Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet. Vavada casino зеркало

آموزش قرار دادن نظرسنجی در اینستاگرام + نمونه هایی از نظرسنجی

instagram-poll/ قرار دادن نظرسنجی در استوری اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ایجاد و ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام کاری بسیار آسان و البته مهم در جذب و فعال نگه داشتن مخاطبان است. آیا می‌دانید که چگونه باید قراردادن نظر سنجی در اینستا را انجام دهید؟ در ادامه درباره آموزش ساخت نظرسنجی در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

نظرسنجی چند گزینه ای در اینستاگرام می‌تواند دید افراد را نسبت به نظر مخاطبین روشن‌تر کرده و کار را برای برنامه‌ریزی‌های آتی مطابق نظر مخاطبین آسان کند. البته این کار اگر اصولی انجام نشود، در جایی که ما مخاطبین زیادی داشته باشیم، دشوار خواهد بود و نمی‌شود نتایج خوبی را از آن کسب کرد. یکی از جاهایی که ممکن است از مخاطبان زیادی بخواهیم نظرشان را درباره موضوعی بیان کنند، شبکه‌های اجتماعی هستند. امروزه شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و توییتر روش‌های مخصوصی برای گذاشتن نظرسنجی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. با ما همراه باشید تا در ادامه، بررسی کنیم که نحوه قرار دادن نظرسنجی در اینستاگرام چگونه است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نحوه قرار دادن نظرسنجی در اینستاگرام

یکی از روش‌های جذب مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، گذاشتن نظر سنجی است. درواقع نظر سنجی در اینستاگرام و یا سایر شبکه‌های اجتماعی به صاحبان صفحات کسب و کار یا اینفلوئنسرها کمک خواهد کرد تا مخاطبان خود را بهتر بشناسند. ما در ادامه به آموزش ارسال نظرسنجی در استوری و آموزش تصویری ایجاد نظرسنجی برای استوری اینستاگرام می‌‎پردازیم. علاوه بر این، در این مقاله هم می‌توانید با راه‌های افزایش فالوور در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

همچنین بخوانید :

برای قرار دادن نظرسنجی در اینستاگرام برنامه‌هایی مانند Instagram Story، Animoto: Social Video Editor کمک ‌کننده خواهند بود. البته می‌توان از امکانات خود اینستاگرام نیز در این زمینه کمک گرفت. چگونه از ابزار نظرسنجی اینستاگرام (Polls) استفاده کنیم؟ باید بگوییم که در این برنامه، نظرسنجی در استوری قرار می‌گیرد. برای قرار دادن نظرسنجی در استوری اینستاگرام، استفاده از امکانات خود برنامه خیلی آسان و راهگشا خواهد بود. برای این کار کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • برای گذاشتن نظرسنجی در اینستاگرام، باید یک استوری جدید بسازید.
  • گزینه Stickers در بالای صفحه را انتخاب کنید.
  • حالا در این مرحله، استیکر Poll را برگزینید.
  • سوال خود را برای نظر سنجی تایپ کنید.
  • بر روی Your Story ضربه زده و استوری خود را منتشر کنید.

همچنین در ویدیوی آموزش ساخت نظرسنجی در اینستاگرام که در ادامه می‌آید، می‌توانید مراحل بالا را مشاهده کنید:

خوب است بدانید که گزینه‌های مربوط به گذاشتن نظرسنجی در گروه اینستاگرام را در صورتی که جواب سوال شما چیزی غیر از Yes یا No باشد، می‌توانید تغییر دهید. همچنین اگر نظر سنجی شما سوالی به صورت نوشتاری ندارد، می‌توانید کادر سوال را خالی بگذارید.

poll on instagram/ قرار دادن نظرسنجی در استوری اینستاگرام

 

چگونه نتایج نظر سنجی در اینستاگرام را مشاهده و آن را منتشر کنیم؟

حالا ببینیم که بعد از پایان نظر سنجی در اینستاگرام آن را چگونه مشاهده کنیم. پاسخ به این سوال بسیار آسان است. درواقع شما می‌توانید برای دیدن نتایج نظرسنجی در اینستاگرام گزینه Seen by X را برای مشاهده استوری خود انتخاب کنید. این گزینه در سمت چپ صفحه دیده می‌شود. در این قسمت نه تنها می‌توانید افرادی که استوری شما را دیده‌اند مشاهده کنید، بلکه می‎‌توانید شاهد نتایج نطرسنجی در اینستاگرام خود نیز باشید و ببینید چه تعداد از کاربران چه گزینه‌هایی را انتخاب کرده‌اند. همچنین دکمه Share Results هم در این قسمت دیده می‌شود که از طریق آن می‌توانید نتایج نظرسنجی در اینستاگرام را در استوری دیگری به اشتراک بگذارید.

