Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet. Vavada casino зеркало

دیجیتال مارکتینگ ؛ روش ها و همه آنچه درمورد آن باید بدانید

دیجیتال مارکتینگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

دیجیتال مارکتینگ نوعی بازاریابی اینترنتی است که به صورت آنلاین انجام می‌شود. در این مقاله همه چیز را درباره دیجیتال مارکتینگ به شما توضیح خواهیم داد.

دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) یا بازاریابی دیجیتالی، شامل کلیه تلاش‌های بازاریابی است که با استفاده از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت انجام می‌شوند. کسب و کارهای مختلف برای ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی خود از کانال‌های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی مختلف، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ در چندین سال اخیر به یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های فروش و کسب و کار تبدیل شده و یکی از موضوعات داغ در تجارت است و متخصصان آن را برای توسعه کسب و کارهای آنلاین تصدیق می‌کنند.

بازاریابی دیجیتال

برخی از کارشناسان بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ را یک شیوه کاملا جدید در نظر می‌گیرند که در مقایسه با بازاریابی سنتی، به روش‌های جدیدی برای نزدیک شدن به مشتریان و درک چگونگی رفتار آن‌ها نیاز دارد. دیجیتال مارکتینگ بخش خاصی از پایگاه مشتری را هدف قرار می‌دهد و یک نوع فعالیت تعاملی محسوب می‌شود. بازاریابی دیجیتال رو به رشد است و شامل تبلیغات نتایج جستجو، تبلیغات ایمیل و توییت‌های تبلیغاتی می‌شود و مربوط به هر چیزی است که بازاریابی را با بازخورد مشتری یا تعامل دو طرفه میان شرکت و مشتری همراه کند.

توجه داشته باشید که بازاریابی اینترنتی با بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ تفاوت دارد. بازاریابی ‌اینترنتی تبلیغاتی است که صرفا در اینترنت انجام می‌شوند، در حالی که بازاریابی دیجیتال می‌تواند از طریق تلفن، در سکوی مترو، در یک بازی ویدیویی یا از طریق برنامه‌های موجود در گوشی‌های هوشمند انجام شود. در ادامه این مقاله دیجیتال مارکتینگ و انواع مختلف آن را به طور جامع و کامل به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


دیجیتال مارکتینگ چیست؟


دیجیتال مارکتینگ به معنای بازاریابی محصولات یا خدمات با استفاده از فناوری‌های دیجیتال در اینترنت و از طریق برنامه‌های تلفن همراه، تبلیغات نمایشگر و سایر رسانه‌های دیجیتال است. کانال‌های بازاریابی دیجیتال، سیستم‌هایی مبتنی بر اینترنت هستند که می‌توانند از طریق شبکه‌های دیجیتال، محصول مورد نظر را از تولیدکننده به مصرف‌کننده معرفی کنند و سرعت فرآیندهای معرفی و فروش محصولات را افزایش دهند. توسعه دیجیتال مارکتینگ، در دهه 1990 و 2000، شیوه استفاده نام‌های تجاری و کسب و کارها از فناوری‌های موجود برای بازاریابی را تغییر داد.

دیجیتال مارکتینگ در کانال‌های غیر اینترنتی نیز گسترش یافته است که رسانه‌های دیجیتالی مانند تلویزیون، تلفن‌های همراه (پیام کوتاه و MMS)، پاسخ به تماس و غیره را ارائه می‌دهد. گسترش کانال‌های غیر اینترنتی، بازاریابی دیجیتال را از بازاریابی آنلاین متمایز می‌سازد. توسعه دیجیتال مارکتینگ از توسعه فناوری جدا و مجزا نیست. یکی از شاخص‌ترین چهره‌های بنیان‌گذار دیجیتال مارکتینگ، ری تاملینسون بود که در سال 1971 اولین ایمیل سریع (Fast email) خود را ارسال کرد و فناوری او بستری را فراهم کرد تا افراد امکان ارسال و دریافت فایل از طریق دستگاه‌های مختلف را داشته باشند. این فناوری رفته رفته توسعه یافت و به شکل دیجیتال مارکتینگ امروزی تبدیل شد.

بازاریابی اینترنتی چیست / معنی دیجیتال مارکتینگ

 


تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ


در این قسمت به توضیح برخی از رایج‌ترین تاکتیک‌های دیجیتال مارکتینگ و کانال‌های مرتبط با آن می‌پردازیم.

