» را انجام میدهد. هوش مصنوعی همچنین تولید منابع را کنترل میکند.
آیا در بازی Iron Harvest ، واحدهای دریایی وجود دارد، یا همه در سطح زمین هستند؟
خیر، هیچ واحد دریایی وجود ندارد. تنها نبرد بازی، پیاده نظام و تجهیزات غول پیکر است که در اندازههای مختلفی هستند. همچنین هیچ واحد هوایی وجود ندارد. با این حال، ممکن است چیزی مانند حملات هوایی یا توپخانه از فاصله دور وجود داشته باشد.
با توجه به امکان تخریب در بازی Iron Harvest، ممکن است در طول مسابقه به دلیل نابودی کامل همه چیز، میدان نبرد خالی از پوشش شود؟
بسیار بعید است که شما یک میدان جنگ بدون هیچگونه پوشش باقیمانده را ببینید. در طول جلسات بیشماری از تستهای طراحان بازی، هرگز شرایطی پیش نیامده که کل زمین جنگ خالی از پوشش شود. همیشه بخشهایی از ساختمانها و سایر سازهها برای مخفی شدن وجود خواهند داشت که حتی اگر آنها شکسته شوند، همچنان میتوانند به عنوان پوشش قابل استفاده باشند.
آیا آزادانه قادر خواهید بود بر روی نقشه بناهایی بسازید یا محدود به منطقهای در محدوده مرکز فرماندهی خود هستید؟
ساختمانهای بزرگی مانند مرکز فرماندهی یا کارگاه شما فقط در مناطق خاصی ساخته میشوند. البته این مناطق لزوماً در نقشه فقط به یک منطقه محدود نمیشوند. سازههای کوچکتر مانند سنگرها، مینهای زمینی و غیره را میتوان آزادانه در همه جا روی نقشه ساخت. بدیهی است که هر آنچه که مربوط به منابع باشد با حوزه منابع مرتبط است.
انعطاف پذیری واحدهای پیاده نظام استاندارد
همانطور که اخیراً نشان داده شده است، با تجهیز به سلاحهای مختلف، یک واحد پیاده نظام استاندارد میتواند بسیار انعطافپذیر و سازگار باشد. آیا چنین عملکردی برای 30 مدل مختلف از نیروهای مکانیکی دیگر بازی همانند پیاده نظام وجود دارد تا این ماشینهای مجهز به طور جداگانه به سمت هدف بروند و عملکردهای مختلفی داشته باشند؟
تیم طراحی میخواهد که هر واحد مکانیکی ویژگیهای منحصر به فرد خود را داشته باشد تا وقتی چنین واحدی به سمت بازیکنان آمد، بدانند که انتظار چه چیزی را داشته باشند. مبارزه با این نیروها کار سادهای نیست، بنابراین تغییر رفتار آنها بر اساس اسلحه یا تجهیزات انتخاب شده غیر ضروری خواهد بود.
در این مقاله به بررسی بازی Iron Harvest پرداختیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. همچنین خوشحال میشویم تا نظرات خود را درباره این بازی با ما به اشتراک بگذارید.