به نظر می رسد گوگل فوتوز با مشکلی مواجه شده است. برخی از کاربران گوگل فوتوز، از 14 اکتبر تاکنون، با این برنامه مشکلاتی را گزارش کرده اند. از قرار معلوم، گویا این کاربران با اینکه تصاویر را در برنامه گوگل فوتوز آپلو کرده اند، باز هم نمی توانند از طریق دسک تاپ یا موبایل تصاویر را مشاهده کنند. این کاربرن اعلام کرده اند که مطئنمهستند پشتیبان گیری را به درستی انجام داده اند ولی تصاویر روی دستگاه های دیگر نشان داده نمی شود.
پیش از 14 اکتبر که این مساله رخ دهد، کاربران بعد از پشتیبال گیری، می توانستند تصاویر را در هر سیستم دیگری مشاهده کنند، در اصل تصاویر در فضای ذخیره سازی ابری، ذخیره می شد. ولی حالا این مشکل جدید به وجود آمده است.
آیا واقعا پشتیبان گیری گوگل فوتوز با مشکلی مواجه است؟ آیا امکان ذخیره سازی در فضای ابری وجود ندارد ؟ یا مساله از اپلیکیشن گوگل فوتوز است ؟
تاکنون کاربران بسیاری این مساله را گزارش کرده اند. شما هم می توانید بررسی کنید، ببینید گوگل فوتوز در گوشی و سیستم شما به درستی کار می کند یا خیر؟
برای این کار، می توانید با گوشی خودتان یک عکس جدید بگیرید. بعد آنرا در گوگل فوتوز پشتیبان گیری کنید. سپس ببینید آیا در photos.google.com می توانید آن عکس را مشاهده کنید یا خیر ؟
اگر شما نیز قادر به دیدن این عکس یا سایر عکس های خودتان که از 15 اکتبر تاکنون گرفته اید، نیستید، پس شما هم با همین مساله روبرو هستید.
البته گفتنی است کاربران اندرویدی در خصوص این مساله به گوگل اعتراض کرده اند. به نظر می رسد این مساله محدود به کاربران ایالات متحده نیست. کاربرانی از فرانسه و دیگر کشورها هم در فروم گوگل این مشکل را گزارش کرده اند و خواستار رسیدگی گوگل به این مساله شده اند.
البته با توجه به حجم نارضایتی ها و گزارش های ارسال شده به گوگل، بعید است این شرکت اطلاعی از این مساله نداشته باشد. باید منتظر بمانیم ببینیم گوگل قصد دارد برای این مساله چه تدبیری داشته باشد.
مطلب مرتبط : مصرف کمتر حجم بسته های اینترنتی، با به روزرسانی جدید گوگل فوتوز
مطلب مرتبط: ذخیره ویدئوها توسط گوگل فوتوز جهت لوگیری از مصرف زیاد حجم اینترنت
مطلب مرتبط: خدمتی جدید از گوگل فوتوز ، به اشتراک گذاشتن گالری تصاویر و فیلم