چندی پیش سامسونگ ویدئویی تبلیغاتی و طعنه آمیز علیه اپل منتشر کرد. در این تبلیغ یکی از کاربران گوشیهای آیفون به تصویر کشیده شده بود که طی چندین سال رفته رفته با درک برتریهای محصولات سامسونگ نسبت به اپل، نهایتاً گوشی آیفون خود را کنار گذاشته و به سمت گلکسی نوت 8 گرایش پیدا میکند. حالا موتورولا نیز با الهام از این ویدئو، تبلیغی مشابه اما با پایانی متفاوت ساخته است. این کمپانی در فیسبوک خطاب به سامسونگ گفته:
ما از تیزر تبلیغاتی شما بسیار لذت بردیم اما به نظر ما این ویدئو پایان متفاوتی را میطلبید
در تبلیغ موتورولا نیز یک کاربر سابق آیفون دیده میشود که به تازگی و با شوق و ذوق یک دستگاه گلکسی نوت 8 خریداری کرده است. در ادامه این شخص قصد دارد ویدئوی دو نفرهای را به همسر خود نشان دهد و از این طریق صفحه نمایش بزرگ و لبه تا لبهی نوت ۸ را به رخ او بکشد. اما نظر همسرش به این موضوع جلب نشده و در عوض با رو کردن یک دستگاه Moto Z2 Play به همراه پروژکتور Moto Mod ویدئوی مربوطه را روی دیوار به نمایش میگذارد.
ظاهراً موتورولا ضمن تایید تلویحی برتری گلکسی نوت 8 نسبت به پرچمداران جدید اپل، قصد برتر جلوه دادن گوشی Moto Z و پروژکتورهای Moto Mod نسبت به پرچمدار جدید سامسونگ را دارد. البته طبیعی است که هر کمپانی محصول خود را برتر از رقبا بداند اما در واقع نوعی کاربری و نیازهای کاربران است که مشخص میکند کدام تلفن هوشمند برای آنها بهترین گزینه خواهد بود.