 

بهینه سازی موتور جستجو

بازاریابی اینترنتی چیست / دیجیتال مارکتینگ چیست

سئو (SEO) فرآیند بهینه‌سازی وب‌سایت شما برای کسب «رتبه» بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو است که در نتیجه آن، میزان ترافیک وب‌سایت شما افزایش پیدا می‌کند. کانال‌هایی که از SEO بهره می‌برند شامل وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها و اینفوگرافیک‌ها (Infografics) هستند.

به منظور ایجاد ترافیک مشروط در وب‌سایت شما، چندین روش برای استفاده از سئو وجود دارد. این روش‌ها عبارتند از:

  • سئوی داخلی (One page SEO): این نوع سئو در هنگام مشاهده وب‌سایت بر روی کلیه مطالب موجود در صفحه تمرکز می‌کند. با جستجوی کلمات کلیدی برای میزان جستجو و هدف (یا معنی آن)، می‌توانید به سؤالات خوانندگان پاسخ دهید و در صفحات نتایج موتور جستجویی (SERPs) که این سؤالات در آنجا مطرح می‌شوند، رتبه‌بندی بالاتری بدست آورید.
  • سئوی خارجی (Off page SEO): این نوع SEO بر تمام فعالیت‌هایی تمرکز می‌کند که در «خارج از صفحه» و در هنگام جستجوی بهینه‌سازی وب‌سایت شما انجام می‌شوند. با برقراری ارتباط با وب‌مسترهای دیگر، نوشتن پست‌های مهمان (Guest post) در این وب سایت‌ها (و پیوند دادن به وب سایت خود)، می‌توانید از بک لینک‌های مورد نیاز برای جابجایی وب‌سایت خود بر روی تمام SERP های مناسب استفاده کنید.
  • سئوی تکنیکال (Technical SEO): این نوع SEO بر روی پس زمینه وب‌سایت و نحوه کدگذاری صفحات شما تمرکز می‌کند. فشرده‌سازی تصاویر، داده‌های ساخت یافته و بهینه‌سازی برگه‌های آبشاری (CSS)، همگی شکل‌های مختلف سئو تکنیکال هستند که می‌توانند سرعت بارگذاری وب‌سایت شما را در موتورهای جستجوگر مهم مانند گوگل افزایش دهند.

 

بازایابی محتوا

معنی دیجیتال مارکتینگ

این نوع بازاریابی به تولید و ارتقای محتواهایی می‌پردازد که هدف آن‌ها ایجاد آگاهی از نام تجاری، رشد ترافیک، حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید است.

کانال‌هایی که می‌توانند در راهبرد بازاریابی محتوا نقش مهمی را ایفا کنند عبارتند از:

  • پست های وبلاگ (Blog posts): نوشتن و انتشار مقالات مختلف در وبلاگ شرکتتان به شما کمک می‌کند تا تخصص خود را در صنعت موردنظر نشان دهید و ترافیک جستجوی بالایی را برای کسب و کار خود ایجاد کنید. انجام این کار در نهایت فرصت‌های بیشتری را برای شما فراهم می‌کند تا بازدید کنندگان وب‌سایت را به رهبرانی برای تیم فروش خود تبدیل کنید.
  • کتاب های الکترونیکی (Ebooks) و مقالات سفید (Whitepapers): کتاب‌های الکترونیکی، مقالات سفید و سایر مطالب محتوایی مشابه، میزان بازدیدکنندگان وب‌سایت شما را افزایش می‌دهند.
  • اینفوگرافیک ها: گاهی اوقات خوانندگان دوست دارند مطالب شما را در قالب تصاویر مشاهده کنند. اینفوگرافیک نوعی محتوای بصری است که به بازدیدکنندگان وب‌سایت کمک می‌کند تا مفهومی که می‌خواهید به آن‌ها منتقل کنید را از طریق تصاویر، شکل‌ها و نمودارهای مختلف متوجه شوند.

 

بازاریابی با رسانه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی

این نوع بازاریابی، نام تجاری و محتوای شما را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ارتقا می‌بخشد و از این طریق آگاهی از نام تجاری، ترافیک وب‌سایت و جذب مشتریان جدید برای کسب و کار شما را افزایش می‌دهد.

