همان طور که می دانید حدود یک ماه قبل، اپل واچ سری 3 با قابلیت اتصال به شبکه سلولی، به بازار عرضه شد. اما در حال حاضر، به نظر می رسد که برخی از مدل های این اپل واچ، دارای مشکلات و مسائلی هستند، و در اصل نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض دارند. خوشبختانه، اپل نسبت به این مساله آگاه است و با پروتکل هایی که دارد، به کاربران و مشتریان خود اطمینان داده که این مساله را برطرف خواهد کرد.
طبق گزارش خبرگزاری MacRumors، اپل طی اطلاعیه و یادداشتی درون سازمانی، به Genius Bar و سایر ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل، اعلام کرده که صفحه نمایش اپل واچ سری 3 دارای مشکلاتی است و از آنها خواسته حواسشان به مشتریانی که برای چنین مشکلی به آنها مراجعه می کنند، باشد. البته این مساله مربوط به همه مدل های اپل واچ سری 3 نمی شود و تنها در برخی مدل ها دیده شده است.
در تصویر منتشر شده خطوط راه راه در لبه بیرونی ساعت هوشمند سری 3 قابل مشاهده است. در اصل در اثر آن مشکل، این خطوط ایجاد می شوند.
اگر ساعت هوشمند اپل سری 3 شما نیز دچار چنین خطوطی شده ، بدانید که باید سری به نمایندگی و خدمات پس از فروش اپل بزنید تا نگاهی به آن بیندازند. البته از آنجایی که محصول دارای گارانتی یک ساله است، مشتریان اپل واچ 3 اصلا نباید نگران چیزی باشند.
مطلب مرتبط: اپل واچ سری 3 ، اتصال به اینترنت LTE خواهد داشت
مطلب مرتبط: اپل واچ سری سوم با شبکه سلولی / LTE اینتل معرفی شد