Poll on instagram Stories/ گذاشتن نظرسنجی در اینستا

 

نکاتی که باید برای قرار دادن نظرسنجی در اینستاگرام رعایت شوند

برای موفقیت حداکثری و برای اینکه همه مخاطبان شما به سمت جواب دادن نظرسنجی سوق یابند، نیاز است که نکاتی را رعایت کنید. ما در ادامه به برخی از این نکات درباره آموزش ساخت نظرسنجی در اینستاگرام اشاره کرده‌ایم:

  • هنگام قراردادن نظر سنجی در اینستا، آن را از گوشه سمت چپ صفحه دور نگه دارید.
  • مطمئن شوید سؤالی که در نظرسنجی پرسیده می‌شود، واضح است.
  • ایموجی‌ها می‌توانند در جذب مخاطب برای پاسخ دادن به استوری راهی مفید باشند.
  • به یاد داشته باشید که گذاشتن نظر سنجی در استوری برای 24 ساعت خواهد بود.
  • همچنین قراردادن تصاویر و فیلم برای گذاشتن نظرسنجی در اینستاگرام در مواقعی که نیاز به مثال زدن است، نقش مهمی دارد تا مخاطبان به نظر سنجی پاسخ دهند.

 

نمونه نظرسنجی در اینستاگرام

به این صورت با نحوه قراردادن نظر سنجی در اینستا آشنا شدیم، اما چه سوالاتی باید از دنبال کنندگان خود بپرسید؟ در اینجا چند نوع رایج نظرسنجی در اینستاگرام آورده شده است:

 

انتخاب بین دو گزینه در نظرسنجی اینستاگرام

ایجاد نظرسنجی در اینستاگرام

هنگام ایجاد و ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام، دو گزینه بنویسید و از دنبال کنندگان خود بپرسید کدام را ترجیح می‌دهند. با این نوع نظرسنجی می‌توانید بسیار خلاق باشید و همچنین در انواع مختلف مشاغل نیز مفید است. در اینجا چند نمونه می‌بینید:

  • کدام سبک طراحی داخلی را ترجیح می‌دهید؟ مدرن یا بوهمیان؟
  • طعم بستنی خود را انتخاب کنید! شکلات یا وانیل؟
  • غذای مورد علاقه شما، پیتزا یا همبرگر؟
  • قصد دارید به تعطیلات آخر هفته بروید یا در رختخواب استراحت کنید؟

شما همچنین می‌توانید هنگام ایجاد و ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام، آن را با برچسب‌ها و عکس، زیباتر کنید.

 

نظر سنجی بله یا خیر

از فالوورهای خود در مورد یک موضوع خاص سوال بله یا خیر بپرسید و پاسخ‌ها را مشاهده کنید! این نوع نظرسنجی برای زمانی مناسب است که می‌خواهید میزان علاقه مندی طرفداران خود را به یک محصول یا موضوع خاص بسنجید یا اگر می‌خواهید از آن‌ها بپرسید که ترجیح می‌دهند چه نوع محتواهایی را بیشتر ببینند.

  • آیا این لباس را امتحان می‌کنید؟
  • تا به حال به سفر خارج از کشور رفته اید؟
  • آیا تا به حال در حین تمرین آسیب دیده اید؟
  • آیا این طراحی آشپزخانه را دوست دارید؟
  • آیا این آرایش را می‌پسندید؟
  • آیا می‌خواهید فیلم‌های بیشتری از پشت صحنه ببینید؟

 

سوالات چهارگزینه ای

قراردادن نظر سنجی در اینستا

لازم نیست هر بار ایجاد و ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام دو گزینه ای را استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید یک سوال چهار گزینه یا سه گزینه نیز در استوری‌های اینستاگرام خود ایجاد کنید تا علاقه کاربران به یک مورد یا موضوع خاص را بسنجید. هنگام ایجاد یک استوری، به جای کلیک روی نظرسنجی، روی نماد کوییز ضربه بزنید. سپس سوال خود را مطرح کرده و گزینه‌های خود را انتخاب کنید.

 

سخن پایانی

امروزه شبکه‌های اجتماعی با داشتن کاربران زیاد، به بستری مناسب برای انتشار مطالب، گسترش کسب و کار و مواردی از این دست تبدیل شده‌اند؛ البته تا قبل از اینکه در اینستاگرام مشهور نشوید، نمی‌‎توانید کاری از پیش ببرید. در این مقاله می‌توانید اطلاعاتی در این باره کسب کنید. علاوه بر این، یکی از مواردی که می‌تواند شما را در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی فعال نگه دارد و مخاطبان را به شما جذب کند، توجه به نظراتشان است. برای اینکه این مهم اتفاق بیفتد، شما در پیج خود به نظرسنجی نیاز خواهید داشت. درواقع نظرسنجی علاوه بر توجه به مخاطب، باعث خواهد شد بتوانید در آینده راه‌های بهتری را برای تعامل با کاربران پیدا کنید. اگر شما هم راه‌هایی برای جذب و نگه داشتن مخاطبین در شبکه‌های اجتماعی را می‌شناسید، می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
رای و لایک تلگرام
.
15 دی 1398، 16:20
پاسخ
0
0
اینم اضافه کن تو تلگرام نیازی به بات دیگه نیست، چون اخیرا ‌تلگرام از ویژگی امکان ایجاد نظرسنجی Poll در اپلیکیشن تلگرام رونمایی کرد که عملکرد مشابهی با ربات Vote دارد.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402