کانال‌هایی که می‌توانید از آن‌ها در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید عبارتند از:

  1. فیسبوک
  2. توییتر
  3. لینکدین
  4. اینستاگرام
  5. اسنپ چت
  6. پینترست

 

پرداخت به ازای کلیک

بازاریابی اینترنتی چیست

PPC نوع دیگری از تبلیغات اینترنتی است که ترافیک وب‌سایت شما را بالا می‌برد و تبلیغ کننده در آن هزینه تبلیغات را براساس تعداد کلیک‌های بازدیدکنندگان و بازدید از وب‌سایت خود، به منتشرکننده تبلیغات پرداخت می‌کند. Google Ads یکی از متداول‌ترین انواع PPC است که به شما امکان می‌دهد هزینه تبلیغات برتر خود را در صفحات نتایج موتور جستجوی Google با قیمت «هر کلیک» از پیوندهایی که در Google Ads قرار دادید پرداخت کنید.

کانال‌های دیگری که در آن‌ها می‌توانید از PPC استفاده کنید عبارتند از:

  • پرداخت هزینه تبلیغات در فیسبوک: کاربران در اینجا می‌توانند هزینه سفارشی کردن یک ویدیو و یا ارسال تصاویری که فیسبوک آن‌ها را در قسمت اخبار روز و متناسب با مخاطبان کسب و کار آن‌ها منتشر می‌کند پرداخت کنند.
  • کمپین‌های تبلیغاتی در توییتر: کاربران در این قسمت می‌توانند مبلغی را برای قرار دادن برخی از پست‌ها یا خبرهای جدید در رابطه با کسب و کارشان در فیدهای خبری مخاطبان خاص در توییتر به کمپین‌های تبلیغاتی بپردازند. انجام این کار می‌تواند منجر به افزایش ترافیک وب‌سایت شما، دنبال کنندگان بیشتر توییتر و یا حتی دانلود برنامه‌ها شود.
  • پیام‌های پشتیبانی شده در لینکدین: کاربران در اینجا می‌توانند برای ارسال پیام مستقیم به کاربران خاص لینکدین براساس نوع صنعت و پیشینه فعالیتی آن‌ها، مبلغی را به لینکدین پرداخت کنند.

 

بازاریابی آشنا سازی

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی آشناسازی، نوعی تبلیغات مبتنی بر عملکرد است که شما در آن برای ارتقاء محصولات یا خدمات شخصی دیگر در وب‌سایت خود تبلیغات کرده و در ازای آن کمیسیون دریافت می‌کنید.

کانال‌های بازاریابی آشناسازی شامل موارد زیر است:

  • میزبانی از تبلیغات ویدیویی از طریق برنامه YouTube Partner
  • اشتراک‌گذاری لینک‌های آشناسازی در حساب‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی خود

 

تبلیغات بومی

بازاریابی اینترنتی چیست

تبلیغات بومی به تبلیغاتی اطلاق می‌شوند که در کنار یک محتوای اصلی نشان داده می‌شوند و به پرداخت هزینه نیاز ندارند.

پست‌های پشتیبانی شده توسط شرکت رسانه‌ای بازفید (BuzzFeed) نمونه خوبی برای تبلیغات بومی است؛ اما بسیاری از افراد نیز تبلیغات رسانه‌های اجتماعی مانند تبلیغات فیسبوک و یا تبلیغات اینستاگرامی را به عنوان تبلیغات بومی به رسمیت می‌شناسند.

 

اتوماسیون بازاریابی

معنی دیجیتال مارکتینگ

اتوماسیون بازاریابی به نرم افزاری گفته می‌شود که برای خودکارسازی عملیات اصلی بازاریابی شما مفید است.

بسیاری از بخش‌های بازاریابی با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند کارهای تکراری را که به صورت دستی انجام می‌دهند را به صورت خودکار یا اتوماسیون انجام دهند. برخی از این بخش‌ها عبارتند از:

  • خبرنامه ایمیلی (Email newsletters): اتوماسیون ایمیل فقط به شما امکان ارسال خودکار ایمیل به مشتریانتان را نمی‌دهد، بلکه به شما کمک می‌کند تا در صورت لزوم بتوانید فهرست مخاطبین خود را کاهش دهید. بنابراین خبرنامه شما فقط به افرادی ارسال می‌شود که تمایل دارند مطالب شما را در صندوق ورودی خود دریافت کنند.
  • برنامه‌ریزی برای پست گذاشتن در رسانه های اجتماعی: اگر می‌خواهید حضور سازمان خود را در یک شبکه اجتماعی گسترش دهید، باید به صورت مکرر پست بگذارید. ابزارهای برنامه‌ریزی رسانه‌های اجتماعی، محتوای شما را به سوی کانال‌های رسانه‌های اجتماعی هدایت می‌کنند؛ بنابراین می‌توانید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر راهبرد محتوای خود کنید.
  • پیگیری و گزارش کمپین‌ها: کمپین‌های بازاریابی می‌توانند شامل افراد مختلف، ایمیل، محتوا، صفحات وب، تماس تلفنی و موارد دیگر باشند. اتوماسیون بازاریابی می‌تواند به شما کمک کند تا کارها و برنامه‌های خود را سازمان‌دهی و مرتب کنید و سپس عملکرد آن کمپین را براساس پیشرفتی که تمام این مؤلفه‌ها در طول زمان انجام می دهند را ارزیابی کنید.

 

بازاریابی ایمیلی

دیجیتال مارکتینگ

شرکت‌ها از بازاریابی ایمیلی به عنوان روشی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می‌کنند. از ایمیل‌ها اغلب برای تبلیغ محتوا، اعلام تخفیفات ویژه و رویدادها و همچنین جهت هدایت افراد به سوی وب‌سایت کسب و کار استفاده می‌شود.

انواع ایمیل‌هایی که ممکن است در یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل برای مخاطبان خود ارسال کنید عبارتند از:

  • خبرنامه اشتراک وبلاگ
  • ارسال ایمیل برای بازدیدکنندگان وب‌سایت که مطلب و یا تصویری را دانلود کرده‌اند
  • ایمیل‌های خوش‌آمدگویی به مشتریان
  • ارسال تبلیغات مربوط به تعطیلات به اعضای برنامه‌های وفاداری
  • نکات یا ایمیل‌های مشابه برای جذب و نگه داشتن مشتریان

 

روابط عمومی آنلاین

معنی دیجیتال مارکتینگ

روابط عمومی آنلاین روشی برای تأمین پوشش آنلاین به دست آمده از طریق انتشارات دیجیتال، وبلاگ‌ها و سایر وب‌سایت‌های مبتنی بر محتوا است. روابط عمومی آنلاین بسیار شبیه به روابط عمومی سنتی است، اما در فضای آنلاین و اینترنت انجام می‌شود.

کانال‌هایی که می‌توانید از آن‌ها در جهت ارتقای فعالیت‌های روابط عمومی خود استفاده کنید عبارتند از:

  • دسترسی به خبرنگاران از طریق رسانه‌های اجتماعی: به عنوان مثال، صحبت با روزنامه‌نگاران در توییتر، راهی عالی برای توسعه روابط با مطبوعات است که فرصت‌های رسانه‌ای بسیاری را برای شرکت شما ایجاد می‌کند.
  • مشارکت در بازدیدهای آنلاین از شرکت شما: وقتی شخصی شرکت شما را به صورت آنلاین بررسی کند، چه آن بررسی خوب باشد و چه بد، شما نمی‌توانید نتیجه آن بررسی را دریافت کنید. در مقابل، مشارکت در بررسی‌های انجام شده از شرکت به شما کمک می‌کند تا نام تجاری خود را انسانی‌سازی کرده و پیام‌های پرمحتوایی که از اعتبار شما محافظت می‌کنند را برای مخاطبان خود ارسال کنید.
  • تعامل با نظرات در وب سایت یا وبلاگ شخصی شما: پاسخگویی به افرادی که مطالب شما را می‌خوانند، مشابه روشی است که شما می‌توانید به بازدیدهای شرکت خود پاسخ دهید که بهترین راه برای ایجاد مکالمه با مخاطبان در سراسر صنعت شما است.

 

بازاریابی درون گرا

معنی دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی درون‌گرا به یک روش بازاریابی اطلاق می‌شود که در آن شما در هر مرحله از بازدید خریدار، او را جذب و با خود همراه می‌کنید. شما می‌توانید از هر تاکتیک دیجیتال مارکتینگ ذکر شده در بالا، در طی یک راهبرد بازاریابی ورودی استفاده کنید تا تجربه مثبتی را برای مشتریان خود به وجود آورید.

در این قسمت به چندین نمونه کلاسیک از بازاریابی درون‌گرا در مقابل بازاریابی سنتی اشاره می‌کنیم:

  • وبلاگ نویسی در مقابل تبلیغات پاپ آپ
  • بازاریابی ویدیویی در مقابل تبلیغات تجاری
  • فهرست مخاطبان ایمیل در مقابل اسپم ایمیل (Email spam)

 


آیا دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کاری مناسب است؟


دیجیتال مارکتینگ می‌تواند برای هر کسب و کار و در هر صنعتی مناسب باشد. صرف نظر از آنچه که شرکت شما به فروش می‌رساند، دیجیتال مارکتینگ هنوز مستلزم تجزیه و تحلیل رفتار خریدار برای شناسایی نیازهای مخاطبان شما و ایجاد محتوای آنلاین مفید و ارزشمند است. با این حال، این بدان معنا نیست که همه کسب و کارها باید راهبرد بازاریابی دیجیتال را به یک روش خاص اجرا کنند.

 

دیجیتال مارکتینگ در بازاریابی صنعتی

اگر شرکت شما به صورت بازاریابی صنعتی (B2B) فعالیت می‌کند، احتمالا تلاش‌های دیجیتال مارکتینگ شما بر محور فرآیند جذب مخاطب تمرکز می‌کند و هدف نهایی شرکت این است که شخصی با فروشنده صحبت کند. به همین دلیل، نقش اصلی راهبرد بازاریابی شما ایجاد بالاترین کیفیت برای خریداران از طریق وب‌سایت و پشتیبانی از کانال‌های دیجیتال است. در کنار وب‌سایت خود، شما احتمالاً تصمیم می‌گیرید که تلاش‌های خود را  بر روی کانال‌های متمرکز در مشاغل مانند لینکدین نیز متمرکز کنید.

انواع دیجیتال مارکتینگ

 

دیجیتال مارکتینگ در بازاریابی مصرفی

اگر شرکت شما به صورت بازاریابی مصرفی (B2C) فعالیت می‌کند، با توجه به نقاط قیمتی محصولاتتان، به احتمال زیاد هدف تلاش‌ها و فعالیت‌های شما برای بازاریابی دیجیتال جذب افراد به وب‌سایت و تبدیل آنان به مشتری است، بدون اینکه دیگر نیازی به صحبت با یک فروشنده و یا واسطه داشته باشید.

برای شرکت‌هایی که از بازاریابی مصرفی استفاده می‌کنند، کانال‌هایی مانند اینستاگرام و پینترست اغلب می‌توانند با ارزش‌تر و کاربردی‌تر از پلتفرم‌های متمرکز بر کسب و کار مانند لینکدین باشند.

 


سخن آخر


ما در این مقاله دیجیتال مارکتینگ را به طور کامل به شما توضیح دادیم. دیجیتال مارکتینگ انواع مختلفی دارد. فرقی ندارد شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید یا که یک مجله خبری و یا هر کسب و کار دیگری شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار و نیاز خود می‌توانید یکی از مدل‌های گوناگون آن را انتخاب کنید. بازاریابان امروزه می‌توانند با استفاده از اینترت و رسانه‌های اجتماعی، کسب و کار خود را توسعه و ترافیک وب‌سایتشان را نیز افزایش دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند در برخی رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام، تجارت و کسب و کار خود را تبلیغ کنند و از این طریق مشتریان جدیدی جذب کنند.

مسلم است که دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی بسیار کارآمدتر است و هیچ بازاریابی نمی‌تواند از فرصت‌هایی که بازاریابی دیجیتالی ارائه می‌دهد صرف نظر کرده و به همان شیوه‌های سنتی و قدیمی به کسب و کار خود ادامه دهد. بنابراین بازاریابان مجبورند علم دیجیتال مارکتینگ را بیاموزند. ترغیب، جذب و حفظ مشتریان، با استفاده از دیجیتال مارکتینگ بسیار ساده‌تر از بازاریابی سنتی است؛ بنابراین در عصر فناوری و ارتباطات شما نیز باید شیوه‌های بازاریابی و گسترش کسب و کار خود را به روز کنید و از تاکتیک‌های جدید و نوین امروزی استفاده کنید.

آیا شما تاکنون برای توسعه کسب و کار خود از شیوه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
سلمان
.
26 اسفند 1398، 08:31
پاسخ
0
0
با تشکر از مقاله مفیدتون درباره دیجیتال مارکتینگ
avatar
علی
.
29 بهمن 1398، 19:13
پاسخ
0
0
خیلی جامع بود. من مدتی است که کار مارکتینگ انجام میدم و با خوندن این مقاله اطلاعاتم کامل شد. سپاس
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402